Αρχικήinet2025 Aston Martin Vantage: Τολμηρό Νέο Look & Αύξηση Ισχύος

2025 Aston Martin Vantage: Τολμηρό Νέο Look & Αύξηση Ισχύος

Aston Martin Vantage

Το Aston Martin Vantage για το 2025 είναι “ένα άλλο αυτοκίνητο“. Διαθέτει μοντέρνα τεχνολογία, ένα καλύτερο εσωτερικό και 150 ίππους παραπάνω από το παλιό μοντέλο.

Είναι καιρός να έχει η Aston Martin έναν νικητή στα χέρια της. Πέρυσι ανανέωσε το DB12 με ένα facelift, αρκετή ισχύ, και το είδος της ψυχαγωγίας (infotainment) που θα ελπίζατε από ένα πολυτελές GT. Το Aston Martin Vantage, το ‘βασικό’ αυτοκίνητο της εταιρείας, έχει δοθεί παρόμοια μεταχείριση με την ελπίδα ότι θα μπορέσει να αποσπάσει μερικούς περισσότερους ανθρώπους από τα καταστήματα Porsche.

Δείτε επίσης: HAJJ 2024: Με ιπτάμενα ταξί & drones το Ισλαμικό προσκύνημα

Η Aston δεν αναζητά μόνο να κατασκευάσει καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά και να αλλάξει την εικόνα της – στοχεύει να θεωρείται πιο πολυτελής από πριν, καθώς και να πετάξει όση ισχύ μπορεί στα αυτοκίνητά της. Με μια πρώτη ματιά, φαίνεται ότι η Aston έχει ετοιμάσει κάτι πραγματικά ευχάριστο.

Aston Martin Vantage

Το νέο Vantage είναι ισχυρότερο κατά 150 ίππους (112 kW) από το παλιό, με συνολικά 656 ίππους (490 kW) και 590 lb-ft (800 Nm) από ένα υπέροχα διορισμένο τούρμπο 4.0 L V8.

Το 0-100 χλμ/ώρα πετυχαίνεται στα 3,4 δευτερόλεπτα, και η Aston υπολογίζει ότι αν έχετε αρκετό χώρο και καθόλου περιορισμούς στο όριο ταχύτητας θα δείτε τα 321 χλμ/ώρα ως τελική του ταχύτητα.

Aston Martin Vantage

Η Aston Martin δεν είχε ποτέ πραγματικά πρόβλημα με την κατασκευή καλλίγραμμων αυτοκινήτων, αλλά το νέο Vantage είναι ένα τεράστιο άλμα πάνω από τον άμεσο προκάτοχό του. Με το παλιό αυτοκίνητο, η ιδέα ήταν ότι κάθε μοντέλο στη σειρά θα είχε κατάλληλα διαφορετική εμφάνιση, ανάλογα με το τι έκανε. Έπρεπε να φαίνεται σαν ένα σπορ αυτοκίνητο αγώνων. Και έτσι έκανε. Αλλά δεν πέτυχε τον Aston Martiness του.

Δείτε ακόμα: Στο Κυνήγι της Ισχύος: Το Ram 1500 RHO vs. F-150 Raptor

Το νέο αυτό το κάνει πολύ. Από τους νέους προβολείς του, μέχρι τη ανανεωμένη γρίλια του, τους πλαϊνούς αεραγωγούς, τις φούσκες, τις τετραπλές εξατμίσεις και μία από τις καλύτερες πίσω πλευρές στην αγορά σήμερα, το νέο αυτοκίνητο φαίνεται σαν ένα Aston Martin από την αρχή μέχρι το τέλος. Φυσικά, μερικές από τις αλλαγές είναι απαραίτητες – η εμπρός γρίλια είναι 38% μεγαλύτερη από πριν επειδή έχοντας ένα V8 με τόση ισχύ σημαίνει ότι χρειάζεται καλύτερη ψύξη. Πράγματι, κοιτάζοντας προσεκτικά θα δείτε αρκετά κόλπα που έχει χρησιμοποιήσει η Aston για να βελτιώσει τη ψύξη και τη ροή του αέρα σε όλο το αυτοκίνητο.

Aston Martin Vantage

Η Aston έχει κάνει λόγο ότι δεν θα υπάρξει άλλο V12 Vantage, και ότι η προηγούμενη γενιά του ήταν το τέλος της γραμμής. Αυτό σήμαινε ότι οι μηχανικοί δεν έπρεπε να ανησυχούν για το να δώσουν τόση ισχύ στο V8. Το παλιό Aston Martin Vantage V8 θα μπορούσε να ήταν σχεδόν τόσο ισχυρό, αλλά η ανάγκη να διαφοροποιηθεί με το V12 σήμαινε ότι θα ήταν απροσεξία.

Δείτε επίσης: Aston Martin DBX707: “Ρίχνει σαγόνια” το ανανεωμένο σαλόνι του

Aston Martin Vantage

Το εξωτερικό θα κερδίσει τις εντυπώσεις, το εσωτερικό θα σας κάνει να χαμογελάτε. Τα έδρανα και το ταμπλό του αμεσοτέρου προκατόχου ήταν ευχάριστα και άνετα, αλλά η κεντρική κονσόλα και η ψυχαγωγία; Δεν ήταν αντάξια. Ήταν της γενιάς ‘βάλτε ένα tablet στο ταμπλό’, και ήταν εκτεθειμένο σε μια επανασχεδιασμένη έκδοση του συστήματος COMAND της Mercedes που ήταν οριστικά της εποχής της. Το σημερινό Vantage έχει την ίδια ρύθμιση που θα βρείτε στο DB12 – μια οθόνη αφής 12,5″ ιντσών, συνδυασμένη με πραγματικά κουμπιά που κάνουν πραγματικά πράγματα.

Η οθόνη ανταποκρίνεται γρήγορα και γρήγορα, ενώ τα κουμπιά αισθάνονται ‘σωστά’ για αυτά που χρειάζονται να κάνουν. Ένα μεγάλο κουμπί στη μέση της κονσόλας μετακινείται ανάμεσα στις λειτουργίες Sport (της προεπιλεγμένης λειτουργίας του Vantage), Sport+, Individual, Track και Wet. Ευτυχώς, η Aston κράτησε τα πράγματα που χρειάζεστε εύκολα προσβάσιμα σε εύκολη, φυσική επαφή.

Δείτε ακόμα: Ford Mustang Mach-E 2024: Καλύτερη Αυτονομία & Έκδοση Rally

Με τη μεγάλη ισχύ, έρχεται πολύς θόρυβος, ειδικά κατά την εκκίνηση. Οποιοσδήποτε λέει ότι η τούρμπο-φόρτιση έχει σκοτώσει τις εξατμίσεις θα πρέπει να περάσει λίγο χρόνο με αυτό το αυτοκίνητο. Υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις εξατμίσεων: κανονική, δυνατή ή πολύ δυνατή. Η πολύ δυνατή είναι όπου πιθανόν θα βρεθεί το ευτυχές σας μέρος. Οι γείτονές σας από την άλλη, όχι τόσο.

Στο δρόμο, παρά την υπερβολική του ισχύ, είναι εύκολο να οδηγηθεί. Μπορείτε να δείτε αρκετά καλά από μπροστά, αν και οι (μπροστινοί) A-στύλοι είναι λίγο χοντροί. Οι καθρέπτες είναι αρκετά μεγάλοι για να σας δώσουν μια ευρεία θέα σε ό,τι βρίσκεται πίσω από εσάς, και κανένα από τα χειριστήρια δεν είναι με κανέναν τρόπο περίπλοκα. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι άνθρωποι που αγαπούν την οδήγηση να μπορούν να το κάνουν ακριβώς αυτό.

Δείτε επίσης: Το νέο Audi S3 είναι το ισχυρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ

Πηγαίντε το σε μια ευθεία, πατήστε γεμάτα το γκάζι, και θα βρείτε τον εαυτό σας να κραυγάζετε σε ενδιαφέρουσες φωνές. Η παράδοση ισχύος είναι ομαλή, αλλά μπορεί να είναι αρκετά βίαιη αν το επιλέξετε. Είναι πολύ περισσότερο “στα άκρα” από ένα 911 Turbo S, και αισθάνεται ακόμα καλύτερο. Η κατεύθυνση, οποιαδήποτε και να είναι η λειτουργία που επιλέγετε, είναι λίγο ελαφριά, αλλά δίνει υπέροχα ανατροφοδοτήσεις. Αναπηδά ομαλά όταν αλλάζετε από αριστερά σε δεξιά, εκτελώντας ευέλικτα το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου από κορυφή σε κορυφή.

Η προεπιλεγμένη ρύθμιση Sport είναι κατάλληλη για το κανονική άσφαλτο – η ανάρτηση δεν φαίνεται να είναι πολύ σκληρή, και το μετάδοση ισχύος είναι κατάλληλα άγρια. Αν το αναποδογυρίσετε στις πιο αυστηρές λειτουργίες Sport+ ή Track κάνει τα πράγματα λίγο άβολα, και ίσως περιττά για τον αυτοκινητόδρομο. Το οκτώ σχέσεων αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF είναι επίσης άψογο.

Στην πίστα μπορείτε να το εξερευνήσετε λίγο περισσότερο. Συνειδητοποιείτε, γρήγορα, πόσο ικανό και επικοινωνιακό είναι. Το αυτοκίνητο θα κινηθεί, αντιδρά στο πώς το χειρίζεστε, ενημερώνοντας σας για το τι αναμένεται προ των πυλών. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα να αρχίσετε να προβλέπετε το αυτοκίνητο και να βρείτε τον εαυτό σας να περνάτε πολύ καλά. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι υπάρχει πραγματικά περισσότερη από επαρκή ισχύ κάτω από το καπό, οπότε ίσως να μην είναι τόσο σοφό να απενεργοποιήσετε τον προσαρμοστικό έλεγχο πρόσφυσης σταθερά πολύ νωρίς.

Στο παρελθόν, το Vantage έπαιξε πάντα δεύτερο βιολί στο πιο πολύπληθές Porsche 911 ως την προεπιλεγμένη επιλογή για ένα σπορ καθημερινής οδήγησης αυτοκίνητο για κάποιον που ψάχνει να ξοδέψει τα έξι ψηφία. Αλλά με την τεράστια αύξηση ισχύος του νέου αυτοκινήτου και μια αναμενόμενη τιμή που πλησιάζει τα 200.000 δολάρια, αναμένουμε το μοντέλο του 2025 να είναι λίγο πιο αποκλειστικό.

Πηγή: arstechnica

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS