ΑρχικήTop PicksHelpDesk: Top πλατφόρμες υποστήριξης πελατών για την εταιρεία σας

HelpDesk: Top πλατφόρμες υποστήριξης πελατών για την εταιρεία σας

Η υποστήριξη πελατών αποτελεί μια από τις βασικότερες πτυχές κάθε επιχειρήσης ανεξαρτήτως μεγέθους. Ένα αξιόπιστο σύστημα υποστήριξης πελατών βοηθά στην διατήρηση της θετικής εικόνας ενός brand, καθώς τα πάντα ξεκινούν με το να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους, δείχνοντας τους ότι πραγματικά νοιάζεστε γι΄αυτούς.

 πλατφόρμες υποστήριξης πελατών

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες λογισμικού υποστήριξης πελατών που διατίθενται σήμερα στην αγορά. Η απόφαση για το ποια λύση θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας είναι δική σας.

1. Freshdesk

Το Freshdesk αποτελεί μια από τις δημοφιλείς και αξιόπιστες επιλογές στην αγορά, παρέχοντας στους χρήστες πληθώρα εργαλείων και δυνατοτήτων για υποστήριξη πελατών. Η εφαρμογή προσφέρει ευέλικτη τιμολόγηση και διατίθεται δωρεάν για μικρές ομάδες και μεμονωμένους χρήστες.

Μεταξύ των εργαλείων συμπεριλαμβάνονται μηχανισμοί για αυτοματοποιημένο ticketing, λύση για διαχείριση emails (inbox), προσβάσιμο σε όλα τα μέλη της ομάδας, υποστήριξη πελατών μέσω κοινωνικών δικτύων, δυνατότητα δημιουργίας ενημερωτικών portals και forums χρηστών. Το σύστημα έχει επίσης ενσωματωμένη λειτουργικότητα παρακολούθησης χρόνου όσον αφορά το ticketing, που βοηθάει στην αναγνώριση των σημείων “συμφόρησης” που παρεμποδίζουν τις λειτουργίες υποστήριξης.

Μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή εδώ, ώστε να ελέγξετε αν η συγκεκριμένη λύση ταιριάζει στις ανάγκες της εταιρείας σας.

2. Salesforce Essentials

Το Salesforce Essentials, το οποίο αποτελεί μέρος της ομώνυμης σουίτας παραγωγικότητας, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη HelpDesk πλατφόρμα με ένα άκρως εύπλαστο και ευκανόνιστο interface. Λειτουργεί ως μια all-in-one λύση για υποστήριξη των πωλήσεων, της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και των λειτουργιών υποστήριξης πελατών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το Salesforce Essentials διαθέτει κονσόλα πολλαπλών καναλιών (multi-channel console), ενσωματωμένα εργαλεία συνεργατικότητας, λειτουργίες αυτόματων αναθέσεων και διαχείρισης εργασιών, επιτρέποντας την εύκολη συνεργασία μεταξύ των μελών μιας ομάδας. Η πλατφόρμα είναι επίσης χτισμένη και βελτιστοποιημένη για φορητές συσκευές όπως laptops, smartphones και tablet.

Μπορείτε να εγγραφείτε στο Salesforce Essentials για ένα free trial από εδώ, ώστε να δείτε αναλυτικά όλα τα χαρακτηριστικά που διαθέτει.

3. Ζendesk

Μια ακόμη αξιοσημείωτη λύση για τον κλάδο της παροχής υπηρεσιών υποστήριξης, η οποία έχει καθιερωθεί στην αγορά, παρέχοντας υπηρεσίες σε περισσότερες από 40.000 μικρές και μεγάλες εταιρείες όπως Box, Groupon, Disney και Rovio. Η ποικιλομορφία της πελατολόγιου του Zendesk δείχνει σαφώς πόσο ευέλικτο είναι το λογισμικό.

Η Zendesk προσφέρει ένα αξιόλογο free trial που σας επιτρέπει να δοκιμάσετε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά. Μπορείτε εύκολα να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή του Zendesk από εδώ.

Μέσω της πλατφόρμας οι εταιρείες είναι σε θέση να χειρίζονται χιλιάδες tickets καθημερινά, με υποστήριξη ταυτόχρονης σύνδεσης από 5 έως 500 agents. Εκτός από τα κανάλια υποστήριξης που περιλαμβάνει, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, του διαδικτύου, του chat και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρόσφατα έχει προστεθεί και μια νέα εφαρμογή που αντλεί πληροφορίες από τη βάση δεδομένων της Quora, την οποία οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αναζητήσουν απαντήσεις και να βρουν λύσεις στα προβλήματά τους.

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS