ΑρχικήinetSquid Game: Η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix- Έφερε εκατομμύρια συνδρομητές

Squid Game: Η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix- Έφερε εκατομμύρια συνδρομητές

Squid Game πιο δημοφιλής σειρά Netflix

Σύμφωνα με το Bloomberg, το Netflix ανακοίνωσε στους μετόχους τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του έτους, δίνοντας ταυτόχρονα μια εικόνα για την τεράστια επιτυχία της κορεατικής σειράς Squid Game. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει, περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν τη σειρά. Η υπόθεση έχει ως εξής: άνθρωποι με μεγάλα χρέη συμμετέχουν σε μια σειρά από δοκιμασίες και παιχνίδια. Στόχος είναι να βγουν νικητές για να κερδίσουν ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο. Ωστόσο, όσοι δεν καταφέρνουν να βγάλουν τη δοκιμασία εις πέρας πεθαίνουν και ο νικητής πρέπει να είναι ένας. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το Squid Game είναι η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix, αφού είναι η σειρά με τις περισσότερες προβολές, ενώ ταυτόχρονα έχει φέρει στην υπηρεσία πολλούς νέους συνδρομητές.

Δείτε επίσης: Netflix: Κυκλοφορεί την λειτουργία “Παίξε κάτι” σε χρήστες Android

Το Netflix δήλωσε ότι το Squid Game διεκδίκησε και κατέκτησε την πρώτη θέση στα rankings της streaming υπηρεσίας, σε 94 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.

Δείτε επίσης: Netflix: Απέκτησε το πρώτο της game studio, Night School Studio!

Netflix συνδρομητές

Πριν από λίγες ημέρες, το Bloomberg έλαβε κάποια έγγραφα που περιγράφουν λεπτομερώς τα scores της εταιρείας για το “impact value” και το “efficiency“. Το Netflix δεν αναφέρει γενικά τις μετρήσεις που κάνουν έναν τίτλο επιτυχημένο ή όχι. Τα έγγραφα έδειξαν πώς η υπηρεσία μετρά την επιτυχία των σειρών και των ταινιών. Το Squid Game ήταν σίγουρα μεγάλη επιτυχία, φέρνοντας 891,1 εκατομμύρια δολάρια σε impact value, το οποίο είναι περίπου 41,7 φορές το budget των 21,4 εκατομμυρίων δολαρίων (δηλαδή περίπου 40 φορές παραπάνω από αυτά που πλήρωσε η εταιρεία για την παραγωγή της σειράς).

Δείτε επίσης: Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα VPN για το Netflix

Επιπλέον, το Squid Game μπορεί να θεωρηθεί η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix και λόγω του μεγάλου αριθμού συνδρομητών που έφερε στην υπηρεσία. Το Netflix δήλωσε ότι το τελευταίο διάστημα σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών σε σχέση με το υπόλοιπο έτος. Και γι’ αυτό είναι υπεύθυνο σε σημαντικό βαθμό το Squid Game. “Καθώς το τρίμηνο προχωρούσε, είδαμε μια επιτάχυνση της ανάπτυξής μας“, δήλωσε ο κύριος οικονομικός διευθυντής Spencer Neumann. Το Netflix υποδέχτηκε 4,38 εκατομμύρια συνδρομητές το τρίτο τρίμηνο, κυρίως από την Ασία και την Ευρώπη, και αναμένει να προσελκύσει άλλους 8,5 εκατομμύρια πελάτες το τελευταίο τρίμηνο του 2021.

Πηγή: Engadget

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS