Η Google συνηθίζει να πειραματίζεται πολύ συχνά με την σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, κρατώντας πάντα τους ειδικούς SEO και τους αναλυτές μάρκετινγκ σε εγρήγορση.
Πραγματοποιώντας μία μικρή μόνο αλλαγή στα αποτελέσματα αvαζήτησής της, οι εμπειρογνώμονες SEO πρέπει να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους, για να συμβαδίσουν με το παιχνίδι των Rankings.
Μια τέτοια αλλαγή στο σχεδιασμό των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google ανακαλύφθηκε πρόσφατα από τον Adarsh Verma, Chief Operating Officer του Fossbytes.
Σύμφωνα με την ανακάλυψή του, η Google δοκιμάζει νέες αλλαγές στο σχεδιασμό της σελίδας αποτελεσμάτων, γεμίζοντας τους κενούς χώρους στα αριστερά και δεξιά των λιστών αναζήτησης με περισσότερες δυνατότητες.
Στα screenshots που μοιράστηκε ο Adarsh, φαίνεται ότι τα σχετικά αποτελέσματα αvαζήτησης μετατοπίζονται στη δεξιά πλευρά, ενώ μπορεί κανείς να δει περισσότερα φίλτρα αναζήτησης στα αριστερά της σελίδας αναζήτησης. Στην περίπτωση των παιχνιδιών, υπάρχουν φίλτρα όπως Βίντεο, Ειδήσεις, Χαρακτήρες, Οδηγοί, Αναζητήσεις, Παιχνίδια, Πώληση, κ.λπ.
Επί του παρόντος, οι αλλαγές στη σελίδα αποτελεσμάτων δεν είναι γνωστό μέχρι πού θα εξαπλωθούν. Σύμφωνα με τον Adarsh , προς το παρόν εφαρμόζονται μόνο για αναζήτηση τραγουδιών και παιχνιδιών. Ωστόσο, δεν εμφανίζονται σε άλλα θέματα όπως ταινίες, βιβλία, καλλιτέχνες, συγκροτήματα κ.λπ.
Πάντως είναι αρκετά απίθανο η νέα αλλαγή να έχει σημαντικές επιπτώσεις στη λειτουργία του Αλγόριθμου Google Search, καθώς φαίνεται ότι πρόκειται για μια απλή αλλαγή στη διεπαφή.