Κυριακή, 5 Απριλίου, 08:01
Αρχική inet HelpDesk: Top πλατφόρμες υποστήριξης πελατών για την εταιρεία σας

HelpDesk: Top πλατφόρμες υποστήριξης πελατών για την εταιρεία σας

Η υποστήριξη πελατών αποτελεί μια από τις βασικότερες πτυχές κάθε επιχειρήσης ανεξαρτήτως μεγέθους. Ένα αξιόπιστο σύστημα υποστήριξης πελατών βοηθά στην διατήρηση της θετικής εικόνας ενός brand, καθώς τα πάντα ξεκινούν με το να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους, δείχνοντας τους ότι πραγματικά νοιάζεστε γι΄αυτούς.

 πλατφόρμες υποστήριξης πελατών

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες λογισμικού υποστήριξης πελατών που διατίθενται σήμερα στην αγορά. Η απόφαση για το ποια λύση θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας είναι δική σας.

1. Freshdesk

Το Freshdesk αποτελεί μια από τις δημοφιλείς και αξιόπιστες επιλογές στην αγορά, παρέχοντας στους χρήστες πληθώρα εργαλείων και δυνατοτήτων για υποστήριξη πελατών. Η εφαρμογή προσφέρει ευέλικτη τιμολόγηση και διατίθεται δωρεάν για μικρές ομάδες και μεμονωμένους χρήστες.

Μεταξύ των εργαλείων συμπεριλαμβάνονται μηχανισμοί για αυτοματοποιημένο ticketing, λύση για διαχείριση emails (inbox), προσβάσιμο σε όλα τα μέλη της ομάδας, υποστήριξη πελατών μέσω κοινωνικών δικτύων, δυνατότητα δημιουργίας ενημερωτικών portals και forums χρηστών. Το σύστημα έχει επίσης ενσωματωμένη λειτουργικότητα παρακολούθησης χρόνου όσον αφορά το ticketing, που βοηθάει στην αναγνώριση των σημείων “συμφόρησης” που παρεμποδίζουν τις λειτουργίες υποστήριξης.

Μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή εδώ, ώστε να ελέγξετε αν η συγκεκριμένη λύση ταιριάζει στις ανάγκες της εταιρείας σας.

2. Salesforce Essentials

Το Salesforce Essentials, το οποίο αποτελεί μέρος της ομώνυμης σουίτας παραγωγικότητας, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη HelpDesk πλατφόρμα με ένα άκρως εύπλαστο και ευκανόνιστο interface. Λειτουργεί ως μια all-in-one λύση για υποστήριξη των πωλήσεων, της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και των λειτουργιών υποστήριξης πελατών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το Salesforce Essentials διαθέτει κονσόλα πολλαπλών καναλιών (multi-channel console), ενσωματωμένα εργαλεία συνεργατικότητας, λειτουργίες αυτόματων αναθέσεων και διαχείρισης εργασιών, επιτρέποντας την εύκολη συνεργασία μεταξύ των μελών μιας ομάδας. Η πλατφόρμα είναι επίσης χτισμένη και βελτιστοποιημένη για φορητές συσκευές όπως laptops, smartphones και tablet.

Μπορείτε να εγγραφείτε στο Salesforce Essentials για ένα free trial από εδώ, ώστε να δείτε αναλυτικά όλα τα χαρακτηριστικά που διαθέτει.

3. Ζendesk

Μια ακόμη αξιοσημείωτη λύση για τον κλάδο της παροχής υπηρεσιών υποστήριξης, η οποία έχει καθιερωθεί στην αγορά, παρέχοντας υπηρεσίες σε περισσότερες από 40.000 μικρές και μεγάλες εταιρείες όπως Box, Groupon, Disney και Rovio. Η ποικιλομορφία της πελατολόγιου του Zendesk δείχνει σαφώς πόσο ευέλικτο είναι το λογισμικό.

Η Zendesk προσφέρει ένα αξιόλογο free trial που σας επιτρέπει να δοκιμάσετε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά. Μπορείτε εύκολα να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή του Zendesk από εδώ.

Μέσω της πλατφόρμας οι εταιρείες είναι σε θέση να χειρίζονται χιλιάδες tickets καθημερινά, με υποστήριξη ταυτόχρονης σύνδεσης από 5 έως 500 agents. Εκτός από τα κανάλια υποστήριξης που περιλαμβάνει, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, του διαδικτύου, του chat και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρόσφατα έχει προστεθεί και μια νέα εφαρμογή που αντλεί πληροφορίες από τη βάση δεδομένων της Quora, την οποία οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αναζητήσουν απαντήσεις και να βρουν λύσεις στα προβλήματά τους.

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

LIVE NEWS

Απομακρυσμένη εργασία: Πώς μπορούν να “επιβιώσουν” οι επιχειρήσεις;

Η απομακρυσμένη εργασία είναι μία πολιτική που ακολουθούν επιχειρήσεις όλων των μεγεθών ενόψει της πανδημίας του Κορωνοϊού. Τις τελευταίες εβδομάδες έχει σημειωθεί...

Samsung: Δωρεά αξίας $ 29 εκατομμυρίων για την μάχη ενάντια στον κορωνοϊό

Η Samsung Electronics προχώρησε σε μια δωρεά αξίας $ 29 εκατομμυρίων σε κυβερνήσεις και κοινότητες που έχουν...

Με παρακολουθεί το αφεντικό μου όσο εργάζομαι από το σπίτι;

Με παρακολουθεί το αφεντικό μου όσο εργάζομαι από το σπίτι; Έχετε αναρωτηθεί αν αυτές τις μέρες -λόγω πανδημίας η πλειοψηφία εργάζεται από...

Επιθέσεις Ransomware και DDoS: Οι κυβερνοεγκληματίες εντείνουν τις δραστηριότητές τους εν μέσω του κορωνοϊού

Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου χρησιμοποιούν τις ανησυχίες γύρω από την επιδημία του κορωνοϊού σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης του αντίκτυπου των επιθέσεων...

Ερευνητές προτείνουν μέθοδο παρακολούθησης του κορωνοϊού μέσω των smartphone

Καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να εξαπλώνεται, οι ερευνητικές ομάδες σε ολόκληρο τον κόσμο χρησιμοποιούν το χρόνο και τις δεξιότητές τους για να...

Το μήνυμα της Zoom προς τους πελάτες της για τα θέματα ασφαλείας

Μετά την πρόσφατη ανακάλυψη των κενών ασφαλείας στην εφαρμογή Zoom, η εταιρεία δημοσίευσε μία επίσημη απάντηση προς...

Cache: Κρυμμένα αρχεία στην προσωρινή μνήμη επιβραδύνουν το Google Chrome

Το Google Chrome ανήκει στην κατηγορία των πιο δημοφιλών browsers και χρησιμοποιείται από μεγάλο ποσοστό χρηστών. Ωστόσο, έχει ένα σημαντικό αρνητικό χαρακτηριστικό...

Πώς να συνδέσω και να ρυθμίσω ακουστικά στο Windows 10 PC;

Τα ακουστικά είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο επικοινωνίας, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, που οι περισσότεροι εργαζόμαστε από...

APT Hackers χρησιμοποιούν το Crimson RAT εναντίον Ινδικών τραπεζών

Σύμφωνα με ερευνητές ασφαλείας στον κυβερνοχώρο, μία νέα καμπάνια APT, χρησιμοποιεί το Crimson RAT και επιτίθεται σε...

ProtonMail: Κυκλοφόρησε νέα εφαρμογή για να συνδέεστε τοπικά

ProtonMail - Κυκλοφόρησε νέα εφαρμογή για να συνδέεστε τοπικά: Οι επιθέσεις στο διαδίκτυο αυξάνονται καθημερινά και η...