ΑρχικήHow ToΠώς να απενεργοποιήσετε τις στοχευμένες διαφημίσεις;

Πώς να απενεργοποιήσετε τις στοχευμένες διαφημίσεις;

διαφημίσειςΗ φετινή χρονιά, έχει στιγματιστεί από γεγονότα που αφορούν την ασφάλεια των δεδομένων μας, από το σκάνδαλο της Cambridge Analytica έως τους νέους κανόνες GDPR που θεσπίστηκαν για την προστασία τους. Και όλα αυτά έγιναν εξαιτίας της προσπάθειας των εταιρειών να συγκεντρώσουν στοιχεία για εμάς, ώστε να μπορέσουν να κάνουν πιο στοχευμένες διαφημίσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Έτσι τώρα, πολλές εταιρείες τεχνολογίας έχουν αλλάξει την πολιτική απορρήτου τους και η Google, η οποία ισχυρίζεται ότι προτεραιότητά της είναι οι χρήστες, αποκάλυψε νέες ρυθμίσεις για τις διαφημίσεις μέσω του ιστολογίου της. Οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν μεγαλύτερο έλεγχο στα πολύτιμα δεδομένα τους, ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια μεταξύ των διαφημιζόμενων και των χρηστών.

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμα τα pop ups της Google για πρόσβαση στις ρυθμίσεις διαφημίσεων, κάντε κλικ εδώ.

Απενεργοποίηση Ad personalization

Το πρώτο πράγμα που θα συναντήσετε είναι μια επιλογή για να απενεργοποιήσετε πλήρως το
Ad personalization. Ως εκ τούτου, δεν θα λαμβάνετε πλέον διαφημίσεις με βάση τη δραστηριότητά σας στο Google Search, στο Youtube, αλλά και σε άλλα site, π.χ ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου όπως Amazon, Flipkart κ.λπ.

Ακριβώς κάτω από το Ad personalization, κάντε κλικ στην επιλογή More Options και καταργήστε την επιλογή ξετσεκάροντάς την, εάν αναζητάτε πλήρη μυστικότητα της δραστηριότητάς σας.

Είναι ωστόσο πιθανό να χάσετε ορισμένα χαρακτηριστικά εάν απενεργοποιήσετε την εξατομίκευση διαφημίσεων (Ad personalization). Ως εκ τούτου, μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένοι με μια άλλη επιλογή:

Απενεργοποίηση συγκεκριμένων διαφημίσεων

Μια πιο περίπλοκη προσθήκη στις νέες ρυθμίσεις διαφήμισης της Google είναι ότι μπορείτε να σβήσετε τις διαφημίσεις συγκεκριμένων διαφημιζόμενων.

  1. Επιλέξτε από τη λίστα των διαφημιζόμενων που θεωρείτε πιο ενοχλητικούς.
  2. Συνεχίστε και κάντε κλικ στο κουμπί “Απενεργοποίηση” που εμφανίζεται στο νέο παράθυρο.

Εκτός από την εστίαση σε συγκεκριμένους διαφημιζόμενους, η σελίδα διαφημίσεων της Google σάς προσφέρει την επιλογή να αφαιρέσετε κατηγορίες διαφημίσεων συνολικά, όπως ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές κλπ.

Το Google Why this ad, που κυκλοφόρησε το 2012, έχει επίσης λάβει κάποιες νέες βελτιώσεις. Προηγουμένως, ήταν διαθέσιμο μόνο στο Youtube, αλλά τώρα έχει επεκταθεί σε άλλες πλατφόρμες Google όπως το Search και το Gmail

Ένα πλεονέκτημα για τους χρήστες της Google είναι ότι η σελίδα διαφημίσεων Google είναι τώρα εύκολα προσβάσιμη και μπορούν οι ίδιοι να προσδιορίσουν ποιοι διαφημιστές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS