Σύμφωνα με τον Scott Bell, παγκόσμιο αντιπρόεδρο της Chevrolet, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα ακολουθήσει την κίνηση των Cadillac και Buick για προσφορά εξαγορών σε αντιπροσώπους που δεν θέλουν να κάνουν τις απαραίτητες επενδύσεις για την αναβάθμιση σε ηλεκτρικά οχήματα.
Δείτε επίσης: Electrify America: Θέλει τους φορτιστές EV τόσο εύχρηστους όσο οι αντλίες βενζίνης
Στην πραγματικότητα, οι έμποροι που επιλέγουν να μην εξαγοραστούν από την Cadillac και την Buick θα μπορούσαν να καταλήξουν να πουλούν αποκλειστικά οχήματα Chevrolet, κάτι που ο Bell υποστηρίζει ότι είναι καλό για την εταιρεία του.
Την περασμένη εβδομάδα, ένα ανώτατο στέλεχος της Buick είπε ότι και στους 2.000 αντιπροσώπους franchise της μάρκας στις ΗΠΑ θα δοθεί η ευκαιρία να προβούν σε εξαγορά. Η εξαγορά σημαίνει ότι ο αντιπρόσωπος δεν θα είναι πλέον συνδεδεμένος με τη μάρκα Buick και δεν θα μπορεί πλέον να πουλάει οχήματα Buick, αν και μπορεί ακόμα να πουλήσει άλλα οχήματα της General Motors.
Αστεροειδής χτύπησε τη Γη λίγες ώρες μετά τον εντοπισμό του
Google: Ανίχνευση απατών-κλήσεων και κακόβουλων apps μέσω AI
Ο Elon Musk εντάχθηκε στην κυβέρνηση Trump
Η συμφωνία αντικατοπτρίζει μια παρόμοια προσφορά της Cadillac στους αντιπροσώπους της που δεν ήθελαν να επενδύσουν σε αναβαθμίσεις που απαιτούνται για την πώληση των νέων ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας, όπως το Cadillac Lyriq του 2023. Αυτή η διαδικασία ολοκληρώθηκε πέρυσι, με την GM να αναφέρει ότι περίπου το ένα τρίτο, ή 575 αντιπρόσωποι, ανέλαβαν την εξαγορά.
Η απώλεια της Cadillac και της Buick είναι κέρδος για τη Chevrolet, σύμφωνα με τον Bell. Σημείωσε ότι οι έμποροι που αντιπροσωπεύουν το 95 τοις εκατό των πωλήσεων της Chevy πωλούν ήδη τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό όχημα: το Chevy Bolt. Για τον Bell, αυτοί οι έμποροι έχουν δείξει την προθυμία τους να ξοδέψουν τα χρήματα που είναι απαραίτητα για την πώληση ακόμη περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία πρόκειται να κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος.
Δείτε ακόμα: «Ηλιακό δέντρο» μπορεί να είναι ο σταθμός φόρτισης EV του μέλλοντος
Είναι λίγο δύσκολο να υπολογίσουμε πώς αισθάνονται γενικά οι αντιπρόσωποι για τα EV, αλλά ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι είναι λιγότερο ενθουσιασμένοι που πρέπει να αναβαθμίσουν την επιχείρησή τους για να φιλοξενήσουν μια εντελώς νέα κατηγορία οχημάτων. Πολλοί έμποροι αυτοκινήτων είναι στην επιχείρηση εδώ και χρόνια. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι το βιοποριστικό τους μέσο και είναι κατανοητό ότι διστάζουν να υιοθετήσουν πλήρως τη μετάβαση στους ηλεκτρικούς.
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες απαιτούν από τους αντιπροσώπους να κάνουν ακριβές αναβαθμίσεις στα καταστήματά τους για να φιλοξενήσουν σταθμούς φόρτισης και ειδικό εξοπλισμό για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτές οι βελτιώσεις μπορούν να ξεπεράσουν τα 300.000 $ ανά αντιπροσωπεία. Υπάρχει επίσης μια αυξανόμενη ρήξη μεταξύ των εμπόρων franchise, οι οποίοι απολαμβάνουν πολιτικής υποστήριξης σε κρατικό επίπεδο και των επωνυμιών απευθείας προς τους καταναλωτές, όπως η Tesla και η Rivian, που αποφεύγουν το μοντέλο franchise.
Ο Bell είπε ότι βλέπει τους περισσότερους από 3.000 αντιπροσώπους της Chevrolet να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή στην ώθηση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων της GM να ζητήσει από τους κύριους αγοραστές αυτοκινήτων να στραφούν στα ηλεκτρικά. Και οι έμποροι φαίνεται να είναι σύμφωνοι.
Δείτε επίσης: Η Jeep θα λανσάρει νέα ηλεκτρικά οχήματα SUV έως το 2025
«Θέλουμε να ξεπεράσουμε την Tesla στα EVs», δήλωσε ο Keith McCluskey, πρόεδρος αντιπροσώπων του Εθνικού Συμβουλίου Αντιπροσώπων της Chevrolet, στο Automotive News νωρίτερα φέτος. «Θέλουμε να καλύψουμε τη ζήτηση».