Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου, 09:28
Αρχική security PCI Pal: 7 στους 10 δε θα ψωνίσουν από παραβιασμένες εταιρείες

PCI Pal: 7 στους 10 δε θα ψωνίσουν από παραβιασμένες εταιρείες

Όπως έδειξε μία νέα έρευνα της PCI Pal, οι καταναλωτές δείχνουν να ανησυχούν περισσότερο σχετικά με τα ψώνια που θα πραγματοποιήσουν εν όψη της Χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Ένα ποσοστό 74% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο που ερωτήθηκαν, δήλωσαν ότι θα απέφευγαν να κάνουν αγορές από μία εταιρεία που γνωρίζουν ότι έχει υποστεί παραβίαση τους τελευταίους 12 μήνες.

Η πανδημία του COVID-19 έχει φέρει αύξηση στις διαδικτυακές επιθέσεις καθώς όλο και περισσότεροι υπάλληλοι εργάζονται από το σπίτι. Υπάρχει μεγαλύτερη ανησυχία σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις θα διαχειρίζονται τα δεδομένα τους με ασφάλεια, με το 45% να δηλώνει ότι «ανησυχούν λίγο» και ένα επιπλέον 28% να δηλώνει ότι «ανησυχούν πολύ περισσότερο» για την ασφάλεια των δεδομένων. Μόνο το 26% των ατόμων που ερωτήθηκαν το 2002 δήλωναν ότι ένιωθαν «λιγότερο ανήσυχοι» για τον τρόπο χειρισμού των δεδομένων της πιστωτικής τους κάρτας.

Ο Geoff Forsyth, CISO στην PCI Pal, δήλωσε: «Ενώ οι αγοραστές μας έχουν πει ότι ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουν έχει αλλάξει, κάτι που σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται από την πανδημία, αυτό που είναι σαφές είναι ότι βασικός παράγοντας είναι η εμπιστοσύνη. Σχεδόν 6 στα 10 άτομα δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν να ψωνίζουν από τους ίδιους λιανοπωλητές, χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά κανάλια αγορών τους, αντί να επισκέπτονται τα καταστήματά τους, για τη φετινή χρονιά. Υπάρχει σαφώς, πολύ μεγαλύτερη έμφαση στις ψηφιακές αγορές λόγω της πανδημίας και επομένως οι έμποροι λιανικής πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των δεδομένων προκειμένου να αξιοποιήσουν τις μέγιστες δαπάνες για την εορταστική περίοδο.»

Μόλις το 9% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι θα επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές του μετά την πανδημία του Covid-19. Αντίθετα, το 79% είπε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να πραγματοποιεί τις αγορές του μέσω ψηφιακών καναλιών για ένα μέρος ή για όλα τα ψώνια του, όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητα.

Αρκετοί ήταν και οι αγοραστές που δήλωσαν ότι ψωνίζουν από διαφορετικούς διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης από εκείνους που συνήθιζαν, με το 48% να δηλώνει ότι ο λόγος για αυτό είναι η έλλειψη ασφάλειας ή απορρήτου, ενώ το ένα τρίτο δήλωσε ότι οφείλεται σε κακή εμπειρία στον ιστότοπο ή σε θέματα απόδοσης.

Με το 30% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι τα εορταστικά ψώνια τους θα γίνονταν συνήθως στα καταστήματα, η πανδημία φαίνεται να έχει αλλάξει ριζικά τις συνήθειες των αγορών, με μόλις το 17% να χρησιμοποιεί αυτήν τη μέθοδο τους τελευταίους μήνες. Αντίθετα, το 64% έχει στραφεί στο διαδίκτυο, ενώ το 9% προτιμά τις εφαρμογές για συσκευές για αγορές.

Όταν ρωτήθηκαν ποια κανάλια αγορών πιστεύουν ότι είναι πιο ασφαλή όσον αφορά τον χειρισμό των δεδομένων καρτών, οι προτιμώμενες μέθοδοι χωρίστηκαν εξίσου με το 38% να επιλέγει το φυσικό κατάστημα, ενώ ένα 38% επέλεξε το διαδικτυακό τρόπο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

LIVE NEWS

ΗΠΑ: Πρώτες στον κόσμο στις παραβιάσεις δεδομένων

Σύμφωνα με μία αναφορά της Uswitch, οι ΗΠΑ κατέχουν την πρώτη θέση στις παραβιάσεις δεδομένων στον κόσμο, ξεπερνώντας την Κίνα, την Ινδία...

Microsoft: Συνδέει κρατικούς hackers του Βιετνάμ με crypto-mining εκστρατεία

Σύμφωνα με μια έκθεση της Microsoft, μια hacking ομάδα που συνδέεται με τη κυβέρνηση του Βιετνάμ, άρχισε να χρησιμοποιεί ένα crypto-mining malware...

Hackers από το Βιετνάμ χρησιμοποιούν νέο macOS backdoor

Οι ερευνητές της Trend Micro έχουν εντοπίσει ένα νέο macOS backdoor που πιστεύουν ότι χρησιμοποιείται από τη hacking ομάδα του Βιετνάμ, OceanLotus.

Διευθυντής εταιρείας μάρκετινγκ αποκλείστηκε απ’τα καθήκοντά του επειδή πραγματοποίησε ενοχλητικές κλήσεις

Στον διευθυντή μιας εταιρείας μάρκετινγκ απαγορεύτηκε να ασκήσει το επάγγελμά του σε αυτή την θέση για έξι χρόνια, καθώς φέρεται να πραγματοποίησε...

AstraZeneca: Βορειοκορεάτες hackers επιτέθηκαν στην εταιρεία

Το προσωπικό της βρετανικής εταιρείας βιοφαρμακευτικών προϊόντων AstraZeneca, η οποία διεξάγει κλινικές δοκιμές ενός εμβολίου για τον κορωνοϊό, που ανέπτυξε από κοινού...

Δύο στα επτά email που στάλθηκαν κατά το Black Friday ήταν κακόβουλα!

Ειδικοί ασφαλείας ανακοίνωσαν ότι δύο στα επτά email που στάλθηκαν την ημέρα του Black Friday ήταν κακόβουλα. Η Vade Secure ισχυρίζεται ότι...

Η APT ομάδα πίσω από την επιχείρηση Dark Caracal επέστρεψε με νέες επιθέσεις

Σύμφωνα με την Check Point, η APT ομάδα πίσω από την hacking επιχείρηση Dark Caracal επέστρεψε. Οι ερευνητές ασφαλείας της εταιρείας αποκάλυψαν...

Να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον Password Manager μου;

Στην εποχή μας, που ο καθένας διαθέτει πολλούς λογαριασμούς, η χρήση ενός Password Manager είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε...

Ιταλία: Χάκερς έκλεψαν 800.000€ από 35 ATM με Black Box επίθεση!

Χάκερς έκλεψαν χρήματα από τουλάχιστον 35 ATM που λειτουργούν σε τράπεζες στην Ιταλία, με μια νέα τεχνική Black Box επίθεσης. Οι καραμπινιέρι...

Hacker πουλά email credentials που ανήκουν σε υψηλόβαθμα στελέχη

Ένας hacker πουλά credentials για λογαριασμούς email που ανήκουν σε εκατοντάδες υψηλόβαθμα στελέχη (C-level) εταιρειών από όλο τον κόσμο.