Το κύριο γνώρισμα της εποχής που διανύουμε είναι η πολυπραγμοσύνη. Σε καθημερινή βάση όλοι μας προγραμματίζουμε δραστηριότητες και υποχρεώσεις, που απαιτούν την απεριόριστη προσοχή μας. Για να καταφέρουμε να είμαστε up to date όμως, απαιτείται σωστός προγραμματισμός και οργάνωση. Πολλοί προτιμούν ακόμη την πατροπαράδοτη λύση του χειρόγραφου σημειωματάριου και φυσικά είναι κι αυτή μια επιλογή. Με την πάροδο των ετών όμως, που έφερε και την πρόοδο της τεχνολογίας, αρκετοί είναι αυτοί που κλίνουν σε πιο σύγχρονα μέσα. Προτιμούν δηλαδή, να σημειώνουν τις υποχρεώσεις και τις δραστηριότητες τους στο Android, το iPhone ή το desktop τους. Με αυτόν το τρόπο, όχι μόνο καταγράφετε με ακρίβεια την κάθε ασχολία σας, αλλά σας παρέχεται και η δυνατότητα υπενθύμισης κάποιες μέρες ή και ώρες πριν. Παρακάτω θα δείτε τις 10 καλύτερες “To do list” εφαρμογές που ίσως ταιριάξουν σε εσάς και την συσκευή σας.
Ας ξεκινήσουμε με την καλύτερη εφαρμογή για το τρέχον έτος, την Todoist. Έχει μια απλή πρώτη εικόνα που την κάνει πολύ προσιτή και παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας λιστών εργασιών. Εσείς, απλά πληκτρολογείτε την υποχρέωση, ορίζετε μια ημερομηνία λήξης και δίνετε ετικέτα προτεραιότητας σε 4 διαβαθμίσεις. Η εφαρμογή σάς υπενθυμίζει την προσέγγιση των προθεσμιών και σας επιτρέπει να δείτε μια γρήγορη επισκόπηση των εργασιών σας κατά ημέρα, εβδομάδα και μήνα.
Ακολουθεί η εφαρμογή Any.Do. Αυτή η εφαρμογή σας διευκολύνει να προσθέσετε εργασίες, να τις οργανώσετε σε λίστες και να ορίσετε ημερομηνίες λήξης. Αλλά η καλύτερη δυνατότητα αυτής της εφαρμογής είναι η λειτουργία “Plan my day”. Στην πραγματικότητα σας αναγκάζει να προγραμματίσετε την ημέρα σας με διάφορα καθήκοντα, ώστε να μπείτε στην διαδικασία να τα ολοκληρώσετε.Η Google Tasks είναι μια ειδική εφαρμογή διαχείρισης εργασιών που προσφέρει περισσότερες δυνατότητες για τη δημιουργία λιστών. Επιπλέον, παρέχει την δυνατότητα πρόσθετων σημειώσεων και υποεργασιών.
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Αποκαλύψεις για τον Μεγαλύτερο Κρατήρα του Φεγγαριού
Ανακάλυψη Αρχαίου Αιγυπτιακού Ναού σε Γκρεμό
Η επόμενη εφαρμογή, που παρέχει lists οργάνωσης εργασιών είναι η Microsoft To-Do. Το περιβάλλον της είναι αρκετά φιλικό προς το χρήστη. Η προσθήκη εργασιών στην εφαρμογή To-Do είναι γρήγορη και εύκολη και μπορείτε να προσαρμόσετε τη λίστα εργασιών με διαφορετικά θέματα και χρώματα. Σας επιτρέπει επίσης να οργανώσετε και να ιεραρχήσετε τις εργασίες, να προσθέσετε σημειώσεις και να ορίσετε υπενθυμίσεις. Το μόνο αρνητικό είναι, ότι πρέπει να έχετε ή να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό της Microsoft για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή.
Η Asana είναι η καλύτερη εφαρμογή διαχείρισης εργασιών, εάν έχετε καθήκοντα που πρέπει να μοιραστούν με πολλούς ανθρώπους. Αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για προσωπικά ζητήματα. Έχει επίσης ένα σύνολο με φόρμες, που μπορείτε να προσαρμόσετε για να δημιουργήσετε λίστες, που περιλαμβάνουν μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και εκτέλεση, όπως οι στόχοι υγείας ή διατροφής.
Η Wunderlist είναι επίσης μια εφαρμογή με απλό περιβάλλον, που την καθιστά φιλική και μπορείτε να προσθέσετε εργασίες, υπο-εργασίες και να θέσετε ημερομηνία λήξης ή υπενθύμιση. Ως λίστα ελέγχου, η Wunderlist προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο και σας επιτρέπει να οργανώσετε τους καταλόγους σε φακέλους και να εισάγετε περισσότερα στοιχεία. Το πιο θετικό είναι, ότι μπορείτε να μοιραστείτε αυτούς τους καταλόγους με την οικογένεια και τους φίλους σας.
Ένας άλλος τρόπος διαχείρισης εργασιών είναι η Trello. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε τη λίστα υποχρεώσεων και να την παρακολουθήσετε καθώς οι εργασίες σας εξελίσσονται από το To-Do, Work in Progress και Done.
Η Tick Tick to do list, είναι μια εφαρμόγη, που στην ουσία δε θα σας αφήσει ήσυχους,αν δεν ολοκληρώσετε την εργασία που έχετε σημειώσει. Εκτός από τις γνωστές παροχές της, σας παρέχει τη δυνατότητα επαναλαμβανόμενης υπενθύμισης ακόμη και κάθε 2 λεπτά ή και αντίστροφη μέτρηση.
Η Remember The Milk είναι από τις παλαιότερες εφαρμογές to do list και σίγουρα από τις πιο εύκολες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία λίστας για να επισημάνετε τα πιο σημαντικά καθήκοντα της ημέρας, ώστε να μην χάσετε ποτέ μια προθεσμία.
Τέλος, η Ike χρησιμοποιεί τη μέθοδο “Eisenhower” για να σας βοηθήσει να δώσετε προτεραιότητα στις εργασίες βάσει της σημαντικότητας και του χρονοδιαγράμματος. Μπορείτε να προσθέσετε εργασίες σε τέσσερα τεταρτημόρια ανάλογα με τη σημασία και την ανάγκη. Αυτό σας δίνει μια καλύτερη ιδέα για το τι πρέπει να γίνει πρώτα όταν δε υπάρχει πολύς χρόνος.
Όποιες κι αν είναι οι υποχρεώσεις σας, εδώ σαν παρέχονται 10 από τις καλύτερες To do lists και δεν έχετε παρά να επιλέξετε εκείνη που σας ταιριάζει καλύτερα.