Η Ford ανακοίνωσε σήμερα ότι σκοπεύει να διπλασιάσει την επένδυσή της σε ηλεκτρικά οχήματα σε 22 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.
Κατά τη διάρκεια των αποτελεσμάτων του Q4 2020, ο CEO της Ford Jim Farley έκανε την ανακοίνωση, η οποία αναφέρει συγκεκριμένα την αύξηση των προγραμματισμένων επενδύσεων σε ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα σε 29 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025. Η συντριπτική πλειοψηφία, τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια, θα φτάσει στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ο Farley είπε:
Επιταχύνουμε όλα τα σχέδιά μας – αυξάνουμε τη χωρητικότητα της μπαταρίας, βελτιώνουμε το κόστος και εισάγουμε περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στο πρόγραμμα των προϊόντων μας. Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται σε αυτό που κάνει η Ford σήμερα. Το Mustang Mach-E, λαμβάνει εξαιρετικές κριτικές από τους πελάτες και θα ακολουθήσει το πρώτο εμπορικό van E-Transit (τέλη 2021) και ένα ηλεκτρικό pickup F-150 (μέσα του 2022).
Έφηβος χακάρει εταιρείες τηλεπικοινωνιών
DroidBot: Νέο Android banking malware κλέβει credentials
Αφροδίτη: Είχε, τελικά, νερό;
Ο Farley εξήγησε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα πρόκειται να είναι ιδιαίτερα σημαντικά για το brand πολυτελείας Lincoln της Ford και την εμπορική σειρά Transit.
Πρόσφατα, η Ford ανακοίνωσε μια επένδυση 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή «πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων» στον Καναδά σε ένα εργοστάσιο όπου η αυτοκινητοβιομηχανία παράγει SUV Lincoln.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παράγει ήδη το Mustang Mach-E στο εργοστάσιο της στο Μεξικό και ξεκίνησε την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου για την κατασκευή του επερχόμενου ηλεκτρικού F150 pickup δίπλα σε μια υπάρχουσα μονάδα στο Μίσιγκαν.
Ωστόσο, αυτές οι επενδύσεις είχαν ήδη προγραμματιστεί και η Ford δεν ανέλυσε πώς θα δαπανήσει τα επιπλέον 10 δισεκατομμύρια δολάρια για ηλεκτρικά οχήματα τα επόμενα πέντε χρόνια πέρα από αυτές τις επενδύσεις που αναφέρθηκαν προηγούμενως.
Αναμένουμε να ακολουθήσουν περαιτέρω ανακοινώσεις, καθώς η Ford πωλεί επί του παρόντος μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα και αποκάλυψε επίσημα δύο ακόμη: το Ford F150 Electric και το ηλεκτρικό van E-Transit.
Προκειμένου να υποστηρίξει την μεγάλη παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων, η Ford θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσει την τροφοδοσία των μπαταριών.
Στο παρελθόν, η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν διστακτική στην άμεση επένδυση στην παραγωγή μπαταριών και αντ ‘αυτού, ήταν εντάξει με τους προμηθευτές, αλλά η νέα διοίκηση άνοιξε την πόρτα στην αλλαγή αυτής της στρατηγικής πρόσφατα αφού τόσο η GM όσο και η Tesla έχουν επενδύσει στη δική τους παραγωγή μπαταριών.
Πηγή πληροφοριών: electrek.co