ΑρχικήinetΗ Google αναπτύσσει μια λειτουργία anti-tracking για Android

Η Google αναπτύσσει μια λειτουργία anti-tracking για Android

Η Google επιδιώκει να αναπτύξει μια λειτουργία anti-tracking για Android παρόμοια με αυτήν που θα κυκλοφορήσει κυκλοφορεί η Apple με το iOS 14.5. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία βρίσκεται στα πρώτα στάδια της διερεύνησης του τρόπου με τον οποίο μπορεί να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων και την παρακολούθηση μεταξύ εφαρμογών για το λειτουργικό του κινητό. Ωστόσο, σκοπεύει να βρει μια λιγότερο αυστηρή λύση από την Apple, ώστε να μην αποξενώσει εντελώς τους διαφημιστικούς της συνεργάτες.

google anti-tracking

Η Apple προωθεί τη λειτουργία App Tracking Transparency, η οποία απαιτεί από τους προγραμματιστές να ζητήσουν άδεια από τους χρήστες για να συλλέξουν τον κώδικα αναγνώρισης των συσκευών τους. Αυτός ο κώδικας επιτρέπει στους διαφημιστές να παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών σε εφαρμογές και ιστότοπους, επιτρέποντάς τους να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις. Η Apple αρχικά θα έπρεπε να αρχίσει να επιβάλλει τη νέα πολιτική με το ντεμπούτο του iOS 14, αλλά αποφάσισε να την καθυστερήσει για να δώσει στους προγραμματιστές περισσότερο χρόνο για να αναδιαμορφώσουν τις εφαρμογές τους. Όπως μπορείτε να μαντέψετε, δεν είναι όλοι ευχαριστημένοι με την εφαρμογή του – το Facebook, για παράδειγμα, προειδοποίησε τους προγραμματιστές ότι η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει τα έσοδα από διαφημίσεις εφαρμογών και πρόσφατα ζήτησε από τους χρήστες να επιλέξουν την παρακολούθηση διαφημίσεων.

Ενώ οι πηγές του Bloomberg δεν έχουν αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τις προσπάθειες της Google, ανέφεραν ότι η γιγαντιαία εταιρεία πιθανότατα δεν θα απαιτήσει από τους προγραμματιστές να εφαρμόσουν μια προτροπή ζητώντας από τους χρήστες να επιλέξουν την παρακολούθηση δεδομένων όπως η Apple. Επιπλέον, ανέφεραν ότι η εταιρεία πιθανότατα θα βρει μια λύση παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο το project ανοιχτού κώδικα Privacy Sandbox στοχεύει στην εξάλειψη των cookies τρίτων μερών στον Chrome, ενώ εξακολουθεί να επιτρέπει τη στόχευση διαφημίσεων. Η Google ανέπτυξε μια τεχνολογία κάτω από το Privacy Sandbox που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν ομάδες ατόμων με παρόμοια ενδιαφέροντα αντί για μεμονωμένα άτομα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Google προσπαθεί να βρει έναν τρόπο εφαρμογής μιας παρόμοιας δυνατότητας anti-tracking που δεν είναι τόσο αυστηρή/περιοριστική, προκειμένου να εξισορροπήσει τις απαιτήσεις απορρήτου των καταναλωτών με τις οικονομικές ανάγκες των προγραμματιστών και των διαφημιζόμενων. Η εταιρεία έχει έννομο συμφέρον να βοηθήσει τους διαφημιστικούς συνεργάτες, καθώς έχει κερδίσει πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια διαφημιστικά έσοδα τα τελευταία χρόνια.

Πηγή πληροφοριών: engadget.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS