Όπως δήλωσε ο Elon Musk στην εκδήλωση παρουσίασης της Tesla, η νέα τεχνολογία ηλεκτρικών κινητήρων της εταιρείας, φέρνει ταχύτερη φόρτιση και πολλά νέα χαρακτηριστικά ψυχαγωγίας.
Δείτε επίσης: Η Tesla κάνει προσλήψεις: Ψάχνει οδηγούς για να δοκιμάσουν τα self-driving αυτοκίνητα
Η μεγαλύτερη καινοτομία είναι ένας νέος ρότορας με άνθρακα στους νέους ηλεκτρικούς κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι ένας εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας, που είναι μικρός αλλά ισχυρός.
Πρόκειται για μια τεράστια βελτίωση όχι μόνο για το αρχικό μοντέλο S από το 2012, αλλά και για το πιο πρόσφατο Performance S από το 2019.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Το πρόγραμμα Palladium περιλάμβανε επίσης μια νέα μπαταρία, την οποία ο Musk επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, αλλά δεν δημοσίευσε περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με αυτή.
Ο Musk επιβεβαίωσε επίσης ότι η Tesla κατάφερε να επιτύχει τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας για οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής με 0,208. Μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις, ήταν η νέα αντλία θερμότητας και το θερμικό σύστημα στο νέο μοντέλο S.
Γνωρίζουμε ότι η Tesla έχει επικεντρωθεί στο σχεδιασμό πολύ αποδοτικών αντλιών θερμότητας, για να βοηθήσει στην απόδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της σε ψυχρότερα κλίματα, ξεκινώντας από το model Y και αργότερα το model 3.
Τώρα η Tesla σχεδίασε μία νέα αντλία, η οποία “είναι 30% καλύτερη σε κρύο κλίμα και απαιτεί 50% λιγότερη ενέργεια για θέρμανση καμπίνας σε συνθήκες ψύξης.” Εάν αυτό ισχύει, θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην απόδοση σε κρύα κλίματα.
Δείτε ακόμα: Tesla: Mετάβαση στο “Tesla Vision”- Τέλος το ραντάρ σε Model 3 και Y
Σύμφωνα με πληροφορίες, το μεγαλύτερο ψυγείο μπροστά θα επιτρέψει υψηλότερη απόδοση.
Η Tesla μίλησε επίσης για ταχύτητες 0-60 mph σε 1,99 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 200 mph, αν και αυτές οι προδιαγραφές ήταν ήδη γνωστές πριν από την εκδήλωση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος ανέφερε επίσης την ικανότητα γρήγορης φόρτισης του νέου Model S για απόσταση 187 μιλίων σε 15 λεπτά. Μέχρι τώρα, το σημείο που υστερούσε η Tesla από τον ανταγωνισμό, είναι οι ταχύτητες γρήγορης φόρτισης.
Όπως συνήθως, η Tesla επικεντρώνεται πρώτα στην ασφάλεια και η αυτοκινητοβιομηχανία είχε εξαιρετικό ιστορικό στις δοκιμές σύγκρουσης.
Ο Musk ανακοίνωσε ότι αναμένει ότι η εταιρεία θα πετύχει τη χαμηλότερη πιθανότητα τραυματισμού σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο που έχει δοκιμαστεί ποτέ, με το Model S Plaid, κάτι που θα σήμαινε ότι θα σπάσει το δικό του ρεκόρ.
Η υπόλοιπη παρουσίαση επικεντρώθηκε στο εσωτερικό του νέου Model S, το οποίο είχε ήδη αποκαλυφθεί, αλλά ο Musk εξήγησε κάποιες αλλαγές με περισσότερες λεπτομέρειες.
Μία από αυτές είναι η λειτουργία “αυτόματη αλλαγή“, η οποία χρησιμοποιεί το Autopilot για να προβλέψει ποια λειτουργία οδήγησης (Drive, Reverse, Neutral ή Park) πρέπει να χρησιμοποιεί το όχημα. Μία από τις μεγαλύτερες νέες λεπτομέρειες σχετικά με το εσωτερικό, που αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, είναι ότι η Tesla κατάφερε να συμπιέσει περισσότερο χώρο για τα πίσω καθίσματα.
Δείτε επίσης: Τα νέα μοντέλα Tesla χρησιμοποιούν ίδιο επεξεργαστή με το PlayStation 5
Ο Musk μίλησε επίσης για το νέο σύστημα ήχου εσωτερικού σχεδιασμού, που χρησιμοποιεί ένα νέο κωδικοποιητή για να προσφέρει τον καλύτερο δυνατό ήχο.
Η Tesla έχει επίσης σχεδιάσει το δικό της νέο ακουστικό γυαλί, το οποίο ο Διευθύνων Σύμβουλος ισχυρίστηκε ότι θα βελτιώσει σημαντικά τους θορύβους της καμπίνας, κάτι που υπήρξε πρόβλημα στα οχήματα της Tesla στο παρελθόν.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κυκλοφόρησε επίσης μια γρήγορη επίδειξη της νέας διεπαφής χρήστη που είναι πλέον πιο προσαρμόσιμη και χρησιμοποιεί καλύτερες κινήσεις.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Musk αναφέρθηκε επίσης στην απόδοση των παιχνιδιών του νέου Model S. Έχουμε ήδη αναφέρει ότι η Tesla χρησιμοποιεί τη νέα AMD RDNA 2 GPU με την ίδια υπολογιστική απόδοση με το Playstation 5.