Η Microsoft διόρθωσε ένα σφάλμα που ανέστειλε χωρίς προειδοποίηση λογαριασμούς Microsoft Rewards πελατών της όταν εξαργύρωναν πόντους.
Δείτε επίσης: Εγκαταστήστε άμεσα: Κυκλοφόρησε ενημέρωση για το σφάλμα Atlassian Confluence RCE
Το σφάλμα αντιμετωπίστηκε αφού πολλοί χρήστες σε όλο τον κόσμο έλεγαν ότι έλαβαν μηνύματα ότι οι λογαριασμοί τους αποκλείστηκαν μετά την εξαργύρωση πόντων που κέρδισαν μέσω του Microsoft Rewards.
Το πρόγραμμα Rewards, επιτρέπει στους χρήστες να κερδίζουν πόντους που μπορούν να εξαργυρωθούν σε δωροκάρτες και πληρωμές ενώ πραγματοποιούν αναζήτηση στο Bing ή πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές στο Microsoft Store όταν είναι συνδεδεμένοι στους λογαριασμούς τους.
Το Black Basta Ransomware εξελίσσεται - Προσοχή!
Καταιγίδες μεγαλύτερες από τη Γη εντοπίστηκαν στον Δία
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Οι χρήστες των οποίων οι λογαριασμοί είχαν αποκλειστεί λόγω αυτού του σφάλματος, έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την υποστήριξη του Microsoft Rewards, που τους έλεγαν ότι “ο λογαριασμός Microsoft Rewards σας έχει κλείσει επειδή δεν συμμορφώνεται με τη Συμφωνία Υπηρεσιών Microsoft που διέπει το πρόγραμμα Rewards που αποδεχτήκατε όταν εγγραφήκατε.“
Δείτε ακόμα: Ενημέρωση για το σφάλμα παράκαμψης ελέγχου ταυτότητας VMware
Μετά την αναστολή, οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν ακυρώθηκαν, οι παραγγελίες επάθλων που εκκρεμούσαν ακυρώθηκαν και οι χρήστες αποκλείστηκαν από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα.
Ο Daniel Martins, επικεφαλής Loyalty Marketing στη Microsoft Xbox, ζήτησε από τους πελάτες που πίστευαν ότι οι λογαριασμοί τους είχαν ανασταλεί εσφαλμένα να καταγράψουν ένα έντυπο υποστήριξης.
Οι λογαριασμοί ενεργοποιήθηκαν εκ νέου με όλους τους πόντους επιβράβευσης να επιστρέφουν.
Σε αντίθεση με προηγούμενες περιπτώσεις όπου αναφέρθηκε το πρόβλημα εξαργύρωσης του Rewards που προκάλεσε αποκλεισμούς λογαριασμών, η εταιρεία αναγνώρισε το σφάλμα αυτή τη φορά.
“Γνωρίζουμε ότι ορισμένα μέλη επηρεάζονται από ένα τεχνικό ζήτημα όπου ορισμένοι λογαριασμοί αναστέλλονται λανθασμένα κατά την προσπάθεια εξαργύρωσης“, δήλωσε ο Martins το Σάββατο.
Δείτε επίσης: H Microsoft συνεχίζει να υποβαθμίζει την σοβαρότητα της Follina 0-day
Μια μέρα αργότερα, ο Martins αποκάλυψε ότι η Microsoft παρουσίασε μια επιδιόρθωση αργά την Παρασκευή για να σταματήσει το πρόβλημα από το να επηρεάσει περισσότερους λογαριασμούς.
Παρόλο που αυτή η επιδιόρθωση δεν αφορούσε ήδη επηρεασμένους λογαριασμούς, οι μηχανικοί της Microsoft εργάζονται τώρα για την επανενεργοποίηση όλων των λογαριασμών που έχουν ανασταλεί.
“Παρακαλούμε ελέγξτε εάν ο λογαριασμός σας έχει ήδη αποκατασταθεί. Αν όχι, δώστε του μερικές ώρες και ελέγξτε ξανά“, πρόσθεσε ο Martins.