Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, ανακοίνωσε τον προηγούμενο χρόνο ότι προσπαθεί να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό ιπτάμενο αυτοκίνητο. Τα αεροσκάφη θα είναι κάθετης απογείωσης και προσγείωσης, eVTOL, ενώ νωρίτερα αυτό τον χρόνο, δήλωσε ότι θα θέσει 30 οχήματα σε λειτουργία έως το 2030 .
Μετά την πρώτη του παρουσίαση, την προηγούμενη εβδομάδα, η Πολεμική Αεροπορία της Αμερικής μόλις πλησίασε αυτόν τον στόχο.
Την Πέμπτη της περασμένης εβδομάδας, αξιωματούχοι συγκεντρώθηκαν στο Austin, του Texas για να παρακολουθήσουν το πρώτο ιπτάμενο αυτοκίνητο, το 18 ελίκων Hexa, της LIFT Aircraft.
Το Hexa χρησιμοποιεί το φορτίο ηλεκτρικών ελίκων, έχει χώρο για έναν επιβάτη και απογειώνεται από σταθερή θέση σε κατακόρυφη κατεύθυνση.
Η Κίνα Σχεδιάζει Αποστολή στον Άρη για Εύρεση Ζωής
Χάκερ παραβιάζουν Webcam χωρίς να φαίνονται ενεργοποιημένες
Επαναστατική Τεχνική Ρομποτικής Μεταμόσχευσης Πνευμόνων
Η LIFT σχεδιάζει να πουλήσει το ιπτάμενο αυτοκίνητο Hexa και στο κοινό, ενώ δεν απαιτείται άδεια χειριστή.
Η παρουσίαση του αποτελούσε μέρος αυτού που η Πολεμική Αεροπορία ονομάζει πρόγραμμα Agility Prime , μια συλλογή προγραμματιστών, κοινοτήτων και εκδηλώσεων που στοχεύει να ηγηθεί της ανάπτυξης προσωπικών ιπτάμενων αυτοκινήτων eVTOL.
Μιλώντας στο Texas, ο Nathan Diller, διευθυντής της AFWERX και επικεφαλής του προγράμματος Agility Prime είπε: «Έχουμε πλέον περισσότερους από δεκαπέντε από τους κορυφαίους κατασκευαστές αεροσκαφών στον κόσμο, που υποβάλλουν αίτηση για συνεργασία με το Agility Prime, με πολλούς από αυτούς να έχουν ήδη υπογράψει σύμβαση».
«Αυτή η πτήση σήμερα, σηματοδοτεί την πρώτη από πολλές παρουσιάσεις και δοκιμές πτήσης βραχυπρόθεσμης διάρκειας που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν τον τεχνικό κίνδυνο και να προετοιμαστούν για το Agility Prime στο 2023,» πρόσθεσε.
Με αφορμή το ιπτάμενο αυτοκίνητο, μπορεί να υπάρξουν πολλές συζητήσεις για την ηθική της ανάπτυξης τεχνολογιών για πολεμικές μηχανές, όμως τελικά πολλές στρατιωτικές τεχνολογίες καταλήγουν να βρουν το δρόμο τους στο δημόσιο τομέα. Ας ελπίσουμε ότι αυτά τα ηλεκτρικά σκάφη θα χρησιμοποιούνται μόνο για προσωπικές μεταφορές και ότι αυτή η τεχνολογία θα προσαρμοστεί στα καταναλωτικά προϊόντα.
Βέβαια, το αν ο κόσμος είναι έτοιμος να κυκλοφορεί με αεροσκάφη eVTOL, είναι μια τελείως διαφορετική συζήτηση.