HomeinetΤο Tesla Autopilot λειτουργεί εύκολα ακόμα και χωρίς οδηγό

Το Tesla Autopilot λειτουργεί εύκολα ακόμα και χωρίς οδηγό

Μετά τα τελευταία θανατηφόρα ατυχήματα που αφορούσαν οχήματα Tesla, η Consumer Reports απέδειξε την Πέμπτη ότι είναι απλό να ξεγελάσει κάποιος το σύστημα Autopilot της εταιρείας, ώστε να πιστέψει πως υπάρχει κάποιος στη θέση του οδηγού ενώ δεν υπάρχει.

Δείτε επίσης: Tesla ατύχημα: Σκοτώθηκαν δύο άνδρες – Δεν οδηγούσε κανένας!

Tesla Autopilot

Η δοκιμή και το βίντεο που δημοσιεύτηκαν, δείχνουν ότι δεν χρειάζεται να είναι κάποιος πίσω από το τιμόνι για να λειτουργήσει το σύστημα Autopilot. Σύμφωνα με την αρχική έρευνα για το τελευταίο ατύχημα στο Τέξας, κανένα από τα δύο θύματα που σκοτώθηκαν σε ένα μοντέλο Tesla S, δεν οδηγούσε το αυτοκίνητο.

Ενώ αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες από τοπικούς και ομοσπονδιακούς ερευνητές, η δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από την Consumer Reports, υπογραμμίζει πόσο εύκολο είναι να μπερδέψουμε το σύστημα Autopilot της Tesla, το οποίο βαθμολογείται ως σύστημα βοήθειας οδηγού επιπέδου 2 στην κλίμακα αυτονομίας SAE. (Κανένα όχημα προς πώληση σήμερα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως «αυτο-οδηγούμενο αυτοκίνητο»).

Αρχικά, ο Jake Fisher, ανώτερος διευθυντής των αυτόματων δοκιμών της CR, ασχολήθηκε με το Autopilot μειώνοντας την ταχύτητα στο μηδέν. Αυτό δεν αποσυνδέει το σύστημα και ενώ το αυτοκίνητο σταμάτησε, έβαλε βάρος στο τιμόνι. Με το βάρος που χρησιμοποιήθηκε για να μιμηθεί το χέρι του οδηγού στο τιμόνι, ο Fisher έφυγε από το κάθισμα του οδηγού, αφήνοντας τη ζώνη ασφαλείας δεμένη στη θέση της και μετακινήθηκε στο κάθισμα του συνοδηγού.

Δείτε ακόμα: Πώς να αγοράσετε ένα Tesla αυτοκίνητο με Bitcoin;

Tesla Autopilot

Από εκεί, αύξησε την ταχύτητα και το Autopilot άρχισε να κάνει ελιγμούς. Με τον τρόπο αυτό, το αυτοκίνητο πιστεύει ότι ένα άτομο παραμένει πίσω από το τιμόνι. Το Autopilot δεν χρησιμοποιεί κάμερα ή οτιδήποτε άλλο για να διασφαλίσει ότι ο οδηγός είναι παρών και προσέχει τον δρόμο μπροστά, όπως κάνουν τα συστήματα της General Motors, της Ford και άλλων.

«Το σύστημα όχι μόνο απέτυχε να βεβαιωθεί ότι ο οδηγός πρόσεχε το δρόμο, αλλά επίσης δεν μπορούσε να διακρίνει εάν υπήρχε καν οδηγός εκεί», δήλωσε ο Fisher. «Η Tesla υστερεί σε σχέση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η GM και η Ford, που σε μοντέλα με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, χρησιμοποιούν τεχνολογία για να βεβαιωθούν ότι ο οδηγός κοιτάζει το δρόμο.»

Μετά το ατύχημα και το μεγάλο ενδιαφέρον της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Elon Musk, έγραψε στο Twitter ότι τα πρώτα αρχεία καταγραφής δεδομένων, έδειξαν ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν στην λειτουργία Autopilot και δεν ήταν εξοπλισμένο με τη λειτουργία Full Self-Driving beta.

Δείτε επίσης: Elon Musk: «Δεν ήταν ενεργοποιημένο το Tesla Autopilot στο αυτοκίνητο που συγκρούστηκε»

Η CR σημειώνει ότι το Autopilot εξακολουθεί να κάνει πολλά λάθη, όπως και κάθε άλλο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που πωλείται με αυτοκίνητα. Και όταν κάνει ένα λάθος, μπορεί να σταματήσει απότομα, ενδεχομένως να οδηγήσει σε σύγκρουση εάν ο οδηγός δεν προσέχει ή δεν είναι έτοιμος να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

Το μόνο σχόλιο του Musk από την δημοσίευση της Consumer Reports και μετά, ήταν ότι «Φαίνεται λίγο περίεργο», σε απάντηση σε έναν ιδιοκτήτη Tesla που ισχυρίστηκε ότι τα μέσα ενημέρωσης «εντείνουν πραγματικά τις επιθέσεις εναντίον της Tesla».

Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

LIVE NEWS