Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνονται επί του παρόντος στην Ευρώπη με το μερίδιο αγοράς να φθάνει σε νέα ρεκόρ σε πολλές χώρες. Εν μέσω της πανδημίας, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία, αλλά τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αυτά που έκαναν την διαφορά.
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημείωσαν ικανοποιητική πορεία αφού σε πολλές αγορές τα ηλεκτρικά οχήματα πραγματοποιήσαν ρεκόρ πωλήσεων σε σχέση με τα κλασσικά οχήματα.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην Ευρώπη, όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες εστιάζουν στα νέα ηλεκτρικά οχήματά τους λόγω των κανονισμών για τις εκπομπές ρίπων. Τον Νοέμβριο στην Γερμανία οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν το 10% του μεριδίου αγοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτό το νέο ρεκόρ στο μερίδιο της αγοράς είναι μια σημαντική ένδειξη ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγάλη επιτυχία.
Καταιγίδες μεγαλύτερες από τη Γη εντοπίστηκαν στον Δία
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Αποκαλύψεις για τον Μεγαλύτερο Κρατήρα του Φεγγαριού
Αλλά ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι μεταξύ των 10 ηλεκτρικών οχημάτων με τις καλύτερες πωλήσεις στην αγορά, τα 6 δεν είναι διαθέσιμα στη Βόρεια Αμερική:
- Renault Zoe
- Hyundai Kona EV
- VW ID.3
- Smart Fortwo
- VW e-Golf
- VW e-Up
- Tesla Model 3
- Opel Corsa E
- BMW i3
- Mazda MX-30
Αρκετά από αυτά τα οχήματα κυκλοφόρησαν πρόσφατα αποκλειστικά στην Ευρώπη, όπως το VW ID.3 και το Mazda MX-30.
Πέρα από την πανδημία, νομίζουμε ότι αυτό δείχνει δύο πράγματα: οι κανονισμοί λειτουργούν και περισσότερα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφορούν θα έχουν τεράστιο αντίκτυπο.
Όλοι αυτοί οι αποκαλούμενοι εμπειρογνώμονες που προβλέπουν ότι το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρονικών οχημάτων θα έχει φτάσει το 30-50% έως το 2030-2035 έχουν πέσει εντελώς εκτός.
Η διαθεσιμότητα των περισσότερων μοντέλων EV κάνει τη διαφορά και το ίδιο θα συμβεί όταν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φορτηγά κυκλοφορήσουν σε περισσότερα τμήματα της Βόρειας Αμερικής.
Δεν λέμε ότι δεν υπάρχουν διαφορές στη νοοτροπία των πελατών σε διαφορετικές αγορές, αλλά πιστεύουμε ότι οι επιλογές και η έλλειψη επιλογών αντιπροσωπεύουν μεγάλο μέρος του προβλήματος.
Αυτό το πρόβλημα έχει διορθωθεί στην Ευρώπη και το ίδιο θα συμβεί στη Βόρεια Αμερική τα επόμενα 2-3 χρόνια, καθώς 20-30 νέα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Πηγή πληροφοριών: electrek.co