ΑρχικήUpdatesΗ Google συνδέει το AI Chatbot Bard με το YouTube και το...

Η Google συνδέει το AI Chatbot Bard με το YouTube και το Gmail

Τον Μάρτιο, η Google κυκλοφόρησε ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα Bard. Ήταν η απάντηση της Google στο πολύ δημοφιλές ChatGPT της OpenAI.

Δείτε επίσης: Η Google εκπαίδευσε τους υπαλλήλους να αποφεύγουν λέξεις που ακούγονται μονοπωλιακές

Ωστόσο, το AI Chatbot Bard χρησιμοποίησε μια λιγότερο εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη από το ChatGPT. Μέσα σε εβδομάδες, η Google αναβάθμισε το εργαλείο με βελτιωμένη τεχνολογία, αλλά το ChatGPT συνέχισε να είναι το chatbot που κέρδισε την προσοχή του κοινού.

Την Τρίτη, η Google αποκάλυψε ένα σχέδιο για να ξεπεράσει το ChatGPT συνδέοντας τον Bard με τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες καταναλωτών της, όπως το Gmail, τα Docs και το YouTube. Με τα νέα χαρακτηριστικά, η Google έκανε ένα βήμα προς το να συνδέσει τον Bard με τον ευρύ πληθυσμό των διαδικτυακών προϊόντων της εταιρείας.

Παρόλο που το Bard δεν έχει λάβει τόση προσοχή όσο το ChatGPT, το εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης της Google έχει εξελιχθεί από ένα απλό chatbot σε έναν σοβαρό ανταγωνιστή. Σύμφωνα με τα δεδομένα από την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Similarweb, τον Αύγουστο το Bard σημείωσε σχεδόν 200 εκατομμύρια επισκέψεις από σταθερούς υπολογιστές και κινητά, ακολουθώντας με μικρή διαφορά το ChatGPT.

Δείτε επίσης: Read Aloud: Η νέα λειτουργία του Google Chrome θυμίζει Microsoft Edge

Ωστόσο, ο Jack Krawczyk, ο επικεφαλής προϊόντων της Google για το Bard, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η Google ήταν ενήμερη για τα ζητήματα που είχαν περιορίσει το ενδιαφέρον του chatbot της. “Είναι ενδιαφέρον και καινοτόμο, αλλά δεν ενσωματώνεται πραγματικά με την προσωπική μου ζωή”, ανέφερε ο κ. Krawczyk ότι οι χρήστες είχαν αναφέρει στην εταιρεία.

Η κυκλοφορία από την Google αυτού που αποκαλεί Bard Extensions ακολουθεί την ανακοίνωση της OpenAI τον Μάρτιο για τα plug-ins του ChatGPT που επιτρέπουν στο chatbot να αποκτήσει πρόσβαση σε ενημερωμένες πληροφορίες και υπηρεσίες από τρίτους πάροχους, συμπεριλαμβανομένων των Expedia, Instacart και OpenTable.

Με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις, η Google θα προσπαθήσει να αναπαράγει μερικές από τις δυνατότητες της μηχανής αναζήτησής της, ενσωματώνοντας Flights, Hotels και Maps, ώστε οι χρήστες να μπορούν να κάνουν έρευνα για ταξίδια και μεταφορές. Και το Bard μπορεί να πλησιάσει περισσότερο στο να είναι ένα εξατομικευμένο βοηθό για τους χρήστες, επιτρέποντάς τους να ρωτήσουν ποια emails έχασαν και ποια είναι τα πιο σημαντικά σημεία ενός εγγράφου.

Τα chatbots της τεχνητής νοημοσύνης είναι ευρέως γνωστό ότι προσφέρουν όχι μόνο σωστές πληροφορίες, αλλά και ψευδείς πληροφορίες. Οι χρήστες δεν έχουν τρόπο να διακρίνουν τι είναι αληθές και τι όχι. Η Google πιστεύει ότι έχει κάνει ένα βήμα προς την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων με τον ανασχεδιασμό του κουμπιού “Google It” που παρουσιάζεται στον ιστότοπο του Bard, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αναζητήσεις στο Google για τις ερωτήσεις που έχουν κάνει στο chatbot.

Τώρα, το κουμπί θα ελέγχει διπλά τις απαντήσεις του Bard. Όταν η Google έχει υψηλή εμπιστοσύνη σε μια δήλωση και μπορεί να την υποστηρίξει με αποδείξεις, θα επισημανθεί το κείμενο με πράσινο χρώμα και θα παρέχεται σύνδεσμος προς μια άλλη ιστοσελίδα που επαληθεύει την πληροφορία. Όταν η Google δεν μπορεί να βρει γεγονότα που να υποστηρίζουν μια δήλωση, το κείμενο επισημαίνεται αντ’ αυτού με πορτοκαλί χρώμα.

Πολλές εταιρείες τεχνολογίας έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη των λεγόμενων μεγάλων γλωσσικών μοντέλων που αποτελούν τη βάση του Bard και άλλων chatbot, συστημάτων που χρειάζονται τεράστιες ποσότητες δεδομένων για να μάθουν. Αυτό έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες όπως η Google χρησιμοποιούν τις πληροφορίες των καταναλωτών.

Δείτε επίσης: Η Retool αποδίδει την παραβίαση στο χαρακτηριστικό cloud sync Google Authenticator MFA

Η εταιρεία προσπαθεί να καταπραΰνει τις ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιηθούν αυτές οι πληροφορίες από την Bard.

Παρόλο που άνθρωποι σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Bard, η Google το αναφέρει ακόμα ως “πείραμα” και όχι ως πλήρως ανεπτυγμένο προϊόν.

Πηγή πληροφοριών: nytimes.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS