ΑρχικήbusinessH ACCC καταγγέλλει το μονοπώλιο της Google στους browsers

H ACCC καταγγέλλει το μονοπώλιο της Google στους browsers

Η ACCC (Australian Competition and Consumer Commission), την περασμένη εβδομάδα υπέβαλε ένα αίτημα στην Google, στο οποίο η εταιρεία απέφυγε να απαντήσει. Το αίτημα, ζητούσε από τον πασίγνωστο browser, να θέσει ουσιαστικά τέρμα στο μονοπώλιο του και να προσφέρει στους χρήστες Android της Αυστραλίας μια ακόμη επιλογή μηχανής αναζήτησης όπως συμβαίνει και στην Ευρώπη.

ACCC

Όπως δήλωσε η ACCC, η Google έχει εδραιώσει εδώ και πολλά χρόνια τη θέση της στην αγορά παροχής υπηρεσιών αναζήτησης και διαφήμισης. Η απαίτηση της επιτροπής ήταν η εξής: Στην περίπτωση που η εταιρεία, δεν παρουσιάσει επιλογές για τους χρήστες Android της Αυστραλίας μέχρι τις 26 Ιανουαρίου 2020, θα υποχρεωθεί να το κάνει από την κυβέρνηση.

Την περασμένη Κυριακή, η Google δήλωσε σε ένα blog, ότι οι διαφημιστικές πλατφόρμες της βοηθούν τους εκδότες να αυξήσουν τις χρηματικές τους απολαβές online και να αποκτήσουν επιπλέον κίνηση στα site τους. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία το 2018, έγιναν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια free clicks σε Αυστραλιανά sites που ενισχύουν τις συνδρομές και τα έσοδα από διαφημίσεις.

Ένα από τα ζητήματα που έθιξε η ACCC, είναι η έλλειψη διαφάνειας στις αγορές online διαφημίσεων, λέγοντας ότι δεν είναι σαφές πώς η Google και το Facebook ταξινομούν και προβάλλουν τις διαφημίσεις. Και ότι είναι αυτή η έλλειψη διαφάνειας που καθιστά δύσκολο για αυτούς που διαφημίζονται, να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή της εκάστοτε διαφήμισης στους καταναλωτές και να προσδιορίσουν αν η Google ή το Facebook ευνοούν τα δικά τους επιχειρηματικά συμφέροντα.

Ακόμα, η ACCC απαιτεί από τις ψηφιακές πλατφόρμες να παρέχουν κώδικες δεοντολογίας που θα διέπουν τις σχέσεις μεταξύ των πλατφορμών και των media επιχειρήσεων, στην Αυστραλιανή Αρχή Επικοινωνιών και Πολυμέσων (ACMA).

ACCC

Σε σχέση με τα fake news, ο υπουργός επικοινωνιών Michelle Rowland δήλωσε, ότι δεν είναι συνετό να στηρίζονται στην Google και το Facebook να τα παρακολουθούν, αφού και οι δύο βασίζονται σε έσοδα από διαφημίσεις.

Η συμμετοχή του ACMA θα είναι να διασφαλίζει, ότι οι πλατφόρμες θα συμμορφώνονται με τις εσωτερικές απαιτήσεις.

Η Google στο προσωπικό της blog, δήλωσε πως λειτουργεί με γνώμονα την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και τόνισε ότι πιστεύει στον έλεγχο, την επιλογή και τη διαφάνεια των ανθρώπων. Επιπροσθέτως, επεσήμανε την πολιτική απορρήτου του για να εξηγήσει ποιες πληροφορίες συλλέγει, γιατί τις συλλέγει και πώς μπορούν οι χρήστες να ελέγχουν, να ενημερώνουν, να διαχειρίζονται, να εξάγουν και να διαγράφουν τις πληροφορίες τους.

Το γεγονός είναι, ότι αν η Google δεν προσφέρει στους καταναλωτές που χρησιμοποιούν το Android μια άλλη επιλογή μηχανής αναζήτησης εντός έξι μηνών, η ACCC θα ζητήσει από την κυβέρνηση να την απαιτήσει.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS