ΑρχικήinetΤεχνολογία: Νικητές και χαμένοι της χρονιάς

Τεχνολογία: Νικητές και χαμένοι της χρονιάς

Stream-άραμε, Zoom-άραμε, παραγγείλαμε φρούτα, λαχανικά, φυτά εσωτερικού χώρου ενώ προσπαθήσαμε να αντιμετωπίσουμε τις τεχνολογικές μας ελλείψεις για να εργαστούμε από το σπίτι. Με πολλούς τρόπους, η απομόνωση που προκλήθηκε από την πανδημία του COVID-19 άλλαξε τις ανάγκες μας ως προς την τεχνολογία, οι οποίες έγιναν σχεδόν όλες ψηφιακές.

τεχνολογία
Τεχνολογία: Νικητές και χαμένοι της χρονιάς

Παρακάτω θα δείτε τους νικητές και τους ηττημένους του έτους στην τεχνολογία.

Χαμένοι της χρονιάς

Εικονική πραγματικότητα

Καθώς ο κόσμος προσαρμόστηκε στην μια νέα πραγματικότητα του σπιτιού, η πανδημία θα μπορούσε να ήταν η ευκαιρία της εικονικής πραγματικότητας να προσφέρει μια απόδραση. Με τη χρήση ειδικών ακουστικών και εξοπλισμών, αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν με μια προβολή 360 μοιρών ενός τρισδιάστατου περιβάλλοντος – φυσικά όλο αυτό είναι φαινομενικά μια καλή εφαρμογή για άτομα που βρίσκονται συνεχώς στο σπίτι.

Όμως οι άνθρωποι στράφηκαν σε ευκολότερα στη χρήση λογισμικά και παιχνίδια που είχαν ήδη στην κατοχή τους. Έτσι, η εικονική πραγματικότητα, έχασε ξανά την ευκαιρία της να κατακτήσει την αγορά.

Quibi

Η Quibi, συντομογραφία του «quick bites», συγκέντρωσε 1,75 δισεκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων παικτών του Χόλιγουντ την Disney, την NBCUniversal και την Viacom.

Όμως, η υπηρεσία δεν κατάφερε να προσεγγίσει τους θεατές, καθώς στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πάρα πολλά σύντομα βίντεο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έκλεισε τον Οκτώβριο, λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του Απριλίου.

Uber και Lyft

Τον Μάιο, η Uber απέλυσε 3.700 άτομα, ή περίπου το 14% του εργατικού δυναμικού της. Η Lyft ανακοίνωσε επίσης περικοπές θέσεων εργασίας. Υπάρχουν όμως κάποια σημάδια ελπίδας. Μετά τη σημαντική μείωση του κόστους κάνοντας την αναδιάρθρωση το δεύτερο τρίμηνο, η Lyft είπε τον περασμένο μήνα ότι αναμένει να έχει το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνο της στο τέλος του 2021.

Νικητές της χρονιάς

Nintendo Switch

Το Nintendo Switch λανσαρίστηκε το 2017. Σύμφωνα με τον όμιλο NPD, κατά τους πρώτους 11 μήνες του 2020, η Nintendo Switch πούλησε 6,92 εκατομμύρια μονάδες στις ΗΠΑ. Ήταν η κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις σε μονάδες για 24 συνεχόμενους μήνες.

Zoom

Όλο το λογισμικό video conferencing από το Microsoft Teams στο WebEx ευδοκιμήθηκε κατά την απότομη μετατόπιση των δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων στην απομακρυσμένη εργασία και στα απομακρυσμένα μαθήματα κατά τη διάρκεια πανδημίας.

Η ευκολία χρήσης του Zoom επέτρεψε την ευρεία υιοθέτηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Υπήρξαν ορισμένα προβλήματα με την χαλαρή ασφάλεια του που οδηγήσαν σε κάποιες παραβιάσεις ασφαλείας αλλά από την στιγμή που η εταιρεία ανανέωσε την ασφάλεια της, παραμένει μια από τις δημοφιλείς πλατφόρμες για τη φιλοξενία απομακρυσμένων συναντήσεων και μαθημάτων.

Ransomware

Η μάστιγα του ransomware έφτασε σε επικές διαστάσεις το 2020. Στη Γερμανία, ένας ασθενής απομακρύνθηκε από το δωμάτιο εντατικής θεραπείας ενός νοσοκομείου του οποίου το σύστημα πληροφορικής παρέλυσε από μια ransomware επίθεση και πέθανε στο δρόμο προς ένα άλλο νοσοκομείο.

Στις ΗΠΑ, ο αριθμός των επιθέσεων σε εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης σχεδόν διπλασιάστηκε από το 2019. Οι επιθέσεις στους κυβερνητικούς οργανισμούς αυξήθηκαν κατά περίπου 50 τοις εκατό από την προηγούμενη χρονιά.

Η εταιρεία Cybersecurity Emsisoft εκτιμά ότι το κόστος των επιθέσεων ransomware στις ΗΠΑ μόνο για την φετινή χρονιά έφτασε τα 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Κατασκευαστές υπολογιστών

Φυσικά ο συγκεκριμένος τομέας δεν μας προκαλεί κάποια έκπληξη. Από την στιγμή που όλα γίνονταν διαδικτυακά, η ζήτηση στους υπολογιστές αυξήθηκε κατακόρυφα.

Η περίοδος Ιουλίου-Σεπτεμβρίου ήταν ιδιαίτερα ισχυρή, με τις αποστολές υπολογιστών στις ΗΠΑ να αυξάνονται κατά 11% από την ίδια περίοδο το 2019 – η μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση των πωλήσεων του κλάδου σε μια δεκαετία, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Gartner.

E-commerce

Η Amazon, είναι μία από τις λίγες εταιρείες που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της επιδημίας του COVID-19. Οι χρήστες στράφηκαν στις online αγορές και βοήθησαν την εταιρεία στο να φέρει ρεκόρ εσόδων και κερδών την περίοδο Απριλίου και Ιουνίου. Αυτό ήρθε παρόλο που έπρεπε να δαπανήσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια για προμήθειες και για να πληρώσει τις υπερωρίες και τα μπόνους των εργαζομένων.

Αλλά δεν είναι μόνο η Amazon. Η πανδημία επιτάχυνε τη μετάβαση στις διαδικτυακές αγορές, μια τάση που οι ειδικοί αναμένουν ότι θα παραμείνει και μετά την λήξη της πανδημίας του COVID-19.

Και χάρη στους αγοραστές που υποστηρίζουν συνειδητά τις μικρές επιχειρήσεις, η Adobe Analytics αναφέρει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις σε μικρότερους λιανοπωλητές στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 349% την ημέρα του Thanksgiving και της Black Friday.

Πηγή πληροφοριών: smh.com.au

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS