ΑρχικήYoutubeNASA: Χάνει την επικοινωνία με τα rovers στον Άρη για δύο εβδομάδες

NASA: Χάνει την επικοινωνία με τα rovers στον Άρη για δύο εβδομάδες

Τα ρομπότ εξερεύνησης που έχει στείλει η NASA στον Άρη θα είναι μόνα τους για τις επόμενες δύο εβδομάδες, καθώς ένα φυσικό φαινόμενο (ευθυγράμμιση Άρη-Γης-Ήλιου) θα εμποδίσει την επικοινωνία της διαστημικής υπηρεσίας με τα εργαλεία.

Η αδυναμία επικοινωνίας οφείλεται στο γεγονός ότι ο Άρης και η Γη έχουν φτάσει σε θέσεις στις τροχιές τους, που τους βάζουν σε αντίθετες πλευρές του ήλιου, σε μια ευθυγράμμιση γνωστή ως ηλιακή σύνοδος. Επομένως, η Γη, ο Ήλιος και ο κόκκινος πλανήτης βρίσκονται στην ίδια ευθεία. Η NASA λέει ότι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι επικίνδυνο να προσπαθήσει να στείλει εντολές στα όργανα παρακολούθησης στον Άρη, επειδή η παρέμβαση από τον ήλιο θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά. Ο ήλιος εκπέμπει ένα μεγάλο ποσοστό ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, που περιλαμβάνει ραδιοκύματα. Αυτά τα ραδιοκύματα μπορούν να παρεμποδίσουν τα σήματα επικοινωνίας μεταξύ της NASA και των ρομπότ της.

Δείτε επίσης: NASA Curiosity rover: Ανακαλύφθηκαν υπολείμματα ποταμών στον Άρη – Υπήρχε τελικά ζωή;

NASA Άρης rovers

Για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, η NASA κάνει ένα διάλειμμα στην επικοινωνία με τον Άρη, έως ότου οι πλανήτες μετακινηθούν σε πιο κατάλληλες θέσεις. Η διακοπή επικοινωνίας ξεκίνησε το Σάββατο και θα διαρκέσει έως τις 25 Νοεμβρίου. Μια ηλιακή σύνοδος του Άρη λαμβάνει χώρα κάθε δύο χρόνια και ενώ τα ρόβερ θα μπορούν να στέλνουν βασικές ενημερώσεις για την κατάστασή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου, θα είναι εντελώς αθόρυβα για τις δύο μέρες που ο ήλιος μπλοκάρει εντελώς τον Άρη.

#secnews #microsoft
Learn the shocking truth about Microsoft and Crowdstrike in this eye-opening video. Discover how their actions impact Greece and the rest of the world.
Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από τη διακοπή στις υπηρεσίες της Microsoft και πώς επηρεάζεται ο κόσμος;
Τις τελευταίες ώρες, χρήστες και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, αντιμετωπίζουν προβλήματα και διακοπές σε υπηρεσίες της Microsoft, συμπεριλαμβανομένων των Microsoft 365 και Azure. Επίσης, προβλήματα υπήρξαν και με τη λειτουργία των Windows συστημάτων.
Ποια είναι η αιτία αυτών των διακοπών και πώς επηρεάστηκε η Ελλάδα;
Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/609071/ti-symvainei-me-thn-ellada-kai-to-blackout-ths-microsoft/
Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για να μάθετε τα πάντα για αυτήν την επίθεση και τι πρέπει να κάνετε για να προστατεύσετε τα δεδομένα σας. #MicrosoftΔιακοπή #ΔιακοπήΥπηρεσιών #ΠροστασίαΔεδομένων #Κυβερνοασφάλεια #ΕπιτήρησηΔικτύου #ΠροστασίαΕταιρειών #ΑσφάλειαΔεδομένων #ΔιαδικτυακήΧωροφυλακή #ΠροστασίαΥποδομών #Κυβερνοαπειλές

#secnews #microsoft

Ποια είναι η αιτία αυτών των διακοπών και πώς επηρεάστηκε η Ελλάδα;

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3Llhsc0xwNDBseUtr

The Shocking Truth: Microsoft and Crowdstrike Exposed

SecNewsTV5 hours ago

Αυτό σημαίνει ότι τα ρόβερ Perseverance και Curiosity, το ελικόπτερο Ingenuity, το Mars Reconnaissance Orbiter και τα orbiters Odyssey και MAVEN δεν θα λαμβάνουν εντολές για λίγο. Τα όργανά τους θα συνεχίσουν να συλλέγουν δεδομένα, όπως είναι προγραμματισμένα να κάνουν, αλλά δεν θα στείλουν αυτές τις πληροφορίες πίσω στη Γη μέχρι να περάσει αυτή η περίοδος.

Δείτε επίσης: Solar sails: Μικροσκοπικά διαστημόπλοια θα φτάνουν ταχύτατα στον Άρη

NASA: Εξερεύνηση του Άρη

Οι στόχοι των αποστολών στον Άρη είναι πολλοί. Ένας από τους βασικούς είναι η αναζήτηση ιχνών ζωής στον κόκκινο πλανήτη. Οι επιστήμονες ελπίζουν να ανακαλύψουν αποδείξεις για την ύπαρξη αρχαίας ή τρέχουσας ζωής στον πλανήτη, μέσω της ανάλυσης των γεωλογικών σχηματισμών, των ατμοσφαιρικών συνθηκών και των δειγμάτων που συλλέγονται.

Ένας άλλος στόχος των αποστολών είναι η κατανόηση της γεωλογικής ιστορίας του Άρη. Οι αποστολές παρέχουν πληροφορίες για τη σύσταση του εδάφους, τα γεωλογικά στρώματα και τις παλαιότερες κλιματικές συνθήκες του πλανήτη. Αυτή η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε την εξέλιξη του Άρη και να τον συγκρίνουμε με τη Γη.

Δείτε επίσης: NASA Perseverance rover: Βίντεο από τον κρατήρα Belva στον Άρη

Τέλος, οι αποστολές εξερεύνησης της NASA στον Άρη έχουν ως στόχο την προετοιμασία για μελλοντικές ανθρώπινες αποστολές. Η κατανόηση των γεωλογικών, ατμοσφαιρικών και κλιματικών συνθηκών του πλανήτη είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη τεχνολογιών και τεχνικών που θα επιτρέψουν την ασφαλή και αποτελεσματική ανθρώπινη παρουσία στον Άρη.

Πηγή: www.engadget.com