ΑρχικήinetFTC: Νέα έρευνα για τη συλλογή data χρηστών σε Facebook, YouTube και...

FTC: Νέα έρευνα για τη συλλογή data χρηστών σε Facebook, YouTube και άλλες επτά εταιρείες

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) ανακοίνωσε στις 14 Δεκεμβρίου 2020 ότι ξεκινά μια νέα έρευνα σχετικά με τις πρακτικές απορρήτου που εφαρμόζουν ορισμένες από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες και social media – video streaming πλατφόρμες στον κόσμο. Σε ένα δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, η FTC ανακοίνωσε ότι απαιτεί εννέα εταιρείες τεχνολογίας, social media και video streaming – συμπεριλαμβανομένων της Amazon, της μητρικής εταιρείας του TikTok, ByteDance, του Discord, του Facebook, του Reddit, του Snap, του Twitter, του WhatsApp και του YouTube – να παράσχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που συλλέγουν και χρησιμοποιούν data χρηστών τους. Οι εταιρείες έχουν 45 ημέρες για να δώσουν την απάντησή της στο αίτημα της FTC.

FTC

Καθεμία από τις εννέα εταιρείες σχολίασε την εν λόγω τοποθέτηση της FTC. Συγκεκριμένα, εκπρόσωπος του Twitter δήλωσε στο The Verge τα ακόλουθα: «”Εργαζόμαστε, όπως κάνουμε πάντα, για να διασφαλίσουμε ότι η FTC έχει τις πληροφορίες που χρειάζεται για να κατανοήσει πώς το Twitter λειτουργεί τις υπηρεσίες του…».

Την ίδια στιγμή, εκπρόσωπος του Discord ανέφερε τα εξής: «Το Discord λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη το απόρρητο των χρηστών και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την FTC για να απαντήσουμε στις ερωτήσεις τους σχετικά με τις πρακτικές απορρήτου μας.»

FTC: Νέα έρευνα για τη συλλογή data χρηστών σε Facebook, YouTube και άλλες επτά εταιρείες

Οι απαιτήσεις της FTC εγκρίθηκαν ως μέρος μιας ευρείας διερεύνησης και δεν εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς επιβολής του νόμου. Ωστόσο, η FTC θα μπορούσε να συνεχίσει ενέργειες επιβολής σε περίπτωση που βρει λανθασμένη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της έρευνας. Επιπλέον, η FTC ζήτησε από τις εταιρείες να παράσχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής προσωπικών data χρηστών, τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα data καθορίζουν ποιες διαφημίσεις αλλά και ποιο περιεχόμενο θα εμφανίζονται στους χρήστες, καθώς και αν εφαρμόζουν αλγόριθμους ή ανάλυση δεδομένων σε προσωπικές πληροφορίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου ψήφισε 4-1 για να εγκρίνει τις απαιτήσεις, με τον Επίτροπο, Νώε Φίλιπς να διαφωνεί, λέγοντας ότι ο έλεγχος ήταν πολύ ευρύς για να αποφέρει χρήσιμα αποτελέσματα.

FTC: Νέα έρευνα για τη συλλογή data χρηστών σε Facebook, YouTube και άλλες επτά εταιρείες

Τρεις Επίτροποι της FTC που ψήφισαν υπέρ των απαιτήσεων, δήλωσαν τα ακόλουθα: «Αυτά τα ψηφιακά προϊόντα ενδέχεται ξεκίνησαν αρχικά με στόχο τη σύνδεση ανθρώπων ή την ενίσχυση της δημιουργικότητας. Όμως, στην πορεία, το βιομηχανικό μοντέλο μετατοπίστηκε από την υποστήριξη των δραστηριοτήτων των χρηστών στη δημιουργία εσόδων. Αυτή η μετάβαση τροφοδοτήθηκε από την αυξανόμενη εισβολή του κλάδου στην ιδιωτική μας ζωή.»

Τον περασμένο Φεβρουάριο, η FTC χρησιμοποίησε την ίδια ερευνητική αρχή για να ζητήσει πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες εξαγορές που έγιναν από μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Alphabet, Amazon, Apple, Facebook και Microsoft. Επίσης, την προηγούμενη εβδομάδα, η FTC μήνυσε το Facebook απαιτώντας από τον τεχνολογικό γίγαντα να παράσχει πληροφορίες σχετικά με το Instagram και το WhatsApp.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS