Υπό το φως μιας νέας έκθεσης, ορισμένοι υπάλληλοι της Apple που εργάζονται στην επιχείρηση διαφημίσεων της εταιρείας μίλησαν για τις ανησυχίες τους ότι η προβολή περισσότερων διαφημίσεων στους χρήστες iPhone θα βλάψει την κορυφαία εμπειρία που οι πελάτες έχουν συνηθίσει να περιμένουν. Σύμφωνα με το The Information, η διαφωνία αυτή έχει προκαλέσει ένταση στο εσωτερικό της εταιρείας.
Δείτε επίσης: Η Apple χάνει την προθεσμία της διετούς μετάβασης από Intel
Η εκτενής έκθεση του The Information παρέχει μια εις βάθος ματιά στον τρόπο λειτουργίας της ομάδας διαφημίσεων της Apple, καθώς και στις εσωτερικές ανησυχίες ότι η επιχείρηση διαφημίσεων της εταιρείας εξελίσσεται πολύ γρήγορα. Για παράδειγμα, η έκθεση αναφέρει ότι οι πωλητές της Apple δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν ορισμένες λέξεις-κλειδιά όταν συζητούν για την επιχείρηση διαφημίσεων της εταιρείας- θα πρέπει να χρησιμοποιούν όρους όπως “βελτίωση του κοινού” αντί για “στόχευση”, “πλατφόρμα” αντί για “αλγόριθμος” και “λέξεις-κλειδιά ανταγωνιστών” και “brand defenses” αντί για “conquesting”.
Δείτε επίσης: Αγωγή εναντίον της Apple για παρακολούθηση των χρηστών
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Καλύπτοντας τις προθέσεις της με το πρόσχημα της προστασίας της ιδιωτικής ζωής των χρηστών, η Apple δημιούργησε έναν ακόμη τρόπο για να ελέγχει τι βλέπουμε και τι σκεφτόμαστε. Απαγορεύοντας όρους όπως “στόχευση” όσον αφορά τις διαφημίσεις, είναι σε θέση να υπαγορεύσει περαιτέρω τη συζήτηση γύρω από τα προϊόντα της. Και ενώ ένας εκπρόσωπος θα μπορούσε να πει ότι αυτό οφείλεται στο ότι θέλει οι εργαζόμενοι να χρησιμοποιούν γλώσσα κατάλληλη για τις προσφορές της Apple, είναι σαφές ότι πρόκειται απλώς για άλλο ένα τέχνασμα marketing.
Παρόλο που η Apple προβάλλει στο κοινό μια αίσθηση ενότητας όσον αφορά τις διαφημίσεις -κυρίως εκείνες στο App Store που έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες και να επιτρέψουν στους καταναλωτές να βρουν νέες εφαρμογές- οι υπάλληλοί της είναι δυσαρεστημένοι με αυτή τη μέθοδο. Σε εσωτερικά chatrooms, τουλάχιστον επτά εργαζόμενοι που εργάζονταν στην ομάδα διαφημίσεων της Apple εξέφρασαν ανησυχίες ότι η εταιρεία το παρακάνει με τις διαφημίσεις και ότι θα βλάψει την κορυφαία εμπειρία χρήσης ενός iPhone. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι είχε σχεδιάσει να εμφανίσει στους χρήστες διαφημίσεις στην αναζήτηση Spotlight στο iOS ήδη από το 2018- ωστόσο, μετά από πιθανές εσωτερικές αντιδράσεις, τα σχέδια αυτά εγκαταλείφθηκαν γρήγορα.
Δείτε επίσης: Η Apple κατασκευάζει έναν αντίπαλο του metaverse
Σύμφωνα με την έκθεση, ορισμένοι διευθυντές στο τμήμα διαφημίσεων της Apple συνήθιζαν να πιέζουν τους πωλητές να πωλούν ευκαιρίες διαφήμισης σε διάφορες εταιρείες. Το έκαναν αυτό χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που ήταν λιγότερο σχετικές με τις εφαρμογές τους, αλλά ήταν λιγότερο ακριβές από άλλες λέξεις-κλειδιά, συχνά κάνοντας τους πωλητές να νιώθουν άβολα. Τα αιτήματα από τους managers συχνά έκαναν τους πωλητές να νιώθουν άβολα, προσθέτοντας στο γεγονός ότι η ομάδα διαφημίσεων της Apple δεν είχε πρόσβαση σε στοιχεία επικοινωνίας ή οικονομικά στοιχεία σχετικά με προγραμματιστές στο App Store, αποξενώνοντάς τους περαιτέρω.
Πρόσφατα, όσοι αναπτύσσουν και χρησιμοποιούν προϊόντα της Apple, καθώς και πελάτες και επικριτές της εταιρείας, μίλησαν όλοι εναντίον των σχεδίων της να εμφανίσει περισσότερες διαφημίσεις στο App Store. Υπάρχουν επίσης αναφορές που υποδηλώνουν ότι οι διαφημίσεις μπορεί σύντομα να αρχίσουν να εμφανίζονται στα Apple Maps και στο Apple TV+. Ακόμα και με αυτή την επέκταση των διαφημίσεων, ωστόσο, ένα άτομο που γνωρίζει το θέμα λέει ότι η Apple δεν επιθυμεί να κάνει τη διαφημιστική της επιχείρηση τόσο μεγάλη όσο η Meta ή η Google.
Πηγή πληροφοριών: macrumors.com