European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC ’18): Τα αποτελέσματα
infosec rapidalert

European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC ’18): Τα αποτελέσματα

Ο φετινός πανευρωπαϊκός διαγωνισμός κυβερνοασφάλειας European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC '18) που διεξήχθει στο Λονδίνο έλαβε τέλος και βρήκε...
Read More
infosec

Το GandCrab malware δημοσιεύει τα Κλειδιά των σύριων θυμάτων

Σε ένα post ενός hacking forum, οι developers του GandCrab δημοσίευσαν όλα τα κλειδιά αποκρυπτογράφησης των θυμάτων τους από την...
Read More
infosec

Το RID hijacking δίνει πλήρη πρόσβαση στους hackers σε Windows PCs

Ένας ερευνητής ασφάλειας που ονομάζεται Sebastián Castro, έχει ανακαλύψει έναν τρόπο να αποκτήσει δικαιώματα διαχειριστή σε υπολογιστές Windows, ο οποίος...
Read More
infosec

Το Facebook Portal συλλέγει δεδομένα για προβολή στοχευμένων διαφημίσεων

Όταν το Facebook ξεκίνησε το Portal - μια handsfree συσκευή βίντεο κλήσης- για να ανταγωνιστεί το Amazon Alexa και το...
Read More
infosec

Παράκαμψη κωδικού στα iPhone επιτρέπει σε hackers να μοιράζονται εικόνες σας

Η προσπάθεια των hackers να παρακάμψουν την ασφάλεια των iPhone δεν είναι κάτι καινούργιο και είναι κάτι που συμβαίνει συνέχεια....
Read More

Google: Συμφωνία με την εταιρεία των Ray-Ban για το Glass

google-glass-arxeio-3

Συνεργασία με την ιταλική εταιρεία σχεδιασμού γυαλιών ηλίου Luxottica, η οποία είναι πίσω από τα Ray-Ban και των Oakley, αρχίζει η Google, με σκοπό να καταστήσει το Google Glass ελκυστικό και πέρα από την κοινότητα των φανατικών της τεχνολογίας.

Η Google ελπίζει η συμφωνία αυτή να φέρει το Glass στο προσκήνιο της αγοράς «έξυπνων γυαλιών» – ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι αμφιβάλλουν για το μέλλον της, διάσημης ήδη από αρκετό καιρό πριν κυκλοφορήσει, συσκευής ως «mainstream» προϊόντος.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Luxottica, Αντρέα Γκουέρα, ο συνδυασμός των διάσημων γυαλιών της εταιρείας με την «τεχνολογική εξειδίκευση της Google» θα μπορούσε να οδηγήσει στη «γέννηση μίας νέας γενιάς επαναστατικών συσκευών».

«Η πρώτη συλλογή που θα προκύψει από αυτή τη συνεργασία θα συνδυάζει υψηλή τεχνολογία με avant-garde σχεδιασμό» πρόσθεσε.

Η Google θα αξιοποιήσει τα 5.000 καταστήματα της Luxottica στις ΗΠΑ για την πώληση του Glass, μόλις η συσκευή κυκλοφορήσει στο ευρύ κοινό.

Πολλοί αναλυτές του χώρου επισημαίνουν ότι το Glass παραμένει μακριά από τις δυνατότητες του μέσου καταναλωτή, λόγω της υψηλής τιμής του, που θα κυμαίνεται γύρω στα 1.500 δολάρια.

i-google-apokaluptei-plirofories-gia-ta-eksupna-gualia-tis«Η τιμή πρέπει να μειωθεί και νομίζω ότι όταν λανσάρουν μία καταναλωτική συσκευή θα είναι πολύ πιο φθηνή» είπε στο BBC o Νίτιν Μπας, αναλυτής της Juniper Research, προσθέτοντας ότι η εταιρεία πρέπει να κάνει το Glass πιο «στυλάτο», επεκτείνοντάς το πέρα από το κοινό των φίλων της τεχνολογίας.

Από πλευράς του, ο Φρανσίσκο Τζερόνιμο, αναλυτής της IDC, εκτίμησε ότι «κανείς δεν θα πληρώσει 1.500 δολάρια για μια τέτοια συσκευή». Ο ίδιος θεωρεί ότι η τιμή του θα πέσει γύρω στα 500 δολάρια και θα προστεθούν νέα χαρακτηριστικά.

 

Πηγή: naftemporiki.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *