Κυριακή, 29 Μαρτίου, 16:05
Αρχική business Zendesk: Λανσάρει το Sales Suite με Zendesk Sell, Chat και άλλα εργαλεία

Zendesk: Λανσάρει το Sales Suite με Zendesk Sell, Chat και άλλα εργαλεία

Η Zendesk εγκαινίασε πριν λίγες μέρες το Zendesk Sales Suite, παρέχοντας έτσι στις ομάδες πωλήσεων πρόσβαση σε μια σειρά εργαλείων της Zendesk μέσα από ένα προϊόν σε καλύτερη τιμή. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ενημερώσεις στο Support Suite της για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και τη γενική διαθεσιμότητα της ανοιχτής CRM πλατφόρμας της, Zendesk Sunshine. Η Zendesk αναφέρει ότι οι νέες και διευρυμένες υπηρεσίες έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τα brands να παρέχουν όσο το δυνατόν καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους. Όπως σημειώνει η Zendesk, η IDC προβλέπει ότι οι εταιρείες θα δαπανήσουν 641 δισεκατομμύρια δολάρια σε τεχνολογίες CX το 2022.

Σύμφωνα με τον Adrian McDermott, πρόεδρο των προϊόντων της Zendesk, στόχος της εταιρείας είναι τα εργαλεία της, τα προϊόντα της και η πλατφόρμα της να προσφέρουν μία ξεχωριστή και ιδιαίτερη εμπειρία στους πελάτες της. Το CRM service-first αρχίζει να εξυπηρετεί πραγματικά τον πελάτη χωρίς να προβαίνει σε ένα είδος “επιθετικής” πώλησης, αναλογίζεται τη διάρκεια του ενδέχεται να έχει κάποιος πελάτης με τρόπο που να εξασφαλίζει τη διαφάνεια και την ανταπόκριση ενός brand, και ταυτόχρονα επιτρέπει στους ίδιους τους πελάτες να καθοδηγήσουν ως ένα βαθμό την εμπειρία τους ως πελατών.Adrian McDermott Zendesk

Το νέο Sales Suite περιλαμβάνει τα Zendesk Sell, Chat, Reach και Voice. Με αυτά τα εργαλεία, οι αντιπρόσωποι πωλήσεων μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πολλά κανάλια, όπως το email, το κείμενο και η φωνή. Μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν εργαλεία εμπλουτισμού και αναζήτησης δεδομένων που υποστηρίζονται από το Clearbit. Το Sales Suite θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για οργανισμούς με περιορισμένο budget, αλλά για αυξανόμενη ροή πωλήσεων και αυξανόμενη ανάγκη για νέα εργαλεία. Ο Jon Aniano, Αντιπρόεδρος της Zendesk για τον τομέα των προϊόντων, δήλωσε πως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι χρειάζεται ένα μεγάλο σύνολο εργαλείων για να μπορέσουν να αντιμετωπιστούν και να καλυφθούν οι ανάγκες των πελατών που αυξάνονται και αλλάζουν συνεχώς. Το νέο Sales Suite παρέχει στις επιχειρήσεις ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων. Παράλληλα, το Support Suite της Zendesk διαθέτει πλέον νέα κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων για να προσεγγίσει τους καταναλωτές, τα οποία υποστηρίζονται από τις συνομιλίες Sunshine, την πρόσφατα δρομολογημένη επιχειρηματική πλατφόρμα της Zendesk. Τώρα, οι πελάτες του Support Suite θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα workspace ώστε να έχουν εύκολη συνεργασία με τους πελάτες σε δημοφιλείς εφαρμογές όπως το WhatsApp, το Facebook Messenger, το Twitter, το WeChat και το LINE.Zendesk Jon Aniano

Το αναβαθμισμένο workspace του Support Suite παρέχει επίσης στους φορείς μια ενιαία προβολή όλων των τελευταίων συνομιλιών με τους εκάστοτε πελάτες, συμπεριλαμβανομένων κλήσεων πελατών και email μηνυμάτων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους φορείς να ρυθμίσουν και να διαμορφώσουν τις αλληλεπιδράσεις με πελάτες καθώς και να ενσωματώσουν πληροφορίες που σχετίζονται με πελάτες από εξωτερικές πηγές δεδομένων στην πλατφόρμα Sunshine.

Τέλος, η Zendesk εισαγάγει στο GA το Sunshine, την CRM πλατφόρμα που κατασκευάστηκε πλήρως με ανοιχτά πρότυπα στις Amazon Web Services. Εκτός από το να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συνδέουν δεδομένα από οποιοδήποτε σύστημα, παρέχει στους προγραμματιστές πρόσβαση σε εργαλεία ανοιχτού κώδικα στο AWS. Επιπλέον, στο πλαίσιο του Προγράμματος Έγκαιρης Πρόσβασης της Zendesk, η εταιρεία κυκλοφόρησε νέα εργαλεία ροής εργασίας Sunshine και άλλες ενσωματώσεις σε συνεργασία με εταιρείες όπως οι Workato, Qualtrics και Narvar.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

LIVE NEWS

Πώς η τηλεργασία κάνει τους χρήστες πιο ευάλωτους στους χάκερς;

Ο Κοροναϊός έχει μολύνει περισσότερους από 450.000 ανθρώπους παγκοσμίως και τώρα οι ειδικοί στον τομέα της κυβερνοασφάλειας προειδοποιούν ότι η πανδημία θα...

Ποιες είναι οι πιο συχνές απειλές για τις επιχειρήσεις;

Κατά τη διάρκεια του 2019, οι μισές περίπου επιχειρήσεις έπεσαν θύμα μιας κυβερνοεπίθεσης ή παραβίασης δεδομένων. Σχεδόν...

Τρεις ακόμα συμμορίες ransomware εκθέτουν δεδομένα θυμάτων σε sites

Τρεις ακόμη συμμορίες ransomware ανακοίνωσαν τη δημιουργία sites, που χρησιμοποιούνται για τη διαρροή κλεμμένων δεδομένων, που ανήκουν...

Zoom: Ποια χαρακτηριστικά του το καθιστούν πιο δημοφιλές από το Skype;

Κάποτε το Skype ήταν η δημοφιλέστερη εφαρμογή βιντεοκλήσεων καθώς την επέλεγε ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων όταν επρόκειτο να επικοινωνήσουν εξ αποστάσεως. Το...

Το «Control» και άλλα παιχνίδια διαθέσιμα πλέον στο GeForce Now

Η NVIDIA έχει εμπλουτίσει τον κατάλογο των παιχνιδιών που υποστηρίζονται στο GeForce Now, με ένα πλήθος νέων...

Ευπάθεια παράκαμψης VPN ανακαλύφθηκε στο Apple iOS

Μία νέα ευπάθεια «VPN Bypass», η οποία ανακαλύφθηκε πρόσφατα στο Apple iOS, μπλοκάρει την κρυπτογράφηση που πραγματοποιούν...

Εργοδότες παρακολουθούν με λογισμικά επιτήρησης τους υπαλλήλους που δουλεύουν από το σπίτι

Ο κορωνοϊός έχει φέρει νέες συνθήκες στον τομέα της εργασίας. Όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι δουλεύουν πλέον από το σπίτι και όλο και...

Microsoft: Κυκλοφόρησε το πρώτο preview του Powershell 7.1 για Windows, Linux και macOS

Η Microsoft κυκλοφόρησε το πρώτο preview του PowerShell 7.1, του εργαλείου αυτοματοποίησης και γραφής γλώσσας για τα Windows, Linux και macOS. Το...

Η Google ανακοίνωσε ζητήματα σχετικά με τις ενημερώσεις του Chrome

Η Google έχει ήδη ανακοινώσει ορισμένες περικοπές στην ανάπτυξη του προγράμματος περιήγησης Chrome και τώρα φαίνεται ότι...

7 τρόποι για να αυξήσετε την ταχύτητα και την αξιοπιστία του Wi-Fi σας!

Τώρα που πολλοί από εμάς είμαστε στο σπίτι συνέχεια ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19, υπερφορτώνουμε το οικιακό μας δίκτυο. Παρακάτω θα...