ΑρχικήgamingΤο Facebook τον Οκτώβριο κλείνει την αυτόνομη εφαρμογή Gaming

Το Facebook τον Οκτώβριο κλείνει την αυτόνομη εφαρμογή Gaming

Μόλις δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία της, το Facebook κλείνει την εφαρμογή Facebook Gaming στις 28 Οκτωβρίου 2022. Τώρα, αν ανοίξετε την εφαρμογή, θα δείτε ένα banner που θα αναφέρει ότι η εφαρμογή δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη σε iOS και Android μετά από εκείνη την ημερομηνία. Επίσης, η εφαρμογή δεν θα είναι διαθέσιμη στο Google Play Store ή στο Apple App Store.

Δείτε επίσης: LinkedIn phishing καμπάνια στοχεύει υπαλλήλους που διαχειρίζονται Facebook Ad Accounts

facebook gaming

Εάν χρησιμοποιούσατε την εφαρμογή, μπορείτε να κάνετε λήψη των δεδομένων αναζήτησής σας προτού η εφαρμογή σταματήσει να λειτουργεί.

Η εφαρμογή κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2020 κατά την έναρξη της πανδημίας του COVID-19 ως ένας τρόπος για τους χρήστες να παρακολουθούν τους αγαπημένους τους streamers, να παίζουν άμεσα παιχνίδια και να συμμετέχουν σε ομάδες παιχνιδιών. Το Facebook αντιμετώπισε κάποια εμπόδια κατά το λανσάρισμα της εφαρμογής, καθώς η Apple απέρριψε την εφαρμογή πολλές φορές, επικαλούμενη τους κανόνες της που απαγορεύουν τις εφαρμογές με κύριο σκοπό τη διανομή περιστασιακών παιχνιδιών. Οι κανόνες της Apple ανάγκασαν το Facebook να αφαιρέσει την πραγματική gameplay λειτουργία από την εφαρμογή.

Δείτε επίσης: Το gaming event E3 θα επιστρέψει το 2023 (online και αυτοπροσώπως)

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το gaming για την κοινότητά μας και παραμένουμε αφοσιωμένοι στη σύνδεση της κοινότητας gaming με το περιεχόμενο που αγαπούν», δήλωσε στο TechCrunch ένας εκπρόσωπος της Meta. «Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τις gaming κοινότητες, τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς μας στην κύρια εφαρμογή Facebook, όπου εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι παίζουν παιχνίδια, παρακολουθούν gaming video και συνδέονται σε gaming Groups κάθε μήνα».

Δεν είναι απολύτως σαφές γιατί η Meta επιλέγει να τερματίσει την εφαρμογή, αλλά στο μέλλον είναι πιθανό η εταιρεία να δώσει κάποια εξήγηση για την απόφασή της.

Δείτε επίσης: Facebook Messenger: Πώς να βρείτε αρχειοθετημένα μηνύματα;

Από την άλλη πλευρά, η Meta δοκιμάζει μια νέα πλατφόρμα livestreaming για influencers που ονομάζεται “Super”. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στους influencers να φιλοξενούν livestreams, να κερδίζουν έσοδα και να αλληλεπιδρούν με τους θεατές. Η εταιρεία φέρεται να έχει πληρώσει influencers μεταξύ $200 και $3.000 για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα για 30 λεπτά. Το Super ξεκίνησε να αναπτύσσεται στα τέλη του 2020 και αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται από την ομάδα New Product Experimentation της Meta. Η πλατφόρμα, η οποία φαίνεται να έχει παρόμοια λειτουργικότητα με το Twitch, αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται με λιγότερους από 100 δημιουργούς.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS