ΑρχικήsecurityMarriot: Το data breach που υπέστη προκαλεί παγκόσμιο προβληματισμό

Marriot: Το data breach που υπέστη προκαλεί παγκόσμιο προβληματισμό

O όμιλος Marriot δέχτηκε πρόσφατα μια παραβίαση δεδομένων που έθεσε σε κίνδυνο έως και 500 εκατομμύρια πελάτες.

Την Παρασκευή, hackers κατάφεραν να παραβιάσουν το database του συστήματος κρατήσεων Starwood στο οποίο περιλαμβάνονται brands όπως Sheraton, W Hotels, Westin, Le Meridien, Four Points by Sheraton, Aloft και St. Regis. Οι παραβάτες έκλεψαν προσωπικά δεδομένα κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν μέχρι και τις 10 Σεπτεμβρίου 2018.

Η Marriott ενημέρωσε για την παραβίαση και τόνισε ότι διεξάγει έρευνες σχετικά με το θέμα.

Να σημειώσουμε ότι τα ξενοδοχεία Marriott χρησιμοποιούν ένα ξεχωριστό σύστημα κρατήσεων σε διαφορετικό δίκτυο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Starwood είχε δεχτεί επίθεση hacking μέσω κακόβουλου λογισμικού και το 2016 ενώ την επόμενη χρονιά, περισσότερα από 1.200 ακίνητα υπό την διεύθυνση του InterContinental Hotels Group έπεσαν θύματα μιας επίθεσης malware με στόχο τα δεδομένα της κάρτας πληρωμών.

Μια εσωτερική έρευνα διαπίστωσε ότι το δίκτυο παραβιάστηκε για πρώτη φορά το 2014 και ότι «ένα μη εξουσιοδοτημένο σύστημα είχε αντιγράψει και κρυπτογραφήσει τις πληροφορίες». Για περίπου 327 εκατομμύρια από τα θύματα, τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν ονόματα, διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου, emails, αριθμούς διαβατηρίων και λεπτομέρειες ταξιδιού.

Η Marriott σημείωσε ότι μερικές από τις κλεμμένες πληροφορίες περιλάμβαναν επίσης αριθμούς καρτών πληρωμής και ημερομηνίες λήξης. Παρόλο που αυτά τα δεδομένα είναι κανονικά κρυπτογραφημένα, η εταιρεία δήλωσε ότι ίσως έχουν κλαπεί και τα κλειδιά κρυπτογράφησης.

Marriot

Η Marriott έχει ξεκινήσει να ενημερώνει τα θύματα της παραβίασης μέσω email από την Παρασκευή ενώ έχει δημιουργήσει έναν ιστοτόπο πληροφόρησης και ένα τηλεφωνικό κέντρο. Μάλιστα, προσφέρει στους επισκέπτες στις ΗΠΑ και σε ορισμένες άλλες χώρες συνδρομή ενός έτους στο WebWatcher, την υπηρεσία ανίχνευσης απάτης.

Η αλήθεια είναι ότι τα data breaches έχουν γίνει ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές, χωρίς κανένα σημάδι επιβράδυνσης. Τον περασμένο μήνα, για παράδειγμα, η αεροπορική εταιρεία Cathay Pacific του Χονγκ Κονγκ ανακοίνωσε ότι υπέστη μια παραβίαση δεδομένων που έπληξε 9,4 εκατομμύρια ανθρώπους. Τον Σεπτέμβριο, το Facebook αποκάλυψε μια παραβίαση που έθεσε σε κίνδυνο τα δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών. Και οι συνέπειες των παλαιότερων περιστατικών εξακολουθούν να γίνονται αισθητές: Μόλις ένα μήνα πριν, η Yahoo δήλωσε ότι θα πρέπει να καταβάλει αποζημίωση ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από μαζικές παραβιάσεις δεδομένων το 2013 και το 2014.

Οι νομοθέτες έχουν λάβει γνώση και ψάχνουν τρόπους να πιέσουν τις εταιρείες να γίνουν πιο υπεύθυνες. Στο συνέδριο, ο γερουσιαστής Ron Wyden εισήγαγε έναν προτεινόμενο νόμο για την προστασία των καταναλωτών, ο οποίος, μεταξύ άλλων, θα απειλούσε τους διευθύνοντες συμβούλους με πιθανό χρόνο φυλάκισης, αν διαπιστωθεί ότι έχουν πει ψέματα για τις προσπάθειές τους σχετικά με την προστασία των δεδομένων.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS