ΑρχικήinetΗ Yahoo σχεδιάζει να αγοράσει πλατφόρμα διαφημιστικού βίντεο

Η Yahoo σχεδιάζει να αγοράσει πλατφόρμα διαφημιστικού βίντεο

yahoo

Η Yahoo σχεδιάζει ακόμα μια εξαγορά, και συγκεκριμένα φέρεται να στοχεύει στο BrightRoll, που είναι μια cross-platform διαφημιστική υπηρεσία ψηφιακού βίντεο, αφού έχει ήδη πραγματοποιήσει αρκετές προς αυτή την κατεύθυνση.

Η TechCrunch αναφέρει ότι ενώ η συμφωνία δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί, οι όροι έχουν ήδη υπογραφεί. Εάν η συμφωνία ολοκληρωθεί, η τιμή για την BrightRoll είναι πιθανό να κυμαίνεται μεταξύ 500 εκατομμυρίων δολλαρίων (390 εκατομμυρίων ευρώ), και 1 δισεκατομμυρίου δολλαρίων (780 εκατομμυρίων ευρώ), αν και φαίνεται ότι η πιο πιθανή τιμή είναι στα 700 – 725 εκατομμύρια δολάρια (546 – 565 εκατομμύρια ευρώ).

Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, η Yahoo έχει δαπανήσει πολλά χρήματα σε επενδύσεις οι οποίες είχαν πολύ μικρή απόδοση. Χαρακτηριστικό είναι ότι ούτε η επένδυση των 1.1 δισεκατομμυρίων δολλαρίων (858 εκατομμυρίων ευρώ) στο Tumblr δεν έχει αποδώσει μέχρι στιγμής, αν και αυτό αποτελεί ένα μακροπρόθεσμο στοίχημα και όχι μια επένδυση με άμεση απόδοση.

Το BrightRoll, το οποίο είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα και λειτουργεί σε φορητές συσκευές και σε διαδικτυακές τηλεοράσεις, ενεργεί ως «μεσάζων» για τους διαφημιστές και τους εκδότες και ανταγωνίζεται τις παρόμοιες υπηρεσίες της Google και του YouTube. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους διαφημιστές να σχεδιάζουν, να στοχεύουν, να βελτιστοποιούν και να καταγράφουν τις διαφημιστικές καμπάνιες.

Γενικά, το BrightRoll είναι μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες του είδους του. Η ComScore εκτιμά ότι είναι η πρώτη υπηρεσία σε διαφημίσεις που προβάλλονται και με τον μεγαλύτερο αριθμό θεατών των βίντεο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ιουνίου 2014.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS