Το Baldur’s Gate 3 είναι ένα παιχνίδι που υλοποιεί την αρχική εμπειρία του Dungeons & Dragons, υιοθετώντας τις αρχές της καθηλωτικής προσομοίωσης. Οι immersive sims, όπως τα pen and paper RPGs, λειτουργούν με τις ίδιες αρχές όπου ο παίκτης κοιτάζει ένα πρόβλημα και ρωτάει αν μπορεί να το κάνει. Το παιχνίδι ή ο υπεύθυνος παιχνιδιού απαντά με ένα ναι ή όχι. Το Baldur’s Gate 3 είναι μια σύνθεση του RPG και της καθηλωτικής προσομοίωσης, δίνοντας έμφαση στην επιλογή και την έκφραση του παίκτη. Προσομοιώνει φυσικές ιδιότητες, όπως η μάζα μιας κουκουβάγιας και είναι παρόμοιο με το τελευταίο μεγάλο RPG της Larian, το Divinity: Original Sin 2.
Δείτε επίσης: Baldur’s Gate 3: Πώς να σώσετε τον Zevlor από το Moonrise Towers
Στο πρώιμο παιχνίδι του Baldur’s Gate 3, ο παίκτης μπορεί να αποκτήσει ένα από τα καλύτερα σπαθιά βάζοντας τον Shadowheart να χρησιμοποιήσει την Εντολή: Drop στον Commander Zhalk, έναν NPC που εμφανίζεται στον πρόλογο. Αυτό είναι ένα παράδειγμα της ενέργειας “μπορείς να το κάνεις αυτό!;” στην οποία στόχευαν τα παιχνίδια PC, όπου τα παιχνίδια είναι χτισμένα γύρω από έναν πολύπλοκο λογικό πυρήνα αλληλένδετων συστημάτων που αντιδρούν με νόημα στις επιλογές του παίκτη. Δύο αρχι-εχθροί σύντροφοι που συναντάμε στην πρώτη πράξη μπορούν να γίνουν πολύ καλοί φίλοι, αν επιδιορθωθεί η παρεξήγησή τους. Ένας άλλος σύντροφος, που πάσχει από μια πάθηση που μπορεί να μειωθεί μόνο αν καταναλώσετε όλα τα καλά λάφυρα, μπορεί να απομακρυνθεί και να πεθάνει αν του το πείτε. Αυτές οι παρερμηνείες των κοινωνικών καταστάσεων και οι επακόλουθες υπερβολικές αντιδράσεις είναι μόνιμες. Η πολυπλοκότητα του σχεδιασμού μιας αφήγησης που μπορεί να αντέξει την παρορμητική και μόνιμη δολοφονία βασικών χαρακτήρων από τον παίκτη μέσα σε λίγα λεπτά από τη στιγμή που θα τους συναντήσει, είναι αδιανόητη.
Ο διευθυντής σχεδιασμού του στούντιο της Obsidian, Josh Sawyer, σχολίασε την πολυπλοκότητα της σκηνοθεσίας των συνομιλιών στο Baldur’s Gate 3, ακόμη και με την αυτοματοποιημένη κινηματογραφική εγκατάσταση. Αυτή η πολυπλοκότητα επεκτείνεται στο χτίσιμο και την εξέλιξη των χαρακτήρων, όπου ο χαρακτήρας ενός παίκτη μπορεί να αποτύχει σε μια μάχη και να χάσει τις ικανότητες της κλάσης του, αναγκασμένος να αναλάβει το μανδύα μιας νέας υποκλάσης. Το Baldur’s Gate 3 είναι ασυμβίβαστο στην επιτυχία του, όπου οι παίκτες πρέπει να πασχίζουν για να βρουν πόρους, σε αντίθεση με το Deus Ex: Human Revolution όπου οι πόροι αφήνονται πεταμένοι στην περίμετρο της περιοχής στην οποία χρειάζονται.
Ανακαλύψτε τον Μικροσκοπικό Εξωπλανήτη κοντά στο Άστρο του Μπαρναρντ
Το ρομπότ AV1 βοηθά άρρωστα παιδιά να μην χάνουν μαθήματα
Τυφώνας Milton: Αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper
Η πρώτη μεγάλη περιοχή στο Baldur’s Gate 3 είναι το στρατόπεδο των καλικάντζαρων, ένας αρχαίος ναός της θεάς Selune που έχει καταληφθεί από καλικάντζαρους που κινητοποιούνται για πόλεμο. Η έκβαση αυτής της περιοχής μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την προσέγγιση του παίκτη. Η μάχη με το τρίο των αρχηγών κατά μέτωπο μπορεί να είναι σκληρή και μπορεί εύκολα να εξοντώσει ολόκληρη την ομάδα του παίκτη. Με αρκετό sidequesting, ο παίκτης μπορεί να αφανίσει το στρατόπεδο από έξω προς τα μέσα, αλλά είναι πιο πιθανό να προσεγγίσει το πρόβλημα σαν τον πράκτορα 47.
Πρόταση: Stray Gods: Το RPG καθυστερεί για να αποφύγει το Baldur’s Gate 3
Μια στρατηγική είναι να πει ψέματα σε μια από τις αρχηγούς του στρατοπέδου για την πίστη σας και να την πείσετε να πάει μόνη της στα σκοτεινά διαμερίσματά της, όπου ο απατεώνας βρικόλακας Astarion περιμένει στις σκιές. Αφού ο Astarion απενεργοποιήσει κρυφά τα πολεμικά τύμπανα των καλικάντζαρων στο υπόλοιπο ιερό, οι σαμάνοι καλικάντζαροι γίνονται τα θύματα μιας εκστρατείας ανταρτών. Υπό αυτές τις βέλτιστες συνθήκες, ο παίκτης μπορεί να αντιμετωπίσει τον τύραννο των hobgoblin Dror Ragzlin σε μια μονόπλευρη μάχη. Ανταλλάσσοντας μια συμφωνία με έναν παράξενο δράκο, ο παίκτης μπορεί να έχει άφθονες ενισχύσεις: τρία ογκώδη τανκς που μετατρέπουν αμέσως τους μικρότερους καλικάντζαρους σε πολτό. Ο παίκτης μπορεί να νικήσει τον Dror Ragzlin ρίχνοντας εύφλεκτες λίμνες λίπους κάτω από τα πόδια του και παρακολουθώντας τον να γλιστρά και να πέφτει. Η drow μπορεί να αντιμετωπιστεί σε μια μάχη όρθια αφού επιστρατεύσει τον druid Halsin, ο οποίος μπορεί να την κατασπαράξει μέχρι θανάτου σε δύο γύρους. Άλλοι παίκτες έχουν βρει ακόμα πιο δημιουργικούς τρόπους για να προσεγγίσουν αυτή την περιοχή, όπως ο Matt Mercer του Critical Role που έφτιαξε έναν πύργο από κουτιά αρκετά ψηλό για να τηλεμεταφερθεί στην κορυφή του The Counting House με ένα βέλος μετατόπισης ή ο Gale που συρρίκνωσε έναν από τους paladins του Tyr στο μέγεθος ενός μικρού βρέφους για να τον πετάξει ο Karlach σαν μπάλα.
Το Baldur’s Gate 3 είναι ένα παιχνίδι που μοιάζει με το αποκορύφωμα πολλών ετών καινοτομίας στο σχεδιασμό παιχνιδιών. Η Larian έχει παντρέψει το ανοιχτό RPG με μια ιστορία και χαρακτήρες που ενδιαφέρουν τους παίκτες, μπλέκοντας την αφήγηση και τους μηχανισμούς με τους ίδιους ευφυείς τρόπους που κάνει ένας καλός DM. Το παιχνίδι είναι ένα μνημειώδες επίτευγμα, με έναν κόσμο τόσο αντιδραστικό και ελκυστικό που έχει διεισδύσει στο mainstream. Το Baldur’s Gate 3 μοιάζει με ένα RPG που θα καθορίσει μια εποχή, όπως ακριβώς έκαναν τα κλασικά immersive sims για τη δική τους.
Διαβάστε επίσης: Baldur’s Gate 3: Αποκτά ένα δωρεάν prequel δολοφονίας μυστηρίου
πηγή πληροφοριών:pcgamer.com