Έξι μήνες αφού η Cisco απέκτησε την Voicea φέρνει τις ικανότητες AI στο Webex, έτσι που ο Webex Assistant θα είναι σε θέση να βοηθήσει στην εκπλήρωση καθηκόντων όπως η μετάφραση γλώσσας, καλύτερα πλάνα και την δημιουργία αντιγράφων.
Τα νέα χαρακτηριστικά αποτελούν μέρος του σχεδίου της Cisco να προσθέσει περισσότερη ευφυΐα στα εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας της. Οι νέες αλλαγές έχουν σαν στόχο να κάνουν το Webex Assistant πιο αποδοτικό, ώστε να γίνονται οι συναντήσεις πιο παραγωγικές και λιγότερο ενοχλητικές. Για παράδειγμα, με τις αυτοματοποιημένες λειτουργίες όπως η μεταγραφή, δεν χρειάζεται οι συμμετέχοντες μιας συνάντησης να κρατούν σημειώσεις.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να ενημερώσουν το Webex ώστε να δώσει έμφαση σε ορισμένα σημεία μιας συνάντησης. Μετά από ένα meeting, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν αντίγραφα από μία συνάντηση ή από όλες τις συναντήσεις.
Bot χρησιμοποιούν scalping και εξαντλούν τα δημοφιλή δώρα
Perseverance: Μελετά τους αρχαιότερους βράχους στον Άρη
Μυστήρια drones στο New Jersey: Τι λέει το Πεντάγωνο;
“Οι χρήστες της Voicea ανέφεραν ότι εξοικονομούν περισσότερο από έξι ώρες την εβδομάδα ανά χρήστη, με πιο αποτελεσματικές συναντήσεις – και πιστεύουμε ότι οι χρήστες του Webex θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα”, ανέφερε σε δήλωσή της η Amy Chang, EVP της Cisco Collaboration. “Αυτή η τεχνολογία θα αλλάξει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προσφέρουμε μαζικά εξατομικευμένες εμπειρίες και να μεταμορφώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε”.
Η Cisco λέει ότι 300 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα εργαλεία συνεργασίας της.
Όπως ανακοίνωσε επίσης η Cisco το Webex Assistant για τα Webex Rooms σύντομα θα μπορούν να επικοινωνούν με χρήστες στα ισπανικά. Η Cisco πρόσθεσε το Assistant στα Webex Rooms το 2017, παρέχοντας έτσι στους χρήστες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να ελέγχουν συσκευές, να καλούν ή να συμμετέχουν σε συναντήσεις. Σύντομα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να μιλούν είτε αγγλικά είτε ισπανικά και το Webex Assistant θα τους κατανοεί και θα απαντάει στην προτιμώμενη γλώσσα τους.
Η Cisco ανακοίνωσε επίσης ενημερώσεις για το Contact Center Portfolio, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης Voicea με το Κέντρο επικοινωνίας του Google Cloud AI (CCAI). Τώρα, όσοι χρησιμοποιούν αυτό το CCAI θα είναι σε θέση να πάρουν μεταγραφές κλήσης και περιλήψεις από τη Voicea.
Η Cisco αναπτύσσει επίσης ένα εργαλείο που ονομάζεται Webex Experience Management, βασισμένο στην απόκτηση του CloudCherry. Το εργαλείο φέρνει περισσότερη ανάλυση και διορατικότητα στην εμπειρία του πελάτη.