Η Apple θα μπορούσε ήδη να είχε μια εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αν είχε δεχτεί την προσφορά πώλησης του CEO της Tesla, Elon Musk κατά τη διάρκεια των «πιο σκοτεινών ημερών» της εταιρείας.
Ο Musk την Τρίτη δημοσιεύσε μερικά tweet που ουσιαστικά ήταν απαντήσεις σε ένα άρθρο του Reuters ότι η Apple προχωρά με τα σχέδια των ηλεκτρονικών αυτοκινήτων στο Project Titan και δοκιμάζει την τεχνολογία μπαταρίας “επόμενου επιπέδου” που θα εντυπωσιάσει τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο που έκανε ο Steve Jobs με το πρώτο iPhone.
Οι επενδυτές αμφιβάλλουν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει ότι έδωσε η Apple στην επιχείρηση των smartphone, αλλά σύμφωνα με τις πηγές του Reuters, ο σχεδιασμός της μπαταρίας της Apple θα μπορούσε να μειώσει ριζικά το κόστος κατασκευής μπαταριών και να προσφέρει μεγαλύτερο εύρος από τη σημερινή τεχνολογία.
Ο Musk είπε ότι προσέφερε στον CEO της Apple Tim Cook την ευκαιρία να αγοράσει το Tesla για το 10% της τρέχουσας αξίας του κατά τη διάρκεια των «πιο σκοτεινών ημερών» του Model 3.
Καταιγίδες μεγαλύτερες από τη Γη εντοπίστηκαν στον Δία
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Αποκαλύψεις για τον Μεγαλύτερο Κρατήρα του Φεγγαριού
Η Tesla κυκλοφόρησε το Model 3 με αρχική τιμή 35.000 $ στα μέσα του 2017, αλλά έχασε τους αρχικούς της στόχους σε μεγάλο βαθμό. Ωστόσο, τα επόμενα δύο χρόνια το Model 3 έγινε το ηλεκτρονικό όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις.
Σύμφωνα με το Reuters, η Apple σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει μια μοναδική μπαταρία σχεδιασμού “monocell” που της δίνει μεγαλύτερη χωρητικότητα για να συσκευάζει ενεργό υλικό και να παρέχει μεγαλύτερη γκάμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Apple διερευνά επίσης το φωσφορικό σίδηρο λιθίου λόγω της ανθεκτικότητάς της στην υπερθέρμανση σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα σε οχήματα Tesla, smartphone και φορητούς υπολογιστές. Η Apple θα μπορούσε να ξεκινήσει την κατασκευή ενός οχήματος το 2024.
Ο Musk είπε ότι είναι «παράξενο, αν είναι αληθινό» το ότι η Apple εξερεύνησε αυτά τα υλικά για την τεχνολογία της μπαταρίας και υποστήριξε ότι η σχεδίαση ενός monocell είναι αδύνατη.
“Η Tesla χρησιμοποιεί ήδη φωσφορικό σίδηρο για αυτοκίνητα μεσαίας εμβέλειας που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο μας στη Σαγκάη”, έγραψε ο Musk.
“Ένα monocell είναι ηλεκτροχημικά αδύνατο, καθώς η μέγιστη τάση είναι ~ 100Χ πολύ χαμηλή. Ίσως σήμαινε ότι τα κελιά συνδέονται μεταξύ τους;”
“Κατά τις πιο σκοτεινές μέρες του προγράμματος Model 3, προσπάθησα να προσεγγίσω στον Tim Cook για να συζητήσω τη δυνατότητα της Apple να αποκτήσει την Tesla (για το 1/10 της τρέχουσας αξίας μας). Αρνήθηκε να γίνει η συνάντηση“, είπε ο Musk.
Τα σχόλια του Musk ήρθαν λίγες μέρες μετά την ένταξη του Tesla στον γενικό δείκτη S&P 500. Η εταιρεία έχει τώρα αξία κεφαλαιοποίησης αγοράς άνω των 600 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τοποθετώντας την κοντά στο Facebook και πολλές φορές πιο πολύτιμη από τη Ford και τη GM, παρά το γεγονός ότι έχει ουσιαστικά λιγότερα παραδοτέα. Με άλλα λόγια, ο Musk λέει ότι η Apple είχε την ευκαιρία να αγοράσει την Tesla, όταν η αξία της ήταν μόλις 60 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: zdnet.com