Μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Oracle, αποδεικνύει ότι μόλις το 11% των εταιρειών που συλλέγουν δεδομένα χρηστών, είναι σε θέση να το χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά.
Καθώς η ανάγκη για πιο εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη μεγαλώνει, οι εταιρείες πιστεύουν ότι η συλλογή δεδομένων μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη. Ωστόσο, η έκθεση της Oracle δείχνει ότι οι περισσότερες εταιρείες δυσκολεύονται να συγκεντρώσουν τα δεδομένα των χρηστών ή καλύτερα, αποτυγχάνουν στη συλλογή και την κατάλληλη επεξεργασία τους.
Η μελέτη εξέτασε 337 επαγγελματίες σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση δεδομένων των πελατών. Οι επαγγελματίες ανήκαν κυρίως στον τομέα του μάρκετινγκ και της ανάλυσης.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο επίπεδο, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι: “Μόνο το 11% των εταιρειών μπορεί να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τη μεγάλη ποικιλία των δεδομένων που λαμβάνει από τους πελάτες του για να εξατομικεύσει την εμπειρία στα προϊόντα τους, να παρέχει συνεπή εμπειρία σε όλα τα κανάλια και να βελτιώσει γενικά την ποιότητα της εμπειρίας των πελατών και άλλων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων”.
Ωστόσο παρά το κακό αποτέλεσμα, το 69% πιστεύει ότι είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένα ενοποιημένο προφίλ δεδομένων πελατών σε διαφορετικά κανάλια, ενώ το 75% των επαγγελματιών μάρκετινγκ και διαφήμισης πιστεύει ότι η ικανότητα “βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών” είναι ένας κρίσιμος ή σημαντικός στόχος. Σχεδόν το 64% όλων των επαγγελματιών που συμμετείχαν στην έρευνα προσπάθησε να δημιουργήσει ένα Προφίλ Δεδομένων Πελάτη (CDP) για να τα κατανοήσει καλύτερα.
Αυτή η προσπάθεια, δείχνει την επιθυμία των εταιρειών να εκμεταλλευτούν τα δεδομένα πιο αποτελεσματικά ώστε να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία στο χρήστη.
Η μελέτη της Oracle διαπίστωσε επίσης ότι όσες εταιρείες ήταν σε θέση να εκμεταλλευτούν σωστά και συγκεντρωτικά τα δεδομένα των χρηστών, ήταν 2,5 φορές πιο πιθανό να αυξήσουν την διάρκεια που ένας χρήστης παρέμενε πελάτης τους, ενώ παρουσίασαν επίσης αύξηση των εσόδων τους.
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα δύο κύρια πλεονεκτήματα της δημιουργίας ενός CDP περιλαμβάνουν:
- Αυξημένη λειτουργική αποτελεσματικότητα (Διαφήμιση, Μάρκετινγκ και Πωλήσεις)
- Αυξημένη αποτελεσματικότητα των καναλιών (Email, Mobile, Web και Κοινωνικά Μέσα)
Όσον αφορά στο ρόλο του CDP στην επιτυχία ενός οργανισμού, σχεδόν το 71% των επαγγελματιών συμφώνησαν ότι μια ενοποιημένη προσέγγιση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Σχεδόν το 69% αποκάλυψε ότι οι επενδύσεις στο CDP θα αυξηθούν στην εταιρεία τους τα επόμενα δύο χρόνια.
Οι ερωτηθέντες έλαβαν και μία μικρή αμοιβή, σαν ευχαριστήριο για το χρόνο που αφιέρωσαν στην έρευνα. Η μελέτη ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2019 και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους.