ΑρχικήinetHP: Αποζημίωση σε πελάτες για μπλοκάρισμα δοχείων μελάνης που δεν ανήκουν στην...

HP: Αποζημίωση σε πελάτες για μπλοκάρισμα δοχείων μελάνης που δεν ανήκουν στην εταιρεία

Οι ιδιοκτήτες εκτυπωτών HP που αναγκάστηκαν να χρησιμοποιούν δοχεία μελάνης και τόνερ που δεν ήταν της HP στην Ευρώπη, θα λάβουν αποζημίωση από τον προμηθευτή επειδή δεν τους ενημέρωσε επαρκώς σχετικά με τους περιορισμούς των συσκευών που αγόρασαν.

Δείτε επίσης: HP: Firmware bugs δεν έχουν διορθωθεί εδώ και ένα χρόνο
HP

Το πρόβλημα πηγάζει από την εισαγωγή ενός συστήματος που ονομάζεται «Dynamic Security», το οποίο προώθησε η HP στους εκτυπωτές της ως τρόπο αναβάθμισης της εμπειρίας των χρηστών και διατήρησης της ακεραιότητας των συστημάτων εκτύπωσης.

Το πρόβλημα με το Dynamic Security ήταν ότι καθιστούσε αδύνατο να χρησιμοποιηθούν με τους εκτυπωτές άλλα δοχεία μελάνης, που πωλούνταν από τρίτους προμηθευτές που δεν είχαν τσιπ HP ή ηλεκτρονικό κύκλωμα.

Ως εκ τούτου, οι πελάτες που αγόρασαν έναν εκτυπωτή με ενεργοποιημένο το σύστημα ασφαλείας ή εφάρμοσαν την ενημέρωση υλικολογισμικού που εισήγαγε το Dynamic Security, ουσιαστικά υποβάθμισαν τις δυνατότητες εκτύπωσης των συσκευών τους χωρίς να το γνωρίζουν.

Η HP απάντησε στην κατακραυγή κυκλοφορώντας μια νέα αναβάθμιση υλικολογισμικού που αφαίρεσε τη δυνατότητα Dynamic Security από πολλά μοντέλα που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα.

Ωστόσο, στο μεταξύ, οι ιδιοκτήτες των εκτυπωτών είχαν υποστεί εκτεταμένο χρόνο διακοπής λειτουργίας και πρόσθετο κόστος, έτσι πολλοί προσπάθησαν να κινηθούν νομικά, με την Euroconsumers, μια οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών της ΕΕ, να ηγείται της προσπάθειας στις αντιπροσωπείες του «PrinterGate» στην Ευρώπη.

Δείτε ακόμα: HP: Διορθώνει bug στο προεγκατεστημένο Support Assistant tool

Στις ΗΠΑ, η HP κατέληξε σε συμφωνία διακανονισμού πρόσφατα για συνολικό ποσό 1.500.000 $ και έως 150 $ ανά ενάγοντα.

αποζημίωση

Η Euroconsumers ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι κατέληξε επίσης σε συμφωνία όπου η HP θα αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες εκτυπωτών που επηρεάζονται από το σύστημα Dynamic Security.

Η συμφωνία διακανονισμού δεν αποτελεί αναγνώριση οποιασδήποτε αδικοπραγίας από την HP ούτε από καταναλωτές που διατυπώνουν αβάσιμους ισχυρισμούς, τονίζει η ανακοίνωση.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο διακανονισμός είχε ως αποτέλεσμα χαμηλότερες αποζημιώσεις από τον αρχικό στόχο.

Η αποζημίωση διακανονισμού θα διατεθεί στους καταναλωτές στο Βέλγιο, την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία, αλλά ενδέχεται να ακολουθήσουν περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες στο μέλλον.

Οι δικαιούχοι πρέπει να είναι κάτοχοι εκτυπωτή HP OfficeJet Pro ή των σειρών PageWide Pro μεταξύ 1ης Σεπτεμβρίου 2016 και 17 Νοεμβρίου 2022, με συγκεκριμένους αριθμούς μοντέλων που αναφέρονται σε αυτό το έγγραφο.

Οι επιλέξιμοι κάτοχοι μπορούν να συμπληρώσουν τη φόρμα αξίωσης έως τις 6 Μαρτίου 2023, στις αποκλειστικές εθνικές πύλες (Βέλγιο, Ιταλία, Ισπανία και Πορτογαλία).

Δείτε επίσης: HP: Τρία σοβαρά τρωτά σημεία επηρεάζουν εκατοντάδες εκτυπωτές

Ανάλογα με το μοντέλο του εκτυπωτή που χρησιμοποιείται, οι καταναλωτές θα λάβουν κατ’ αποκοπή αποζημίωση από 20€ έως 50€. Επιπλέον, θα δοθούν επιπλέον 45 € σε όσους προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία για συγκεκριμένες ζημίες πέρα ​​από το ποσό της αποζημίωσης διακανονισμού.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS