ΑρχικήinetΗ Starbucks αναστέλλει τις διαφημίσεις της στα social media

Η Starbucks αναστέλλει τις διαφημίσεις της στα social media

Η Starbucks ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει τη διαφήμισή της σε ορισμένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ως απάντηση στη ρητορική μίσους.

Starbucks

Εκτός από τη δημοφιλή αλυσίδα καφετεριών, κι άλλες μεγάλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο όπως οι Coca-Cola, Diageo και Unilever, έχουν επίσης καταργήσει τις διαφημίσεις τους από μερικά social media.

Όπως δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Starbucks η αναστολή δεν περιλαμβάνει το YouTube, το οποίο ανήκει στην Google.

Η Starbucks δηλώνει: “Πιστεύουμε στην ενοποίηση των κοινοτήτων, τόσο προσωπικά όσο και διαδικτυακά”.

Σύμφωνα με την εταιρεία “θα έχει εσωτερικές συζητήσεις, με συνεργάτες της στα social media, καθώς και με οργανώσεις δικαιωμάτων των πολιτών για να σταματήσει η εξάπλωση της ρητορικής μίσους”. Ωστόσο, θα συνεχίσει να διαφημίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς πληρωμή.

Η ανακοίνωση έγινε μετά την έκκληση της Coca-Cola για «μεγαλύτερη λογοδοσία» από τις εταιρείες κοινωνικών μέσων.

Η Coca Cola είπε ότι θα σταματήσει να διαφημίζεται σε όλα τα social media παγκοσμίως, ενώ η Unilever, ιδιοκτήτρια του παγωτού Ben & Jerry, δήλωσε ότι θα σταματήσει τη διαφήμιση στα Twitter, Facebook και Instagram στις ΗΠΑ, “τουλάχιστον” για το 2020.

Οι κινήσεις αυτές των εταιρειών, είναι αποτέλεσμα της κριτικής που έχει δεχτεί το Facebook σχετικά με τα posts που γίνονται στην πλατφόρμα του.

Ο Mark Zuckerberg δήλωσε την Παρασκευή, ότι το Facebook θα απαγορεύει διαφημίσεις που περιέχουν ισχυρισμούς “ότι άτομα συγκεκριμένης φυλής, εθνικότητας, εθνικής καταγωγής, θρησκευτικής ομάδας, κάστας, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου ή καθεστώτος μετανάστευσης” αποτελούν απειλή για άλλους.

Οι διοργανωτές της εκστρατείας #StopHateforProfit, η οποία κατηγόρησε το Facebook ότι δεν έκανε αρκετά για να σταματήσει τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση, ανέφεραν ότι ένας “μικρός αριθμός μικρών αλλαγών” δεν θα “λύσει το πρόβλημα”.

Η Starbucks είπε ότι ενώ αναστέλλει τη διαφήμιση σε ορισμένες κοινωνικές πλατφόρμες, δεν θα συμμετάσχει στην καμπάνια #StopHateForProfit. Περισσότερες από 150 εταιρείες έχουν σταματήσει τη διαφήμιση προς υποστήριξη του #StopHateforProfit.

Η εκστρατεία φαίνεται ότι ανάγκασε τον κ. Zuckerberg να λάβει περαιτέρω μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας μόνιμων “υποδομών” πολιτικών δικαιωμάτων στο Facebook, της υποβολής σε ανεξάρτητους ελέγχους για μίσος και παραπληροφόρηση βάσει ταυτότητας, της εύρεσης και κατάργησης δημόσιων και ιδιωτικών ομάδων που δημοσιεύουν τέτοιο περιεχόμενο και της δημιουργίας ομάδων εμπειρογνωμόνων για τον έλεγχο καταγγελιών.

Ένας από τους διοργανωτές της εκστρατείας ο Jim Steyer, διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, δήλωσε ότι επόμενος στόχος τους είναι να έχουν συμμετοχή και από την ευρώπη. Πρόσθεσε ότι η εκστρατεία ελπίζει ότι οι ευρωπαϊκοί ρυθμιστικοί φορείς θα λάβουν σκληρότερα μέτρα για κοινωνικά μέσα όπως το Facebook.

Τον Ιούνιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε νέες κατευθυντήριες γραμμές για τις εταιρείες, ζητώντας να υποβάλλουν μηνιαίες αναφορές σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται την παραπληροφόρηση που σχετίζεται με τον κορωνοϊό.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS