Το Semi της Tesla που καθυστερούσε πολύ μόλις έκανε ένα σημαντικό βήμα για να γίνει πρακτική πραγματικότητα. Όπως αναφέρει το CNET, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει αρχίσει να κάνει κρατήσεις για το project της. Θα χρειαστεί να καταθέσετε 20.000 $ (εκ των οποίων τα 15.000 $ με τραπεζικό έμβασμα) και η Tesla δεν έχει ακόμη περιορίσει την ημερομηνία κυκλοφορίας πέρα από το αναμενόμενο παράθυρο παραγωγής του 2023. Ωστόσο, αυτό είναι αξιοσημείωτο όταν οι πρώιμες δεσμεύσεις για τα οχήματα έχουν περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό σε μεγάλες παραγγελίες από εταιρείες όπως η PepsiCo και η Walmart.
Το Semi αποκαλύφθηκε το 2017 μαζί με το Roadster δεύτερης γενιάς. Το μηχάνημα προοριζόταν να αναβαθμίσει τα συμβατικά φορτηγά με μέγιστη αυτονομία 500 μιλίων, γρήγορες ανανεώσεις “Megacharger” και χρόνο 0-60 MPH 20 δευτερολέπτων με βάρος φορτίου 80.000 λίβρες. Εξακολουθεί να αναμένεται να ξεκινά από 150.000 $, καθιστώντας το δυνητικά βιώσιμο για εταιρείες που θέλουν μεταφορείς εντός των πόλεων χωρίς το συνηθισμένο κόστος καυσίμων ή περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Δείτε επίσης: Ο Elon Musk λέει ότι η Tesla είναι ανοιχτή στην αγορά μιας εταιρείας mining
Όπως και με το νέο Roadster, όμως, η κυκλοφορία δεν πήγε σύμφωνα με το σχέδιο. Η Tesla έχει καθυστερήσει το Semi πολλές φορές, πιο πρόσφατα για να αντιμετωπίσει την έλλειψη τσιπ και την περιορισμένη ικανότητα παραγωγής για τις απαραίτητες μπαταρίες 4680. Οι κρατήσεις σε αυτό το στάδιο αφορούν λιγότερο την επικείμενη παράδοση και περισσότερο την επιβεβαίωση μελλοντικών εσόδων, όπως ακριβώς οι καταθέσεις του Cybertruck (υπολογίζονται σε 1,3 εκατομμύρια τον Νοέμβριο του 2021) βοήθησαν την Tesla να εξασφαλίσει δισεκατομμύρια έσοδα τη στιγμή που το όχημα θα ήταν διαθέσιμο.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Δείτε επίσης: Γιατί η Tesla ακυρώνει τα μπόνους των εργαζομένων της;
Ωστόσο, η Tesla δεν χρειάζεται να ανησυχεί πολύ για την αναμονή. Ο αντίπαλος Nikola απλώς εντείνει την παραγωγή του ηλεκτρικού ημιφορτηγού της και οι καθιερωμένες μάρκες όπως η Freightliner δεν έχουν επιτύχει με τα ηλεκτρικά τους οχήματα. Το Semi θα συνεχίσει να εισέρχεται σε έναν σχετικά νέο τομέα με πλεονεκτήματα τόσο στην αναγνώριση του ονόματος όσο και στην τεχνολογία.
Πηγή: engadget.com