ΑρχικήsecteamΤο 75% των καταναλωτών θα εγκατέλειπε ένα brand που χτυπήθηκε από ransomware

Το 75% των καταναλωτών θα εγκατέλειπε ένα brand που χτυπήθηκε από ransomware

Το σαράντα τοις εκατό των καταναλωτών αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό τις δυνατότητες προστασίας των δεδομένων των οργανισμών και, σύμφωνα με την Object First, το 75% θα μεταπηδούσε σε άλλες εταιρείες μετά από μια επίθεση ransomware.

Δείτε επίσης: Neo_Net: Στοχεύει τράπεζες παγκόσμια με Android malware!

ransomware

Οι καταναλωτές ζητούν προστασία των δεδομένων

Επιπλέον, οι καταναλωτές ζητούν αυξημένη προστασία των δεδομένων από τους προμηθευτές, με το 55% να προτιμά εταιρείες με ολοκληρωμένα μέτρα προστασίας δεδομένων, όπως αξιόπιστα αντίγραφα ασφαλείας και ανάκτηση, προστασία με κωδικό πρόσβασης και στρατηγικές διαχείρισης ταυτότητας και πρόσβασης.

Καθώς οι οργανισμοί εντείνουν τις πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού τους, ο όγκος των δεδομένων επεκτείνεται εκθετικά, ενώ οι επιθέσεις ransomware κυριαρχούν στο τοπίο των κυβερνοαπειλών.

Δείτε επίσης: 2023: 33 νοσοκομεία στις ΗΠΑ έχουν υποστεί επίθεση ransomware

Η έρευνα έδωσε έμφαση στις εξελισσόμενες ανησυχίες και απαιτήσεις για ισχυρές στρατηγικές δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, προστασίας και ανάκτησης. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την αναγκαιότητα ενός προληπτικού, αποτελεσματικού σχεδίου δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και αποκατάστασης για την παράκαμψη περίπλοκων, χρονοβόρων και δαπανηρών διαδικασιών αποκατάστασης που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη των προμηθευτών και να θέσουν σε κίνδυνο τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

«Δεδομένου του απαραίτητου ρόλου των δεδομένων στον σημερινό κόσμο, δεν είναι περίεργο που οι καταναλωτές αναζητούν μεγαλύτερη προστασία καθώς οι οργανισμοί παράγουν και καταναλώνουν περισσότερα δεδομένα από ποτέ. Με την κλιμακούμενη απειλή ransomware, η προστασία δεδομένων πρέπει να αποτελεί βασικό μέλημα για κάθε επιχείρηση. Αν και η αποτροπή μιας επίθεσης ransomware είναι το ιδανικό σενάριο, δεν είναι πάντα εφικτό», δήλωσε ο David Bennett, Διευθύνων Σύμβουλος της Object First.

“Οι καταναλωτές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την προστασία των δεδομένων και οι οργανισμοί πρέπει να θέσουν ως προτεραιότητα τη διασφάλιση των δεδομένων των καταναλωτών από τις σύγχρονες απειλές. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την εμπέδωση της αμετάβλητης ανθεκτικότητας των δεδομένων ως βασικού συστατικού της στρατηγικής τους για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο“, συνέχισε ο Bennett.

Οι ανησυχίες των καταναλωτών αυξάνονται

Ογδόντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών αναφέρουν ότι αισθάνονται “πολύ φοβισμένοι ή ανήσυχοι” για τα δεδομένα τους που βρίσκονται στην κατοχή οργανισμών που δεν διαθέτουν ισχυρή ανθεκτικότητα έναντι του ransomware. Μετά από μια επίθεση, ένας στους τρεις καταναλωτές απαιτεί αποδείξεις για ανθεκτικές στρατηγικές δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και ανάκτησης και το τριάντα τοις εκατό χάνει κάθε εμπιστοσύνη στο σχέδιο προστασίας δεδομένων της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Δημιουργήθηκε μια νέα έκδοση του εργαλείου DDoSia

Το 75% των καταναλωτών είναι έτοιμοι να στραφούν σε έναν ανταγωνιστή σε περίπτωση που μια εταιρεία υποστεί επίθεση ransomware. Επιπλέον, μια δεύτερη επίθεση ransomware προκαλεί το εξήντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών να επανεκτιμήσουν την αρνητική τους αντίληψη για τις πρακτικές προστασίας και ανάκτησης δεδομένων.

Οι επιθέσεις ransomware επηρεάζουν διαφορετικά τις γενιές

Ενώ το 37% της Gen Z προτιμά μια συγγνώμη από τις εταιρείες που έχουν υποστεί επίθεση ransomware, κατατάσσοντας την κατά 12% υψηλότερα από τη χρηματική αποζημίωση, οι Baby Boomers είναι λιγότερο επιεικείς: το 74% από αυτούς συμφωνεί ότι η εμπιστοσύνη τους στον προμηθευτή έχει πληγεί ανεπανόρθωτα μετά από περισσότερες από μία επιθέσεις ransomware, σε σύγκριση με μόλις το 34% της Gen Z.

Η έρευνα της ObjectFirst καταδεικνύει μια ανησυχητική αύξηση της ανησυχίας των καταναλωτών σχετικά με την ικανότητα των εταιρειών να προστατεύουν τα δεδομένα τους από επιθέσεις ransomware. Η αμετάβλητη, επιτόπια αποθήκευση αντιγράφων ασφαλείας μπορεί να παρέχει στους πωλητές ασφαλή, αμετάβλητα και ανθεκτικά στα λύτρα δεδομένα, αποκαθιστώντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και διατηρώντας τη φήμη του brand.

Πηγή πληροφοριών: helpnetsecurity.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS