HomegamingTencent: Έχουμε τρόπο να ελέγχουμε πόση ώρα παίζουν games οι ανήλικοι

Tencent: Έχουμε τρόπο να ελέγχουμε πόση ώρα παίζουν games οι ανήλικοι

Η Tencent βρήκε τρόπο να ελέγξει πόση ώρα παίζουν βιντεοπαιχνίδια οι ανήλικοι!

Για σχεδόν κάθε περιορισμό που βάζει κάθε εταιρεία στα βιντεοπαιχνίδια, τα παιδιά και οι έφηβοι βρίσκουν έναν τρόπο να ξεγλιστρήσουν. Ωστόσο, το περιθώριο ελιγμών συρρικνώνεται στην Κίνα, όπου οι ανήλικοι παίκτες υποχρεούνται να συνδεθούν χρησιμοποιώντας τα πραγματικά ονόματα και τους αριθμούς αναγνώρισής τους ως μέρος των εθνικών κανονισμών που στοχεύουν στον περιορισμό του χρόνου οθόνης και στον έλεγχο του εθισμού στο Διαδίκτυο. Το 2019, η χώρα επέβαλε ένα νόμο για τον κυβερνοχώρο κατά τον οποίο απαγορεύεται σε άτομα κάτω των 18 ετών να παίζουν παιχνίδια μεταξύ 10 μ.μ. και 8 π.μ.

Δείτε επίσης: Η Epic Games ξεκινάει εκ νέου αγωγή εναντίον της Apple

Tencent

Αναγνωρίζοντας ότι οι έξυπνοι έφηβοι μπορεί να προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές ή τις ταυτότητες των γονιών τους για να παρακάμψουν τους περιορισμούς, ο κινεζικός διαδικτυακός όμιλος Tencent δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι δεν θα αφήσει κανένα περιθώριο και θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στα βιντεοπαιχνίδια.

«Παιδιά, βάλτε τα τηλέφωνά σας μακριά και κοιμηθείτε», δήλωσε η Τένσεντ σε δήλωσή της την Τρίτη. Η ευρύτερη διάθεση ξεκίνησε μια συζήτηση σχετικά με τις κινεζικές διαδικτυακές πλατφόρμες σχετικά με τα οφέλη και τους κινδύνους απορρήτου της τεχνολογίας.

Δείτε επίσης: Electronic Arts: Χάκερς έκλεψαν τον source code για το FIFA 21 και άλλα video games

Ορισμένοι τάχθηκαν υπέρ των ελέγχων, λέγοντας ότι θα καταπολεμούσαν τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο, αλλά αμφισβήτησαν το πώς θα μεταδίδονται τα δεδομένα στις αρχές. Άλλοι δήλωσαν ότι η Tencent ανέλαβε έναν υπερβολικά πατερναλιστικό ρόλο.

«Αυτό το είδος ελέγχου έπρεπε να γίνει από τους γονείς», έγραψε ένας χρήστης με το όνομα Qian Mo Chanter στο Zhihu.

Χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου παραπονέθηκαν για τους αυστηρότερους κανόνες που αφορούν την ανωνυμία στον κυβερνοχώρο. Ένα hashtag στο Weibo, υπενθύμιζε στους παίκτες να βεβαιώνονται ότι είναι εντελώς ντυμένοι σε περίπτωση που η κάμερα τραβήξει κάτι παραπάνω εκτός από τα πρόσωπα τους.

Ο Xu Minghao, ένας 24χρονος προγραμματιστής στη βόρεια πόλη Qingdao, δήλωσε ότι θα διαγράψει τυχόν βιντεοπαιχνίδια που απαιτούσαν αναγνώριση προσώπου, επικαλούμενος ανησυχίες περί απορρήτου.

Οι ανησυχίες περί απορρήτου συζητήθηκαν ευρέως το 2019 όταν εισήχθη η απαίτηση εγγραφής πραγματικού ονόματος για ανηλίκους. Περιγράφοντας την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου ως ένα δίκοπο μαχαίρι, η China Industry and Protection Industry Association, μια κυβερνητική εμπορική ομάδα, δήλωσε σε δημοσίευμα πέρυσι ότι η μαζική συλλογή προσωπικών δεδομένων θα μπορούσε να οδηγήσει σε παραβιάσεις της ασφάλειας.

Η Tencent είπε ότι άρχισε να δοκιμάζει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου τον Απρίλιο για να επαληθεύσει τις ηλικίες των ατόμων που παίζουν παιχνίδια το βράδυ και έκτοτε τη χρησιμοποίησε σε 60 από τα παιχνίδια της. Τον Ιούνιο, ενημέρωνε περίπου 5,8 εκατομμύρια χρήστες καθημερινώς ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν την αναγνώριση προσώπου για να κάνουν εγγραφή. Τελικά αποκλείστηκε το 90% των χρηστών καθώς απέρριψε την χρήση της επαληθεύσης προσώπου στους λογαριασμούς τους.

Δείτε επίσης: Sony: PlayStation games σε mobile συσκευές από το Μάρτιο του 2022

Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου χρησιμοποιείται συνήθως στην Κίνα για τη διευκόλυνση των καθημερινών δραστηριοτήτων καθώς και για τη ρύθμιση της δημόσιας συμπεριφοράς. Τα ξενοδοχεία την χρησιμοποιούν κατά τον έλεγχο των επισκεπτών, ενώ οι τράπεζες την χρησιμοποιούν για την επαλήθευση των πληρωμών. Το κράτος την χρησιμοποιεί για να εντοπίσει υπόπτους εγκληματίες.

Στην περίπτωση των βιντεοπαιχνιδιών, η κυβέρνηση τα έχει κατηγορήσει εδώ και πολύ καιρό ότι προκαλούν θέματα όρασης, στέρηση ύπνου και χαμηλή ακαδημαϊκή απόδοση στους νέους.

Πηγή πληροφοριών: nytimes.com

Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

LIVE NEWS