Το Fortnite OG βίωσε τεράστια επιτυχία, με ρεκόρ συμμετοχής πάνω από 44,7 εκατομμύρια παίκτες, οι οποίοι έπαιξαν συνολικά για περισσότερες από 102 εκατομμύρια ώρες.
Το Fortnite ανακοίνωσε τα νέα στο X/Twitter, λέγοντας:
“Είμαστε ενθουσιασμένοι από την ανταπόκριση που έλαβε το #FortniteOG”, συνέχισε ο λογαριασμός X του Fortnite. “Χθες ήταν η μεγαλύτερη μέρα στην ιστορία του Fortnite, με πάνω από 44,7 εκατομμύρια παίκτες να συμμετέχουν και 102 εκατομμύρια ώρες παιχνιδιού”.
Διαβάστε ακόμη: Η ‘Season OG’ του Fortnite Chapter 4 επιστρέφει στα Tilted Towers
Σύμφωνα με έναν ανεπίσημο, αλλά αξιόπιστο ιστότοπο στατιστικών για το Fortnite με την ονομασία Fortnite.GG, το παιχνίδι είχε χθες τον υψηλότερο αριθμό παικτών που έπαιζαν ταυτόχρονα. Συγκεκριμένα, στις 4 Νοεμβρίου, 6.172.463 παίκτες ανταγωνίζονταν στη μάχη του royal.
Για όσους δε γνωρίζουν, το Fortnite Chapter 4 Season OG επαναφέρει τους παίκτες στο αρχικό νησί του Fortnite και τους ταξιδεύει σε μια «διαφορετική περίοδο του παρελθόντος του Battle Royale, ξεκινώντας από το Κεφάλαιο 1 Σεζόν 5». Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες θα έχουν ξανά στη διάθεσή τους “Καλάθια αγορών, ATK, Assault Rifle, Pump Shotgun” και πολλά άλλα όπως πριν.
Μην ανησυχείτε, ωστόσο, καθώς το “sprint” και το “mantling” θα παραμείνουν για το ταξίδι επιστροφής στο νησί. Ωστόσο, η επιτυχία του Fortnite OG συνοδεύεται από το δυσάρεστο γεγονός ότι η Epic Games σκοπεύει να απολύσει 830 υπαλλήλους, που αντιστοιχούν στο 16% του συνολικού εργατικού δυναμικού της.
“Το τελευταίο διάστημα, ξοδεύουμε περισσότερα χρήματα από όσα κερδίζουμε, επενδύοντας στην επερχόμενη εξέλιξη του Epic και αναπτύσσοντας το Fortnite ως ένα οικοσύστημα που αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους δημιουργούς”, ανέφερε ο Sweeny σε ένα εσωτερικό σημείωμα. “Για αρκετό καιρό είχα την ελπίδα πως θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε αυτήν τη μετάβαση χωρίς να χρειαστεί να απολύσουμε προσωπικό. Τώρα, όμως, αντιλαμβάνομαι πως αυτή η προσδοκία δεν ήταν ρεαλιστική.”
Καθώς το Fortnite ανακάμπτει, η εστίαση της ανάπτυξής του επικεντρώνεται κυρίως στο περιεχόμενο που δημιουργείται, με μεγάλη κατανομή εσόδων. Αυτή είναι μια επιχείρηση με μικρότερο περιθώριο κέρδους σε σύγκριση με το παρελθόν, όταν το Fortnite Battle Royale ήταν στα πρόθυρα της επιτυχίας και της διεύρυνσής του.
Διαβάστε σχετικά: Fortnite: Παίκτες μπορούν τώρα να κάνουν αίτηση για μέρος του διακανονισμού της FTC
Πηγή: ign.com