ΑρχικήsecurityEasyJet: Εκλάπησαν τα προσωπικά στοιχεία 9 εκατομμυρίων πελατών της!

EasyJet: Εκλάπησαν τα προσωπικά στοιχεία 9 εκατομμυρίων πελατών της!

Ο CEO της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας EasyJet, Johan Lundgren, δήλωσε την Τρίτη ότι η εταιρεία έπεσε θύμα μιας “εξαιρετικά εξελιγμένης” διαδικτυακής επίθεσης, στα πλαίσια της οποίας διέρρευσαν οι διευθύνσεις email και τα προσωπικά ταξιδιωτικά στοιχεία περίπου 9 εκατομμυρίων πελατών της εταιρείας, ενώ εκλάπησαν και τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών πολλών εξ αυτών. Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε ότι μόλις έλαβε γνώση της επίθεσης, έλαβε άμεσα μέτρα για τη διαχείριση και τη διερεύνησή της. Η εταιρεία επεσήμανε επίσης πως η έρευνα έδειξε ότι παραβιάστηκαν τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών 2.208 πελατών της. Οι πελάτες των οποίων τα προσωπικά στοιχεία κινδυνεύουν, θα λάβουν σχετική ενημέρωση μέχρι τις 26 Μαΐου, σημείωσε η αεροπορική εταιρεία. Ωστόσο, δεν παραβιάστηκαν οι πληροφορίες των διαβατηρίων των πελατών. Σύμφωνα με τον Lundgren, η EasyJet εφαρμόζει ισχυρά μέτρα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών πληροφοριών των πελατών της. Ωστόσο, δεν μπόρεσε να αποτρέψει αυτή την επίθεση που είναι μια εξελισσόμενη απειλή, καθώς οι κυβερνοεγκληματίες γίνονται όλο και πιο περίπλοκοι. Ο Lundgren πρόσθεσε ακόμη πως με το ξέσπασμα της παγκόσμιας πανδημίας του Κορωνοϊού, υπήρξε αυξημένη ανησυχία ότι τα κλεμμένα προσωπικά στοιχεία των πελατών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για διαδικτυακές απάτες. Έτσι, η αεροπορική εταιρεία συμβούλεψε τους πελάτες της να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ειδικά σε περίπτωση που λάβουν τυχόν ανεπιθύμητα μηνύματα στο κινητό τους, το email τους ή οπουδήποτε αλλού.

Η EasyJet επικοινώνησε με το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας, έναν βρετανικό κυβερνητικό οργανισμό που βοηθά τις εταιρείες να αποφεύγουν τις απειλές που αφορούν την ασφάλεια των υπολογιστών, καθώς επίσης και με το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών, το βρετανικό γραφείο που είναι υπεύθυνο για την διερεύνηση παραβιάσεων δεδομένων. Ενώ άλλες παραβιάσεις ασφαλείας υπήρξαν πολύ μεγαλύτερες, όπως αυτή που διέρρευσε τα προσωπικά δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, οι αεροπορικές εταιρείες αποτελούν σημαντικούς στόχους, λόγω των μεγάλων αποθηκών πληροφοριών τους σχετικά με τις ταυτότητες των ατόμων, τις πιστωτικές κάρτες και τα ταξίδια. Το 2018, η Cathay Pacific, η αεροπορική εταιρεία που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ, δήλωσε ότι το σύστημα υπολογιστών της είχε παραβιαστεί, με αποτέλεσμα να διαρρεύσουν τα προσωπικά δεδομένα και το ιστορικό των μετακινήσεων έως και 9,4 εκατομμυρίων ανθρώπων. Η Delta Air Lines ανέφερε ότι εκείνο το έτος τα στοιχεία πληρωμής των πελατών είχαν αποκαλυφθεί ύστερα από παραβίαση ασφαλείας σε μια εταιρεία που παρείχε υπηρεσίες διαδικτυακής συνομιλίας για αυτήν. Τέλος, το 2019, το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών δήλωσε ότι θα υποχρέωνε την British Airways να πληρώσει πρόστιμο ύψους περίπου 230 εκατομμυρίων δολαρίων για παραβίαση δεδομένων, κατά την οποία χάκερς ανακατεύθυναν περίπου 500.000 πελάτες που επισκέφθηκαν τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας το περασμένο καλοκαίρι, σε έναν “δόλιο” ιστότοπο, στον οποίο εκλάπησαν τα προσωπικά τους δεδομένα.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS