ΑρχικήyoutubeDucati: Γιατί δε θα κατασκευάσει ακόμα ηλεκτρικές μηχανές

Ducati: Γιατί δε θα κατασκευάσει ακόμα ηλεκτρικές μηχανές

Η σχέση της Ducati με τη βιομηχανία ηλεκτρικών μηχανών δεν είναι πολύ σταθερή τα τελευταία χρόνια.

Ξεκινώντας τον Ιανουάριο του 2019, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati, Claudio Domenicali δήλωσε ότι «το μέλλον είναι ηλεκτρικό» και επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει σύντομα την παραγωγή της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας της.

Ducati μηχανές

Δείτε επίσης: Ουάσινγκτον-“Clean Cars 2030”: Μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2030

Η ανακοίνωση προκάλεσε αναταραχή στον κλάδο, καθώς δεν υπήρχε προηγούμενη ένδειξη ότι η Ducati είχε αρχίσει να δημιουργεί ένα πρωτότυπο για μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα, πόσο μάλλον ότι η εταιρεία ετοιμάζεται να ξεκινήσει την παραγωγή της.

Ωστόσο αρκετούς μήνες μετά, η Ducati απέτυχε να τηρήσει την υπόσχεση του CEO. Αρκετές συνεργασίες είχαν οδηγήσει στη δημιουργία ηλεκτρικών σκούτερ με το σήμα της Ducati και άλλων μικρότερων οχημάτων, όμως δεν υπήρξε κανένα μοντέλο ηλεκτρικής μηχανής.

Τον περασμένο μήνα, ο VP του τμήματος Global Sales της Ducati και μέλος του διοικητικού συμβουλίου, Francescο Milicia φάνηκε να “παγώνει” την ιδέα παραγωγής μιας ηλεκτρικής μοτοσικλέτας Ducati οποιαδήποτε στιγμή στο εγγύς μέλλον.

Τώρα νέες δηλώσεις από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ducati, βοήθησαν να επιβεβαιωθεί ο λόγος που η εταιρεία δεν έχει σημειώσει πρόοδο στις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες.

Δείτε ακόμα: Οι ηλεκτρικές μηχανές της Harley-Davidson ίσως ανακάμψουν την εταιρεία

Όπως αποδεικνύεται, η μπαταρία είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την Ducati.

Ducati μηχανές

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Domenicali, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δεν έχουν προχωρήσει αρκετά ώστε να παρέχουν επαρκή αποθηκευμένη ενέργεια και η απόδοση φαίνεται να είναι κάπως χαμηλή, λαμβάνοντας υπόψη και τον υπόλοιπο κλάδο.

Ακόμα και χωρίς την εντυπωσιακή πρόοδο των μπαταριών στερεάς κατάστασης, ο Ιταλός κατασκευαστής σπορ ποδηλάτων Energica, φαίνεται ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα να παράγει ηλεκτρικές μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης, χρησιμοποιώντας τη σημερινή τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου.

Η εταιρεία παράγει διάφορα μοντέλα με εύρος 400 km και 230 km, χάρη στην μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 21,5 kWh.

Αυτές οι μπαταρίες κυκλοφόρησαν πριν από 18 μήνες.

Στην πραγματικότητα, η Energica είναι ο μοναδικός προμηθευτής των ηλεκτρικών μοτοσικλετών αγώνων για το FIM Enel MotoE World Cup, των οποίων οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες 240 km / h (150 mph) συναρπάζουν το πλήθος με την απόδοσή τους.

Δείτε επίσης: LiveWire: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών μηχανών της Harley-Davidson

Για να είμαστε δίκαιοι, το μοντέλο Energica Ego είναι σίγουρα αρκετά βαρύ, κουβαλώντας περίπου 50 κιλά περισσότερα από τα 200 κιλά της Ducati Panigale V4.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η Ducati ζυγίζει 20% λιγότερο από το Energica και έχει περίπου 40% περισσότερη ιπποδύναμη, η Energica εξακολουθεί να είναι μπροστά από τη Ducati στο χρόνο επιτάχυνσης 0-60, με μόλις 2,6 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με το Panigale στα 3,5 δευτερόλεπτα.

Ακόμη και η Harley-Davidson, της οποίας οι μηχανές είναι γνωστές περισσότερο για την άνεση παρά για την απόδοση, έχει μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα που ξεπερνά το μοντέλο Panigale στο χρόνο επιτάχυνσης 0-60 στα 3,0 δευτερόλεπτα.

Όσον αφορά την παραγωγή μπαταριών, παρόλο που ο Domenicali φαίνεται να παραδέχεται ότι η Ducati δεν μπορεί να συμβαδίσει με τις startup ηλεκτρικών μοτοσικλετών ή τους κατασκευαστές παλαιών μοτοσικλετών που έχουν υιοθετήσει την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, δεν αρνείται ότι οι ηλεκτρικές μηχανές θα μπορούσαν να είναι μια ευεργετική προσθήκη στη γραμμή παραγωγής της Ducati.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS