Η δημοφιλής πλατφόρμα Canva απέκτησε τη σουίτα δημιουργικού λογισμικού, Affinity, με στόχο να ενισχυθεί και να “χτυπήσει” την Adobe στη βιομηχανία του ψηφιακού σχεδιασμού. Η Canva ανακοίνωσε τη συμφωνία, με την οποία αποκτά τα Affinity Designer, Photo και Publisher, τρεις δημοφιλείς δημιουργικές εφαρμογές για Windows, Mac και iPad που παρέχουν παρόμοιες δυνατότητες με τα Illustrator, Photoshop και InDesign της Adobe, αντίστοιχα.
Είναι γνωστό ότι η Canva, με έδρα την Αυστραλία, προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους δημιουργικούς επαγγελματίες και ελπίζει ότι αυτή η εξαγορά θα τη βοηθήσει. Τον Ιανουάριο, η πλατφόρμα σχεδιασμού είχε περίπου 170 εκατομμύρια μηνιαίους παγκόσμιους χρήστες. Σε αντίθεση με την Adobe, η Canva δεν έχει δικές της εφαρμογές σχεδιασμού που προσελκύουν δημιουργικούς επαγγελματίες όπως εικονογράφους, φωτογράφους και συντάκτες βίντεο.
Δείτε επίσης: Airbus: Εξαγοράζει την INFODAS για την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας
Η εταιρεία εξήγησε ότι τα τελευταία χρόνια επικεντρωνόταν στην παροχή υπηρεσιών σε άτομα που δεν έχουν γνώσεις σχεδιασμού, αλλά τώρα θέλει να δώσει έμφαση και στους επαγγελματίες. “Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την Affinity, ξεκλειδώνουμε το πλήρες φάσμα των designers σε κάθε επίπεδο και στάδιο του σχεδιαστικού ταξιδιού”.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Οι εφαρμογές Affinity χρησιμοποιούνται από πάνω από τρία εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Σε μια συνέντευξη στην Sydney Morning Herald, ο συνιδρυτής της Canva, Cameron Adams, είπε ότι οι εφαρμογές Affinity θα παραμείνουν ξεχωριστές από την πλατφόρμα της Canva, αλλά θα γίνουν κάποιες μικρές ενσωματώσεις σταδιακά. “Οι ομάδες προϊόντων μας έχουν ήδη αρχίσει να συνομιλούν και έχουμε κάποια άμεσα σχέδια για ελαφριά ενσωμάτωση. Πιστεύουμε, ωστόσο, ότι τα ίδια τα προϊόντα θα είναι πάντα ξεχωριστά“, είπε ο Adams.
Δείτε επίσης: Η Nikon Εξαγοράζει τη Red Digital Cinema
Η εξαγορά αναμένεται να επηρεάσει τη βιομηχανία ψηφιακού σχεδιασμού με διάφορους τρόπους. Αρχικά, η Canva μπορεί να ενισχύσει την πλατφόρμα της με πιο προηγμένα εργαλεία σχεδιασμού, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά.
Με την Affinity και τους 90 υπαλλήλους της, η Canva έχει περισσότερες ευκαιρίες να ανταγωνιστεί την Adobe στην αγορά δημιουργικού λογισμικού. Και δεδομένου ότι η πλατφόρμα είναι ήδη πολύ δημοφιλής, μπορεί πράγματι να προσελκύσει επαγγελματίες.
Έπειτα, η εξαγορά αυτή μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ολοκληρωμένη λύση για τους σχεδιαστές, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα εργαλείων. Αυτό θα μπορούσε να κάνει την Canva μια πιο ελκυστική επιλογή για τους επαγγελματίες σχεδιαστές.
Δείτε επίσης: Εξαγορές και συγχωνεύσεις επιχειρήσεων κυβερνοασφάλειας
Η κυριαρχία της Adobe μπορεί να αμφισβητηθεί στη βιομηχανία ψηφιακού σχεδιασμού και μπορεί να αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό, καθώς η Canva επεκτείνει τις δυνατότητές της.
Τέλος, η εξαγορά αυτή θα μπορούσε να επηρεάσει την τιμολόγηση και την προσβασιμότητα των εργαλείων σχεδιασμού. Εάν η Canva μπορεί να προσφέρει πιο προηγμένα εργαλεία σε πιο προσιτές τιμές, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει τη δυναμική της αγοράς.
Πηγή: www.theverge.com