Τις τελευταίες μέρες, είναι πιθανό να έχετε ακούσει ότι η Apple ανάγκασε τις εφαρμογές να εμφανίζουν μια ειδοποίηση, που ρωτά τους χρήστες αν θέλουν η εφαρμογή να παρακολουθεί τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα.
Δείτε επίσης: Η Apple προσπάθησε να πείσει το Netflix να διατηρήσει τις in-app συνδρομές
Το Facebook είναι μία από τις εφαρμογές αυτές και είναι σίγουρα δυσαρεστημένο με αυτή την εξέλιξη, αφού κερδίζει χρήματα παρακολουθώντας την δραστηριότητα των χρηστών στο διαδίκτυο.
Για το λόγο αυτό, φαίνεται ότι η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, προσπαθεί τώρα να τρομάξει τους χρήστες τόσο της εφαρμογής Facebook για iOS όσο και του Instagram για iOS.
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Ανακαλύψτε το Νέο Ανθρωποειδές Ρομπότ GR-2!
Όπως ανέφερε ο πρώην ανώτερος σύμβουλος του Λευκού Οίκου, Ashkan Soltani, το Facebook εμφανίζει τη δική του ειδοποίηση που αποσκοπεί στο να κάνει τους χρήστες iOS να συναινέσουν στην παρακολούθηση. Η ειδοποίηση βασίζεται στον τεράστιο ενθουσιασμό των χρηστών για πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις. Εν ολίγης λέει ότι η παρακολούθηση που συντελείται, γίνεται για να βοηθήσει κυρίως τις μικρές επιχειρήσεις.
Δείτε ακόμα: Το Instagram θα φιλτράρει τα DM αγνώστων που περιέχουν ύβρεις
Ωστόσο λέει και κάτι άλλο: “Βοηθήστε να διατηρήσουμε το Facebook δωρεάν.” Η ίδια «απειλή» εμφανίζετε και στους χρήστες του Instagram.
Το Facebook φαίνεται πρόθυμο να δοκιμάσει ό, τι μπορεί για να κάνει περισσότερους χρήστες iOS να αφήσουν την παρακολούθηση να συνεχίσει. Όπως μερικοί μπορεί να φανταστούν, το Facebook φοβάται ότι μπορεί να χάσει μεγάλο κέρδος.
Αυτό φυσικά θα μπορούσε να λειτουργήσει ευεργετικά σε ορισμένες περιπτώσεις. Εάν το Facebook προχωρήσει σε απαίτηση πληρωμής, θα είναι πλέον ένα είδος επιχείρησης. Οι χρήστες θα γίνουν πελάτες και θα αγοράζουν το προϊόν αντί να είναι οι ίδιοι το προϊόν.
Δείτε επίσης: Οι κινεζικές τηλεοράσεις κατασκοπεύουν τους χρήστες;
Θα είναι σε θέση να περιμένουν εξυπηρέτηση, ενώ το Facebook θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανησυχίες τους ανά πάσα στιγμή. Θα μπορούσαν ακόμη και να καταλάβουν πώς λειτουργούν πραγματικά οι έλεγχοι απορρήτου του Facebook και να απαιτούν ακόμη μεγαλύτερη απλότητα.
Φυσικά κάτι τέτοιο είναι μάλλον απίθανο να συμβεί. Ο Mark Zuckerberg είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει εδώ και χρόνια. Και είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα βρει έναν βολικό τρόπο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της πλατφόρμας του.