Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Πώς να απενεργοποιήσετε τις στοχευμένες διαφημίσεις;

διαφημίσειςΗ φετινή χρονιά, έχει στιγματιστεί από γεγονότα που αφορούν την ασφάλεια των δεδομένων μας, από το σκάνδαλο της Cambridge Analytica έως τους νέους κανόνες GDPR που θεσπίστηκαν για την προστασία τους. Και όλα αυτά έγιναν εξαιτίας της προσπάθειας των εταιρειών να συγκεντρώσουν στοιχεία για εμάς, ώστε να μπορέσουν να κάνουν πιο στοχευμένες διαφημίσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Έτσι τώρα, πολλές εταιρείες τεχνολογίας έχουν αλλάξει την πολιτική απορρήτου τους και η Google, η οποία ισχυρίζεται ότι προτεραιότητά της είναι οι χρήστες, αποκάλυψε νέες ρυθμίσεις για τις διαφημίσεις μέσω του ιστολογίου της. Οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν μεγαλύτερο έλεγχο στα πολύτιμα δεδομένα τους, ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια μεταξύ των διαφημιζόμενων και των χρηστών.

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμα τα pop ups της Google για πρόσβαση στις ρυθμίσεις διαφημίσεων, κάντε κλικ εδώ.

Απενεργοποίηση Ad personalization

Το πρώτο πράγμα που θα συναντήσετε είναι μια επιλογή για να απενεργοποιήσετε πλήρως το
Ad personalization. Ως εκ τούτου, δεν θα λαμβάνετε πλέον διαφημίσεις με βάση τη δραστηριότητά σας στο Google Search, στο Youtube, αλλά και σε άλλα site, π.χ ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου όπως Amazon, Flipkart κ.λπ.

Ακριβώς κάτω από το Ad personalization, κάντε κλικ στην επιλογή More Options και καταργήστε την επιλογή ξετσεκάροντάς την, εάν αναζητάτε πλήρη μυστικότητα της δραστηριότητάς σας.

Είναι ωστόσο πιθανό να χάσετε ορισμένα χαρακτηριστικά εάν απενεργοποιήσετε την εξατομίκευση διαφημίσεων (Ad personalization). Ως εκ τούτου, μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένοι με μια άλλη επιλογή:

Απενεργοποίηση συγκεκριμένων διαφημίσεων

Μια πιο περίπλοκη προσθήκη στις νέες ρυθμίσεις διαφήμισης της Google είναι ότι μπορείτε να σβήσετε τις διαφημίσεις συγκεκριμένων διαφημιζόμενων.

  1. Επιλέξτε από τη λίστα των διαφημιζόμενων που θεωρείτε πιο ενοχλητικούς.
  2. Συνεχίστε και κάντε κλικ στο κουμπί «Απενεργοποίηση» που εμφανίζεται στο νέο παράθυρο.

Εκτός από την εστίαση σε συγκεκριμένους διαφημιζόμενους, η σελίδα διαφημίσεων της Google σάς προσφέρει την επιλογή να αφαιρέσετε κατηγορίες διαφημίσεων συνολικά, όπως ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές κλπ.

Το Google Why this ad, που κυκλοφόρησε το 2012, έχει επίσης λάβει κάποιες νέες βελτιώσεις. Προηγουμένως, ήταν διαθέσιμο μόνο στο Youtube, αλλά τώρα έχει επεκταθεί σε άλλες πλατφόρμες Google όπως το Search και το Gmail

Ένα πλεονέκτημα για τους χρήστες της Google είναι ότι η σελίδα διαφημίσεων Google είναι τώρα εύκολα προσβάσιμη και μπορούν οι ίδιοι να προσδιορίσουν ποιοι διαφημιστές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *