Η προσθήκη περισσότερων διαφημίσεων στο App Store ενέχει τον κίνδυνο να μειώσει τη συνήθως άψογη προσέγγιση της Apple στην εμπειρία του χρήστη για την οποία είναι υπερήφανη.
Δείτε επίσης: Η Apple καταργεί το app του ρωσικού social network VK από το App Store
Οι διαφημίσεις για εφαρμογές θα αρχίσουν να εμφανίζονται στην καρτέλα “Today” του App Store και σε μια νέα ενότητα “Μπορεί επίσης να σας αρέσει” στο κάτω μέρος των λιστών μεμονωμένων εφαρμογών από τις 25 Οκτωβρίου 2022.
Η Apple ανακοίνωσε πρόσφατα την κίνηση αυτή στους προγραμματιστές σε ένα email και όπως επιβεβαιώνει η ιστοσελίδα της, όλοι οι χρήστες του App Store εκτός Κίνας θα δουν περισσότερες διαφημίσεις ως αποτέλεσμα της αλλαγής.
Ένα φεγγάρι που εξαφανίστηκε ίσως διαμόρφωσε τον Άρη
StealC: Κατάχρηση kiosk mode του browser για κλοπή password
Λογισμικό ακουστικών βαρηκοΐας εγκρίθηκε για τα AirPods Pro
Προς το παρόν, οι διαφημίσεις στο App Store βρίσκονται μόνο στην καρτέλα Αναζήτηση. Ακόμα και εδώ όμως, μπορεί να είναι πραγματικά ενοχλητικές και συνήθως δεν συνδέονται καν με αυτό που οι χρήστες θέλουν να κατεβάσουν. Έτσι, συχνά, αυτές οι διαφημίσεις καταλαμβάνουν σχεδόν όλο το χώρο στην πρώτη σελίδα κάθε αναζήτησης – πράγμα που σημαίνει ότι οι λιγότερο καλές εφαρμογές (AKA crappy) λαμβάνουν περισσότερη προσοχή από τις καλύτερες επιλογές.
Δείτε ακόμα: Adware: Βρέθηκαν ad-fraud apps σε Play Store και App Store
Επιπλέον, το σημερινό σύστημα διαφημίσεων της Apple επιτρέπει στις εταιρείες να αγοράζουν όλο το διαφημιστικό χώρο για ένα συγκεκριμένο όνομα και το προϊόν τους να εμφανίζεται πάνω από την εφαρμογή που αναζητούν οι χρήστες. Για παράδειγμα, αν κάνετε αναζήτηση στο ‘Temple Run‘, η πρώτη εφαρμογή που θα εμφανιστεί είναι μια διαφήμιση για το Run Bear Run.
Το πρόσφατα ενημερωμένο σύστημα θα επιτρέπει την τοποθέτηση αυτών των διαφημίσεων στην καρτέλα Today στο App Store, καθώς και στην Αναζήτηση. Η καρτέλα Today είναι ο προορισμός της Apple για περιεχόμενο που το προσωπικό του App Store έχει επιμεληθεί και επιλέξει προσωπικά, με εφαρμογές ομαδοποιημένες με βάση εποχιακά θέματα ή τάσεις.
Οι διαφημίσεις θα εξακολουθούν να αναγνωρίζονται εύκολα από ένα μοναδικό φόντο και ένα εικονίδιο που θα λέει “Ad“, αλλά φαίνεται ότι θα καταλαμβάνουν εξίσου πολύ χώρο στη σελίδα όπως και οι συντακτικές ενότητες.
Δείτε επίσης: App Store: Οι τιμές των εφαρμογών θα αυξηθούν στην Ευρώπη
Αυτή η κίνηση θα οδηγήσει πιθανότατα σε παρόμοιες επεκτάσεις διαφημίσεων και σε άλλες εφαρμογές της Apple. Όπως ανέφερε νωρίτερα φέτος ο Mark Gurman του Bloomberg, η Apple σχεδιάζει να τριπλασιάσει σχεδόν τα τρέχοντα ετήσια έσοδά της από διαφημίσεις, ώστε να φτάσουν τελικά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια.