ΑρχικήinetStarbucks: Το Facebook ανησυχεί ότι θα διαγράψει την σελίδα του

Starbucks: Το Facebook ανησυχεί ότι θα διαγράψει την σελίδα του

Η Starbucks φαίνεται ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει την πλατφόρμα του Facebook, μετά από τον μεγάλο αριθμό αρνητικών σχολίων που δέχτηκε σε σχέση με ορισμένες αναρτήσεις της, σχετικά με φυλετικά και κοινωνικά ζητήματα.

Δείτε επίσης: Το Instagram θα φιλτράρει τα DM αγνώστων που περιέχουν ύβρεις

Starbucks Facebook

Σε εσωτερικές συζητήσεις, οι υπάλληλοι του Facebook που διαχειρίζονται τη σχέση του κοινωνικού δικτύου με την Starbucks, είπαν ότι η εταιρεία έχει απογοητευτεί τόσο πολύ από το μίσος και τη μισαλλοδοξία στην πλατφόρμα, που μπορεί να αφαιρέσει τη σελίδα της. Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα αποτελέσει την πρώτη εταιρεία αυτού του μεγέθους που αποχωρεί από την πλατφόρμα του Facebook.

«Η Starbucks βρίσκεται στη διαδικασία αξιολόγησης της οργανικής της παρουσίας στο FB και αν θα πρέπει να συνεχίσει να έχει παρουσία στην πλατφόρμα», έγραψε ένας υπάλληλος του Facebook στους συναδέλφους του νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. «Όποτε δημοσιεύει αναρτήσεις σε σχέση με κοινωνικά ζητήματα ή την αποστολή και τις αξίες της (π.χ. BLM, LGBTQ, βιωσιμότητα / κλιματική αλλαγή κ.λπ.), κατακλύζεται από αρνητικά / μη ευαίσθητα σχόλια που σχετίζονται με το μίσος.»

Δείτε ακόμα: Το Facebook απειλεί τους χρήστες iOS με απαίτηση πληρωμής

Ο υπάλληλος συνέχισε να σημειώνει ότι η ομάδα διαχείρισης κοινότητας του Starbucks δυσκολεύτηκε να μετριάσει τα αρνητικά σχόλια και δεν μπορεί να τα απενεργοποιήσει στη σελίδα της. Μεταβίβασε επίσης μια σειρά από ερωτήσεις από τη διαχείριση της Starbucks, οι οποίες προσπάθησαν να κατανοήσουν πώς οι αλγόριθμοι του Facebook εποπτεύουν ή ενισχύουν τα σχόλια σε αναρτήσεις.

Starbucks Facebook

Η επαναξιολόγηση της Starbucks για την παρουσία της στο Facebook έρχεται εν μέσω μιας ευρύτερης εκτίμησης του μίσους και της παραπληροφόρησης, που συνεχίζει να πολλαπλασιάζεται στην πλατφόρμα. Την περασμένη εβδομάδα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Premier League και οι 20 σχετικές ομάδες ποδοσφαίρου της, μποϊκοτάρισαν το Facebook και την εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών Instagram, για τέσσερις ημέρες σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης για τη συνεχή ρατσιστική κακοποίηση που αντιμετωπίζουν οι παίκτες σε αυτές τις πλατφόρμες.

Δείτε επίσης: English Premier League: Το site της West Ham διέρρευσε στοιχεία οπαδών

Πέρυσι, η Starbucks ήταν μια από τις εκατοντάδες εταιρείες που σταμάτησαν τη διαφήμιση στο Facebook ως μέρος της καμπάνιας “Stop Hate for Profit“, η οποία προσπάθησε να πιέσει το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου ώστε να πάρει μια πιο σκληρή στάση για τα ρατσιστικά σχόλια και το περιεχόμενο μίσους στην πλατφόρμα του.

Η εκπρόσωπος της Starbucks, Sanja Gould, δεν επιβεβαίωσε εάν η εταιρεία σκέφτεται όντως να αφαιρέσει τη σελίδα της στο Facebook, αλλά δήλωσε ότι η εταιρεία είναι «ενάντια στη ρητορική μίσους».

Σε μια δήλωση, ο εκπρόσωπος του Facebook Dani Lever είπε ότι η εταιρεία προσφέρει “εργαλεία για τον περιορισμό αυτού του περιεχομένου, ώστε να μην εμφανίζεται στις σελίδες των συνεργατών, συμπεριλαμβανομένων τρόπων ώστε οι επιχειρήσεις να ελέγχουν όσους μπορούν να σχολιάσουν τις αναρτήσεις τους“.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS