ΑρχικήinetVodafone: Θα παρακολουθεί τους χρήστες σε επίπεδο παρόχου για στοχευμένες διαφημίσεις

Vodafone: Θα παρακολουθεί τους χρήστες σε επίπεδο παρόχου για στοχευμένες διαφημίσεις

Η Vodafone εφαρμόζει πιλοτικά ένα νέο σύστημα αναγνωριστικών διαφημίσεων, γνωστό ως TrustPid, το οποίο θα λειτουργεί ως ανιχνευτής χρηστών σε επίπεδο παρόχου υπηρεσιών διαδικτύου για κινητά (ISP).

Δείτε επίσης: Η Vodafone είπε ότι διερευνά τους ισχυρισμούς για παραβίαση δεδομένων

Vodafone

Το νέο σύστημα βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση στη Γερμανία και προορίζεται να είναι αδύνατο να παρακαμφθεί από τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης ιστού ή μέσω αποκλεισμού cookie ή κάλυψης διεύθυνσης IP.

Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σχεδιάζει να εκχωρήσει ένα σταθερό αναγνωριστικό σε κάθε πελάτη και να συσχετίσει όλη τη δραστηριότητα των χρηστών με αυτό. Το αναγνωριστικό θα βασίζεται σε έναν αριθμό παραμέτρων, έτσι ώστε το σύστημα να μπορεί να διατηρήσει την επιμονή.

Στη συνέχεια, ο ISP θα δημιουργεί ένα προσωπικό προφίλ με βάση αυτό το αναγνωριστικό και θα βοηθά τους διαφημιζόμενους να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις σε κάθε πελάτη, χωρίς να αποκαλύπτουν στοιχεία ταυτοποίησης.

Η Apple ήδη αποκλείει την προεπιλεγμένη παρακολούθηση παντού, κάτι που κατέστρεψε το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook και η Google αναμένεται επίσης να απενεργοποιήσει τα διαφημιστικά cookie στο Chrome έως το 2023.

Δείτε ακόμα: Samsung: Προσφέρει ανοιχτές λύσεις RAN και 5G στη Vodafone UK

Αυτά τα νέα μοντέλα απειλούν τη στοχευμένη διαφημιστική βιομηχανία και σύμφωνα με τη Vodafone, ο κίνδυνος είναι η απώλεια περιεχομένου και πλατφορμών που υποστηρίζονται αυτήν τη στιγμή από διαφημίσεις.

διαφημίσεις

Η βιομηχανία αναζητά εναλλακτικούς τρόπους παρακολούθησης και οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας είναι σε θέση να παρέχουν μια λύση που οι χρήστες είναι πιθανό να δυσκολευτούν να παρακάμψουν.

Η Vodafone εξηγεί ότι το TrustPiD θα δημιουργηθεί τυχαία και οι συνδρομητές της θα έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν τη συγκατάθεσή τους για την αποδοχή της παρακολούθησης μέσω της Πύλης Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της εταιρείας.

Για πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιηθούν οι συλλεγμένες πληροφορίες και ποιος πρόκειται να τις λάβει, ανατρέξτε στην πολιτική απορρήτου του TristPiD.

Ανεξάρτητα από τους ισχυρισμούς της εταιρείας ωστόσο, το να έχει ο ISP την εξουσία να εκχωρεί μόνιμα αναγνωριστικά παρακολούθησης είναι ανησυχητικό και δεν είναι όλοι πρόθυμοι να δεχτούν τις διαβεβαιώσεις.

Δείτε επίσης: Η Microsoft μπορεί να συμπεριλάβει διαφημίσεις σε δωρεάν παιχνίδια

Παρά τις αντιρρήσεις, η Vodafone προχωρά σε περιορισμένη δοκιμή του συστήματος TrustPiD και σύμφωνα με το Spiegel, η Deutsche Telekom σχεδιάζει επίσης να δοκιμάσει το «super-cookie».

Προς το παρόν, κανένας από τους δύο δεν έχει αποκαλύψει τον αριθμό των χρηστών που συμμετέχουν στην πιλοτική φάση του TrustPiD, αλλά η Bild.de, ένας από τους μεγαλύτερους ιστότοπους στη Γερμανία, έχει αποκαλύψει ότι συμμετέχει στο πρόγραμμα.

Πηγή: BleepingComputer

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS