Όπως έδειξε μία νέα έρευνα της PCI Pal, οι καταναλωτές δείχνουν να ανησυχούν περισσότερο σχετικά με τα ψώνια που θα πραγματοποιήσουν εν όψη της Χριστουγεννιάτικης περιόδου.
Ένα ποσοστό 74% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο που ερωτήθηκαν, δήλωσαν ότι θα απέφευγαν να κάνουν αγορές από μία εταιρεία που γνωρίζουν ότι έχει υποστεί παραβίαση τους τελευταίους 12 μήνες.
Η πανδημία του COVID-19 έχει φέρει αύξηση στις διαδικτυακές επιθέσεις καθώς όλο και περισσότεροι υπάλληλοι εργάζονται από το σπίτι. Υπάρχει μεγαλύτερη ανησυχία σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις θα διαχειρίζονται τα δεδομένα τους με ασφάλεια, με το 45% να δηλώνει ότι «ανησυχούν λίγο» και ένα επιπλέον 28% να δηλώνει ότι «ανησυχούν πολύ περισσότερο» για την ασφάλεια των δεδομένων. Μόνο το 26% των ατόμων που ερωτήθηκαν το 2002 δήλωναν ότι ένιωθαν «λιγότερο ανήσυχοι» για τον τρόπο χειρισμού των δεδομένων της πιστωτικής τους κάρτας.
Ο Geoff Forsyth, CISO στην PCI Pal, δήλωσε: «Ενώ οι αγοραστές μας έχουν πει ότι ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουν έχει αλλάξει, κάτι που σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται από την πανδημία, αυτό που είναι σαφές είναι ότι βασικός παράγοντας είναι η εμπιστοσύνη. Σχεδόν 6 στα 10 άτομα δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν να ψωνίζουν από τους ίδιους λιανοπωλητές, χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά κανάλια αγορών τους, αντί να επισκέπτονται τα καταστήματά τους, για τη φετινή χρονιά. Υπάρχει σαφώς, πολύ μεγαλύτερη έμφαση στις ψηφιακές αγορές λόγω της πανδημίας και επομένως οι έμποροι λιανικής πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των δεδομένων προκειμένου να αξιοποιήσουν τις μέγιστες δαπάνες για την εορταστική περίοδο.»
Το ρομπότ AV1 βοηθά άρρωστα παιδιά να μην χάνουν μαθήματα
Τυφώνας Milton: Αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Μόλις το 9% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι θα επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές του μετά την πανδημία του Covid-19. Αντίθετα, το 79% είπε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να πραγματοποιεί τις αγορές του μέσω ψηφιακών καναλιών για ένα μέρος ή για όλα τα ψώνια του, όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητα.
Αρκετοί ήταν και οι αγοραστές που δήλωσαν ότι ψωνίζουν από διαφορετικούς διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης από εκείνους που συνήθιζαν, με το 48% να δηλώνει ότι ο λόγος για αυτό είναι η έλλειψη ασφάλειας ή απορρήτου, ενώ το ένα τρίτο δήλωσε ότι οφείλεται σε κακή εμπειρία στον ιστότοπο ή σε θέματα απόδοσης.
Με το 30% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι τα εορταστικά ψώνια τους θα γίνονταν συνήθως στα καταστήματα, η πανδημία φαίνεται να έχει αλλάξει ριζικά τις συνήθειες των αγορών, με μόλις το 17% να χρησιμοποιεί αυτήν τη μέθοδο τους τελευταίους μήνες. Αντίθετα, το 64% έχει στραφεί στο διαδίκτυο, ενώ το 9% προτιμά τις εφαρμογές για συσκευές για αγορές.
Όταν ρωτήθηκαν ποια κανάλια αγορών πιστεύουν ότι είναι πιο ασφαλή όσον αφορά τον χειρισμό των δεδομένων καρτών, οι προτιμώμενες μέθοδοι χωρίστηκαν εξίσου με το 38% να επιλέγει το φυσικό κατάστημα, ενώ ένα 38% επέλεξε το διαδικτυακό τρόπο.