ΑρχικήinetΗ Apple μέχρι το τέλος του έτους θα πουλάει ads σε νέα...

Η Apple μέχρι το τέλος του έτους θα πουλάει ads σε νέα σημεία στο App Store

Η Apple σχεδιάζει να κυκλοφορήσει νέες «τοποθετήσεις» διαφημίσεων (ads) μέχρι την περίοδο των εορτών, σύμφωνα με ένα μήνυμα που εστάλη στους προγραμματιστές την Τρίτη, καλώντας τους σε μια διαδικτυακή συνεδρία για να τους ενθαρρύνει να αγοράσουν ads.

Δείτε επίσης: iOS 16: Όλα τα χαρακτηριστικά που έφερε η Apple

Τα νέα σποτ αντιπροσωπεύουν μια σημαντική επέκταση στο διαφημιστικό απόθεμα της Apple, το οποίο επικεντρώνεται στο App Store της. Τα τελευταία χρόνια, το advertising inventory της Apple έχει περιοριστεί σε μία μονάδα στην καρτέλα Search στο App Store και μία στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

«Με νέες ευκαιρίες που έρχονται στα Apple Search Ads, μπορείτε να προωθήσετε τις εφαρμογές σας στο App Store για να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους πελάτες αυτήν την εορταστική περίοδο», σύμφωνα με το μήνυμα, το οποίο δημοσιεύτηκε από τον ιδρυτή του Mobile Dev Memo Eric Seufert και επιβεβαιώθηκε στο CNBC από έναν προγραμματιστή που έλαβε την πρόσκληση.

Δείτε επίσης: Η Apple διορθώνει zero-day bug που επηρεάζει iPhone και Mac

Το μήνυμα προς τους προγραμματιστές δεν διευκρίνισε πού θα προσφερθούν οι νέες τοποθετήσεις διαφημίσεων (ad placements), αλλά τον Ιούλιο η Apple ανακοίνωσε ότι σχεδίαζε να επεκτείνει το μενού της με μια ενότητα διαφημίσεων (ads) στην καρτέλα Today, που είναι η πρώτη σελίδα του App Store, και μια άλλη χορηγούμενη ενότητα σε σελίδες προϊόντων εφαρμογών κάτω από το banner “You Might Also Like”.

«Το Apple Search Ads παρέχει ευκαιρίες σε προγραμματιστές όλων των μεγεθών να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Όπως και οι άλλες διαφημιστικές μας προσφορές, αυτές οι νέες τοποθετήσεις διαφημίσεων βασίζονται στην ίδια βάση—θα περιέχουν περιεχόμενο μόνο από εγκεκριμένες σελίδες προϊόντων App Store των εφαρμογών και θα συμμορφώνονται με τα ίδια αυστηρά πρότυπα απορρήτου», δήλωσε εκπρόσωπος της Apple στο CNBC.

Η επέκταση του inventory έρχεται καθώς η διαφημιστική επιχείρηση της Apple βρίσκεται υπό αυξημένο έλεγχο.

apple ads

Το 2021, η Apple κυκλοφόρησε το App Tracking Transparency (ATT) για να δώσει στους χρήστες iPhone τη δυνατότητα είτε να μοιραστούν ένα μοναδικό αναγνωριστικό με προγραμματιστές εφαρμογών είτε να αρνηθούν να το μοιραστούν. Οι περισσότεροι κάτοχοι iPhone επιλέγουν να μην κάνουν κοινή χρήση, εμποδίζοντας τους διαδικτυακούς διαφημιστές να παρακολουθούν με ακρίβεια την απόδοση των διαφημίσεών τους.

Δείτε επίσης: Οι επισκευές Apple Watch Ultra είναι πανάκριβες χωρίς AppleCare

Η Apple λέει ότι έκανε την αλλαγή λόγω της εταιρικής της θέσης στο απόρρητο των χρηστών. Επιτρέπει στους δικούς του χρήστες να απενεργοποιούν τις εξατομικευμένες διαφημίσεις της Apple στο App Store και να εμποδίζουν την Apple να χρησιμοποιεί δεδομένα όπως πληροφορίες λογαριασμού και προηγούμενες αγορές για τη στόχευση διαφημίσεων αναζήτησης.

Πηγή πληροφοριών: cnbc.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS