HomeΕπιστήμη & ΤεχνολογίαΛευκός Οίκος: Ψάχνει influencers για να πείσει τους νέους να εμβολιαστούν

Λευκός Οίκος: Ψάχνει influencers για να πείσει τους νέους να εμβολιαστούν

Η Ellie Zeiler, 17 ετών, δημιουργός του TikTok με περισσότερους από 10 εκατομμύρια followers, έλαβε ένα email τον Ιούνιο από το Village Marketing, μια εταιρεία influencer marketing. Είπε ότι το email αφορούσε μια καμπάνια για τον εμβολιασμό που τρέχει ο Λευκός Οίκος.

Λευκός Οίκος

Δείτε επίσης: Google/Facebook: Επιστροφή στα γραφεία μόνο για εμβολιασμένους

Θα ήταν πρόθυμη η κυρία Zeiler, μαθήτρια λυκείου που συνήθως δημοσιεύει σύντομα βίντεο μόδας και τρόπου ζωής, να συμμετάσχει σε μια καμπάνια που υποστηρίζεται από τον Λευκό Οίκο ενθαρρύνοντας το κοινό της να εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού;

«Υπάρχει τεράστια ανάγκη να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση εντός της ηλικίας των 12-18 ετών», ανέφερε το Village Marketing στο επιχειρηματικό email της κας Zeiler. “Προχωράμε γρήγορα και έχουμε μόνο μερικές διαθέσιμες θέσεις, οπότε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό.”

Η κ. Zeiler συμφώνησε γρήγορα, προσχωρώντας σε μια ευρεία εκστρατεία για την αντιμετώπιση μιας ολοένα και πιο επείγουσας πρόκλησης στον αγώνα κατά της πανδημίας: εμβολιασμός των νεαρών ηλικιών, που έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά εμβολιασμού από οποιαδήποτε επιλέξιμη ηλικιακή ομάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Δείτε επίσης: COVID-19 Ιρλανδία: Εκτός λειτουργίας υπηρεσία έκδοσης πιστοποιητικών εμβολιασμού λόγω data breach

Λιγότεροι από τους μισούς όλων των Αμερικανών ηλικίας 18 έως 39 ετών είναι πλήρως εμβολιασμένοι, σε σύγκριση με περισσότερα από τα δύο τρίτα των ατόμων άνω των 50 ετών, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων. Και περίπου το 58 τοις εκατό των ηλικιών 12 έως 17 ετών δεν έχουν λάβει ακόμη ούτε μια δόση του εμβολίου.

Για να προσεγγίσει τους νέους που δεν έχουν εμβολιαστεί, ο Λευκός Οίκος έχει στρατολογήσει έναν στρατό από περισσότερους από 50 streamers του Twitch, YouTubers, TikTokers και την 18χρονη ποπ σταρ Olivia Rodrigo, όλοι τους με τεράστιο διαδικτυακό κοινό. Οι κρατικές και τοπικές κυβερνήσεις έχουν ξεκινήσει παρόμοιες εκστρατείες, σε ορισμένες περιπτώσεις πληρώνοντας «τοπικούς μικρο influencers» – εκείνους με 5.000 έως 100.000 followers – έως και 1.000 δολάρια το μήνα για την προώθηση των εμβολίων Covid-19 στους fans τους.

Δείτε επίσης: Facebook: Ομάδες κατά του εμβολιασμού αποφεύγουν την ανίχνευση αλλάζοντας όνομα

Οι προσπάθειες που κάνει ο Λευκός Οίκος είναι μια αντεπίθεση κατά της αυξανόμενης παλίρροιας παραπληροφόρησης για τα εμβόλια που έχει κατακλύσει το διαδίκτυο, όπου οι ακτιβιστές κατά των εμβολίων μπορεί να είναι τόσο δυνατοί που μερικοί νέοι δημιουργοί λένε ότι επέλεξαν να μην μιλήσουν για τα εμβόλια για να αποφύγουν μια πολιτικοποιημένη αντίδραση.

Πηγή πληροφοριών: nytimes.com

Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

LIVE NEWS