ΑρχικήinetInstagram και Facebook εισάγουν περισσότερα όρια στη στόχευση εφήβων με διαφημίσεις

Instagram και Facebook εισάγουν περισσότερα όρια στη στόχευση εφήβων με διαφημίσεις

Η Meta κάνει κάποιες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι εφαρμογές της χειρίζονται τη διαφήμιση και τους νέους χρήστες. Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι διαφημιστές στο Instagram και το Facebook δεν θα μπορούν να αξιοποιήσουν τόσα εξατομικευμένα δεδομένα για να στοχεύσουν διαφημίσεις σε εφήβους. Οι χρήστες κάτω των 18 ετών θα έχουν επίσης νέες δυνατότητες με περισσότερες επιλογές σχετικά με το ποιες διαφημίσεις βλέπουν και γιατί.

Δείτε επίσης: Ο John Carmack, επαγγελματίας στο VR παραιτήθηκε από τη Meta

instagram facebook

Από τον επόμενο μήνα, η Meta θα καταργήσει την επιλογή στόχευσης διαφημίσεων σε έφηβους χρήστες με βάση το φύλο. Η εταιρεία θα τερματίσει επίσης τη δυνατότητα των διαφημιζόμενων να στοχεύουν εξατομικευμένες διαφημίσεις σε χρήστες κάτω των 18 ετών με βάση τη δραστηριότητά τους εντός εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένου του ποιους ακολουθούν στο Instagram και ποιες σελίδες τους αρέσουν στο Facebook.

Δείτε επίσης: Microsoft, Amazon και Meta εγκαταλείπουν γραφεία σε Ευρώπη-Λονδίνο

Μετά τις αλλαγές, οι εξατομικευμένες διαφημίσεις σε αυτές τις εφαρμογές θα βασίζονται μόνο στην ηλικία και την τοποθεσία του χρήστη για να καθορίσουν τη συνάφεια. Σύμφωνα με τη Meta, η τοποθεσία είναι απαραίτητη για την αξιολόγηση των προϊόντων και των υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα στην περιοχή ενός χρήστη.

Σε δύο μήνες, το Facebook και το Instagram θα αναπτύξουν και νέους ελέγχους για έφηβους χρήστες (τα παιδιά κάτω των 13 ετών δεν επιτρέπονται σε αυτές τις εφαρμογές — τεχνικά). Οι έφηβοι θα έχουν την επιλογή να «βλέπουν λιγότερα» από ένα συγκεκριμένο θέμα, διαμορφώνοντας τις διαφημίσεις που θα τους προβάλλει η πλατφόρμα.

Αυτές οι αλλαγές είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια για τη δημιουργία ορισμένων εκ των υστέρων προστασιών απορρήτου για τους νεότερους χρήστες της Meta. Το 2021, το Instagram απέκλεισε τους διαφημιστές να στοχεύουν εφήβους με βάση τα ενδιαφέροντά τους ή τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα εκτός της εφαρμογής.

Δείτε επίσης: Meta Cambridge Analytica: Διακανονισμός ύψους 725 εκατομμυρίων

Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας διεξήγαγε διετή έρευνα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το Instagram χειριζόταν λογαριασμούς χρηστών για παιδιά ηλικίας 13 έως 17 ετών, ιδιαίτερα την πρακτική της εταιρείας να δημοσιοποιεί αυτούς τους λογαριασμούς από προεπιλογή και να επιτρέπει στους ανηλίκους που επιλέγουν επαγγελματικούς λογαριασμούς να κοινοποιούν τους τηλεφωνικούς αριθμούς τους και άλλα στοιχεία επικοινωνίας.

Στη Meta επιβλήθηκε πρόστιμο περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων για αυτές τις παραβάσεις. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία είπε ότι σχεδίαζε να ασκήσει έφεση και επέκρινε την ιρλανδική ρυθμιστική αρχή για την τιμωρία της εταιρείας για τις προηγούμενες πολιτικές της.

Οι σταδιακές αλλαγές της Meta προφανώς σταματούν να απενεργοποιούν εντελώς τις διαφημίσεις για τους εφήβους, μια λύση που δεν θα ήταν παράλογη δεδομένων των κινδύνων που εμπεριέχονται. Η απόφαση της εταιρείας να παραμείνουν υποδηλώνει ότι οι νεότεροι χρήστες της είναι αρκετά πολύτιμοι από διαφημιστική προοπτική, ώστε η Meta να είναι διατεθειμένη να διακινδυνεύσει μελλοντικές ρυθμιστικές διαμάχες.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS