Σε μια προσπάθεια να καταστήσει το digital banking ασφαλέστερο για τους πελάτες της, η Westpac δεν θα επιτρέπει πλέον την αποστολή μηνυμάτων που περιέχουν κατάχρηση στις περιγραφές συναλλαγών.
«Είναι συγκλονιστικό το γεγονός ότι τα άτομα χρησιμοποιούν συναλλαγές πληρωμών σε πραγματικό χρόνο για να παρενοχλήσουν και να απειλήσουν άλλους, παρακάμπτοντας συχνά μπλοκ σε άλλα κανάλια, όπως SMS και κοινωνικά μέσα, για να φτάσουν στον παραλήπτη», δήλωσε η Lisa Pogonoski, general manager of customer solutions της Westpac.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ασφαλέστερη εμπειρία ψηφιακών τραπεζικών συναλλαγών για τους πελάτες μας και να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα ότι τα καταχρηστικά μηνύματα στις συναλλαγές πληρωμών δεν θα γίνονται ανεκτά».
Όπως δήλωσε η Pogonoski, τους τελευταίους μήνες η Westpac εντόπισε περισσότερες από 2.500 συναλλαγές που περιέχουν όρους που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ακατάλληλοι, από βρισιές έως απειλές ενδοοικογενειακής βίας.
Νέο banking malware κλέβει credentials από 77 apps
Έφηβος χακάρει εταιρείες τηλεπικοινωνιών
DroidBot: Νέο Android banking malware κλέβει credentials
Τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την τράπεζα, περιλαμβάνουν την παροχή δυνατότητας στους πελάτες, να αναφέρουν καταχρηστικά μηνύματα και να αποκλείουν ακατάλληλη γλώσσα από τις εξερχόμενες πληρωμές.
«Οι αλλαγές έχουν εισαχθεί ως απάντηση στο αυξανόμενο ζήτημα των ψηφιακών καναλιών πληρωμής που χρησιμοποιούνται ως εναλλακτικές υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων για την αποστολή κατάχρησης και απειλών μέσω των πεδίων περιγραφής και αναφοράς στις συναλλαγές πληρωμών», δήλωσε η Westpac την Τρίτη.
Για τις εισερχόμενες πληρωμές, η τράπεζα θα αναπτύξει ένα νέο εργαλείο που θα επιτρέπει στους πελάτες να αναφέρουν κατάχρηση και παρενόχληση που έχει σταλεί στην περιγραφή της συναλλαγής πληρωμής. Αυτό θα μπορεί να πραγματοποιηθεί κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί αναφοράς στις πλατφόρμες διαδικτυακού banking της Westpac για να επισημανθούν τα προσβλητικά μηνύματα και να σταλούν σε μια ειδική ομάδα για έλεγχο και δράση.
Η Westpac δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ελέγχου, θα εξετάσει περαιτέρω μέτρα κατά της κατάχρησης, όπως προειδοποίηση του πελάτη ή ειδοποίηση του χρηματοοικονομικού ιδρύματος του αποστολέα.
Η τράπεζα έχει επίσης αναπτύξει τεχνολογία για την παρακολούθηση εξερχόμενων πληρωμών που αποστέλλονται μέσω των διαδικτυακών και κινητών πλατφορμών, η οποία αποκλείει ορισμένες συναλλαγές που περιέχουν ακατάλληλη ή προσβλητική γλώσσα σε πραγματικό χρόνο.
Οι πελάτες θα ειδοποιηθούν εάν η εξερχόμενη συναλλαγή τους περιέχει ακατάλληλη γλώσσα από μια καθορισμένη λίστα όρων και θα διακοπεί η πληρωμή τους. Η γλώσσα θα πρέπει να καταργηθεί για να γίνει αποδεκτή και να υποβληθεί σε επεξεργασία η πληρωμή.
Άτομα που δεν ενεργούν σύμφωνα με την πολιτική της Westpac για αποδεκτή συμπεριφορά θα ειδοποιούνται και εάν είναι απαραίτητο, θα αποχωρούν από την τράπεζα.