ΑρχικήUpdatesΗ χρήση του PC VR στο Steam στην πραγματικότητα αυξήθηκε, δεν μειώθηκε

Η χρήση του PC VR στο Steam στην πραγματικότητα αυξήθηκε, δεν μειώθηκε

Υπάρχουν ισχυρισμοί πως η χρήση του PC VR στο Steam βρίσκεται σε σταδιακή μείωση, αλλά αυτό στην πραγματικότητα δεν αληθεύει και δείτε γιατί.

steam vr

Η μηνιαία έρευνα του Steam για hardware και software καταγράφει το ποσοστό χρηστών Steam που χρησιμοποιούν VR ακουστικά στο περιβάλλον του SteamVR. Τον Μάρτιο, αυτό το ποσοστό διαμορφώθηκε στο 1,82%, μειωμένο από το 1,97% του Φεβρουαρίου.

Steam

Δείτε περισσότερα: Crumbling: Αναβιώστε την παιδική σας ηλικία μέσω Quest και PC VR!

Ο αριθμός αυτός έχει σημειώσει μείωση από τον Μάρτιο του 2020, έπειτα από την απόφαση της Valve να αναθεωρήσει τη μεθοδολογία της έρευνάς της, ώστε να αναλύει τα αρχεία καταγραφής του SteamVR για τον προηγούμενο μήνα, αντί να λαμβάνει υπόψη μόνο τα τρέχοντα συνδεδεμένα headsets.

Κατά λέξη, μπορεί να φαίνεται πως η αγορά του PC VR έχει μειωθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ωστόσο, δύο σημαντικοί παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπόψη σε αυτή την εξέλιξη.

Αρχικά, ο δείκτης αυτός αποτελεί ένα ποσοστό. Αυτό σημαίνει, ότι εάν ο αριθμός των PC gamers αυξηθεί με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με τους χρήστες του PC VR, το εν λόγω ποσοστό θα υποχωρήσει, ακόμη και αν ο αριθμός των τελευταίων αυξηθεί σε απόλυτους όρους. Για να θεωρηθεί το PC VR επιτυχημένο, απαιτείται τουλάχιστον να κινείται παράλληλα με την ανάπτυξη του PC gaming.

Δεύτερον, ανακαλύπτουμε ότι η σημασία της όχι μόνο διατηρείται αλλά και ενισχύεται. Ένα σημαντικό ζήτημα με τα στατιστικά στοιχεία των χρηστών VR στην έρευνα του Steam είναι η συμπερίληψη της Κίνας. Τα πιο δημοφιλή PC VR headsets και παιχνίδια SteamVR δεν διατίθενται επισήμως στην Κίνα, ενώ ο αριθμός των Κινέζων χρηστών στο Steam σημειώνει σταθερή αύξηση κάθε χρόνο.

Δείτε πώς αποτυπώνεται το ίδιο διάγραμμα όταν καταγράφονται οι χρήστες του Steam που προτιμούν την Κινέζικη γλώσσα:

Steam

Αν και η Valve δεν επενδύει στην εισαγωγή σημαντικού νέου περιεχομένου VR στην πλατφόρμα SteamVR, σε αντίθεση με τη Meta και τη Sony που ενισχύουν το Quest και το PlayStation VR2, ο χώρος του PC VR διαθέτει ακόμη έναν αρκετά υψηλό βαθμό οργανικής δυναμικής για ανάπτυξη.

Διαβάστε επίσης: Sony: Θα είναι πλέον συμβατό το PlayStation VR2 με υπολογιστή;

Αν και η ανάπτυξη δεν είναι τόσο γρήγορη όσο σε άλλες κορυφαίες πλατφόρμες VR, υπάρχει εντούτοις ένα σημαντικό πεδίο για πρόοδο. Μάλιστα, η πιο οικονομική έκδοση του Quest 3, που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα, θα μπορούσε να προσελκύσει ένα νέο κύμα παικτών από τον χώρο του PC προς το VR.

Πηγή: uploadvr

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS