ΑρχικήinetΟι επιστήμονες ανέλυσαν το DNA των ανταρόλυκων

Οι επιστήμονες ανέλυσαν το DNA των ανταρόλυκων

Σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Nature, οι επιστήμονες κατάφεραν τελικά να αναλύσουν το DNA των ανταρόλυκων – τα πλάσματα που έγιναν διάσημα από το Game of Thrones και εξαφανίστηκαν πριν από περίπου 13.000 χρόνια – και, αυτό που βρήκαν μπορεί να σας εκπλήξει.

DNA ανταρόλυκων

Πρώτα απ ‘όλα, ναι, οι ανταρόλυκοι ήταν πραγματικοί. Οι ανταρόλυκοι εξαφανίστηκαν πριν από 13.000 χρόνια, και για μεγάλο χρονικό διάστημα οι ερευνητές πίστευαν ότι το Canis dirus ήταν αδελφικό είδος του γκρίζου λύκου. Η έρευνα που δημοσιεύεται σήμερα, ωστόσο, λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Μετά από την ανάλυση του DNA πέντε απολιθωμένων υπολείμματων, μια ομάδα 49 ​​ερευνητών διαπίστωσε ότι οι ανταρόλυκοι “χωρίστηκαν” από άλλους λύκους πριν από περισσότερα από 6 εκατομμύρια χρόνια. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ήταν τόσο διαφορετικοί από τα άλλα είδη λύκων και δεν μπορούσαν ούτε να αναπαραχθούν μεταξύ τους.

Σύμφωνα με την Angela Perri, αρχαιολόγο του Πανεπιστημίου Durham και επικεφαλή της έρευνας, αυτές είναι πολύ περισσότερες πληροφορίες από ό, τι είχαν συγκεντρωθεί στο παρελθόν. Οι πληροφορίες σχετικά με τους ανταρόλυκους περιορίζονταν στο μέγεθος, το σχήμα των οστών και τα δόντια τους. «Αποκαλύψαμε ότι η ιστορία των ανταρόλυκων που νομίζαμε ότι γνωρίζαμε –ιδίως μια στενή σχέση με τους γκρίζους λύκους – είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο περίπλοκη” είπε σε μια δήλωση της.

Αυτό που βρήκαν οι ερευνητές ήταν ότι, αντί να είναι απλώς ένα είδος γκρι λύκου, οι ανταρόλυκοι είχαν στην πραγματικότητα πολύ ξεχωριστό DNA. Σύμφωνα με τον συν-επικεφαλή συγγραφέα της έρευνας Kieren Mitchell, «όλα τα δεδομένα μας δείχνουν ότι ο ανταρόλυκος είναι το τελευταίο επιζών μέλος μιας αρχαίας γενεαλογίας διαφορετικό από όλα τα ζωντανά των κυνοειδή».

Αυτή η μοναδικότητα μπορεί και να είναι η αιτία της εξαφάνισης τους. Οι γκρίζοι λύκοι και τα κογιότ επέζησαν από την εποχή του Late Pleistocene, και οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της μεγαλύτερης περιβαλλοντικής ή διατροφικής ευελιξίας τους. Ή είναι πιθανό να επιβίωσαν επειδή μπόρεσαν να «υβριδοποιηθούν με άλλα κυνοειδή».

Πηγή πληροφοριών: wired.com