Homesecurity Kaspersky Lab: Φόβοι για την ασφάλεια περιορίζουν τη χρήση υπηρεσιών online...

Kaspersky Lab: Φόβοι για την ασφάλεια περιορίζουν τη χρήση υπηρεσιών online πληρωμών

online-shopping-thumb-large

According to research by Kaspersky Lab and the B2B International, the 44% of Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου αισθάνεται vulnerable κατά τη διάρκεια ηλεκτρονικών αγορών ή online συναλλαγών.

Παράλληλα, σε ποσοστό 38%, οι χρήστες δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν συχνότεραηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών, αν αισθάνονταν προστατευμένοι από τις ψηφιακές scams.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις συμπεριφορές, φαίνεται ότι υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης απέναντι στα μέτρα ασφάλειας που λαμβάνουν οι πάροχοι ηλεκτρονικών πληρωμών.

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των Ευρωπαίων φοβάται τις οικονομικές απάτες στο Διαδίκτυο, ενώ αναδεικνύει πολλές περιπτώσεις όπου οι χρήστες δεν αισθάνονται άνετα. Για παράδειγμα, το 34% των Ευρωπαίων που πραγματοποιούν online πληρωμές αισθάνεται ότι ακόμη και οι επίσημες mobile apps of χρηματοοικονομικών εταιρειών χρειάζονται περισσότερα μέτρα προστασίας, για να προσφέρουν πραγματική ασφάλεια. Επιπλέον, το 44% ανέφερε ότι διέκοψε μία διαδικασία ηλεκτρονικής πληρωμής στη μέση, καθώς αμφέβαλε για την ασφάλεια της συναλλαγής.

Το επίπεδο προστασίας απέναντι στις ψηφιακές απάτες, αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο για τους χρήστες, όταν επιλέγουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή μία χρηματοοικονομική υπηρεσία. Σε ποσοστό 61%, οι Ευρωπαίοι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν εταιρείες που προσφέρουν πρόσθετα μέτρα ασφάλειας για την προστασία των οικονομικών τους δεδομένων.

Επιπλέον, το 71% αναμένει από τις Banks, τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών και τα ηλεκτρονικά καταστήματα να προστατεύουν τους υπολογιστές και τις φορητές συσκευές των καταναλωτών από οικονομικές απάτες.

Την ίδια στιγμή, πολλοί χρήστες γνωρίζουν ότι πρέπει να εφαρμόσουν και τα δικά τους μέτρα ασφάλειας, πέρα από τα μέτρα που προσφέρουν οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών. Ενώ το 22% των χρηστών αποδίδει πλήρως την ευθύνη για την ασφάλεια των οικονομικών συναλλαγών στις τράπεζες και το 14% πιστεύει ότι οι ίδιοι οι χρήστες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την προστασία τους, η πλειοψηφία (59%) των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η προστασία των οικονομικών δεδομένων πρέπει να είναι ευθύνη και των δυο.

Αυτό αποδεικνύει ότι οι χρήστες είναι πρόθυμοι να δεχτούν νέα εργαλεία από τους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν την ηλεκτρονική απάτη, καθώς αντιλαμβάνονται και το δικό τους μερίδιο ευθύνης.

Για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στα online συστήματα και στις mobile πλατφόρμες πληρωμών, οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τηνplatform Kaspersky Fraud Prevention. Τα στοιχεία που συνθέτουν αυτήν την πολυεπίπεδη λύση εγκαθίστανται τόσο στις πληροφοριακές υποδομές επιχειρήσεων, όσο και στις συσκευές πελατών, συμπεριλαμβανομένων υπολογιστών, tablets και των smartphones.

Επιπλέον, η λύση ενσωματώνει εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ασφαλών mobile εφαρμογών, με βάση προηγμένες τεχνολογίες της Kaspersky Lab και μοναδικές υπηρεσίες πληροφόρησης σχετικά με τις πιο πρόσφατες ψηφιακές απειλές και τους ενδεδειγμένους τρόπους αντιμετώπισής τους.

Source: e-pcmag.gr

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely

Subscribe to the Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS